Ja daar heb je weer gelijk in, ik heb die clearblue ook liggen voor als iki met matcare positief zou testen (dus clearblue als bevestiging) Haal denk ik zo wel clearblue bij de kruidvat, dan kan iik eventueel maandag weer een testje wagen....
daantje die dipstick zijn ook goed hoor en scheelt heel veel geld. ik vind clearblue ook niet altijd even duidelijk. een vaagje lijntje op de dipstick betekende bij mij 'die gaat dikker worden'. ik zou alleen geen romed nemen, daar heb ik negatieve ervaringen mee. (vals-positief). mijn tip is wel om ze na een half uur weg te gooien, anders bedenk je zelf dat er een streepje staat. als je een vaag streepje ziet en het is positief dan wordt die elke dag iets duidelijker en weet je dat je hcg aan het toenemen is.
@ wens3: Ik heb nu steeds de midstream van Matcare en ga denk ik inderdaad die dipsticks halen voor de volgende ronde (mocht het nodig zijn). Scheelt toch geld, test je positief dat een clearblue er tegen aan.
Ja maar de meeste die testen he met die goedkopen die doen er ook 3 per maand ofzo 6 dagen voor nod 3 dagen voor nod op nod zelf na nod. Ik bedoel dan maakt het ook niet uit als je een dure test doet na je nod in verhouding kost het waarschijnlijk net zoveel uiteindelijk. maar laten we hopen dat welke test je ook doet dat die over een x aantal dagen positief is. Wies je hebt een super mooi kaartje en bij de meeste zijn de kaartjes meestal elke maand wel anders ook qua temperaturen enzo. Dus laten we gewoon hopen dat je over een paar dagen posi test. xxx Joyce
@ jent: Ik test meestal op mijn nod zelf, dan hou ik het echt niet meer uit met wachten hahaha Ben benieuwt of het testen maandag nog nodig zal zijn.....
Hey meiden, Wies, ziet er goed uit meid! FF zegt dat mijn ei waarschijnlijk is geweest, maar dat betekend dat ik een hele vroege heb voor mijn doen en dan heb ik niet zo goed geklust toch? Ik zal hem er even op zetten! Liefs shirley
Nee helemaal niks.. maar dat heb ik ook nooit eerder gehad, ook niet bij de vorige 2 zw.schappen...nu hopen dat ik ook geen spotting meer na de NOD krijg Gaat wel redelijk goed maar errug onzeker! Denk alsmaar dat het toch mis zal gaan. Heel frustrerend. Succes meid! (en ook voor de anderen hier!) Liefs!
Hallo allemaal, Het forum wil mijn kaartje niet plaatsen. Maar mijn temp is weer hoog 37,1 dus denk echt dat ik ergens mijn ei gehad moet hebben. Anders snap ik het niet. Dus zie vorig kaartje lijkt echt veel op kaartje van augustus. Hoop dat dat dan goed nieuws betekend over een tijdje. xxx Joyce xxx Joyce
Een stabiel kaartje zegt dus ook weinig inderdaad. De 3 vruchtbaarste maanden na de HSG zitten er op. Nog 3 te gaan voor de MMM. Hoop dat het nog spontaan mag gebeuren. Maar zie het somber in Het ergste is dat iedereen om ons heen ook met kinderen wilt beginnen, ben bang dat ze straks nog eerder zwanger zijn dan ons, het is zo moeilijk om ze het dan te gunnen. Maar goed, ik ga vandaag lekker naar het café, en even doorzakken denk ik Dat is weer een voordeel van ongi worden Ik kom hier binnenkort weer mijn kaartje zetten, maar hou jullie in de gaten. Succes allemaal. Liesje, ik duuim voor een positieve test maandag! liefs wies
Goedemorgen allemaal! Zo moest eerst een berg met pagina's bijlezen!Heb weer van alles voorbij zien komen. Ik ga toch mijn kaartje weer even weg zetten,want snap er geen hout van! Ben ongi geworden,dat duurde anderhalve dag,mijn temp was toen 36.6.En zodra de ongi voorbij was schiet hij keihard omhoog,dat heb ik echt nog nooit gehad.En het is ook veel te hoog! groeten Simone
Wies en Symoen het zouden geen innestellingen kunnen zijn? xxx Joyce en anders succes in de volgende ronde
Hé Joyce, Dat weet ik dus ook niet,omdat ik toch ongesteld was.Ik ga er maar van uit van niet,waar ik alleen mee zit is......woensdag krijg ik dus het HSG onzerzoek en dan komt er kleurvloeistof in mijn baarmoeder,ik weet niet of dat dat kwaad zou kunnen?(Stel dat er toch iets zou zitten)Maar ja dat zal wel niet. groeten Simone
symoen anders zou ik gewoon nog een testje voor de zekerheid doen en anders aan de gyn vragen. succes. xxx joyce daantje zo doorgaan he
hier mijn kaartje voor vandaag... pas om half 10 getempt omdat we uit waren geweest... dus vandaar t open rondje... liefs marieke