Spannend Bengeltje en Daantje! Ik duim voor jullie! Hierbij mijn kaartje weer eens. De vorige keer had ik een DPO van 13 en daarvoor van 16... dus ben benieuwd hoe het verloopt deze week...
weet niet zeker of ik ga testen, heb al aankomende ongi verschijnselen.. maar wie weet, anders test ik idd woensdag.. Ik hoop zo dat ie van jou morgen positief is!
een innesteling, zo laat nog? ik wil het wel hoor, maar ik ga er maar uit van niet. ik moet wel zeggen dat mijn ongi nog niet veel is tot nu toe. k heb expres al 2 keer gewisseld, en er was wel bloed, maar ook oud bloed. Geen stolsels(sorry hoor) Maar ik heb wel mega ongi pijn gehad vanmorgen, dushet zal wel zo zijn. Ik temp morgen nog even, als ie dan hoog is wi ik misschien wel twijfelen en een test doen, zo niet, zie ik het gewoon als een ongi. symoen; wat raar zeg, hoe lang is die lagere temp geweest? daantje; spannend zeg!
Mijn temp is erg stabiel. Zo stabiel is het nog nooit geweest. Heb alleen geen dichte rondjes omdat ik wat later getempt heb dan normaal vanwege een vakantie.
nou daantje ik wacht gewoon tot zoiezo tot woensdag heb de langste lutefase van 16 gehad dus wacht tot woensdag maar voor die tijd gA ik denk toch wel ongie worden morgen denk ik ofzo . kortom anders donderdag denk ik jij dan?
Ja Symoen is heel kort ongi geweest en temp is na 2 dagen weer gigantisch gestegen zoals ik kan zien, dus vandaar dat ze eventueel toch nog een zwangerschapstestje kan doen. xxx Joyce
Heb wel eens gelezen dat sommige vrouwen toch van soort ongesteld worden, maar dat ze toch ook zwanger kunnen zijn, dus wie weet! Ben erg benieuwd Simone!
Oei oei, wat is het spannend hier! Meiden, heel veel succes met wachten Mijn ongi is weer voorbij. Was korter en minder hevig dan normaal, dus dat is mooi meegenomen. Dit is mijn 2e cyclus, en tot nu toe verloopt de temp anders dan de vorige cyclus. Mijn temp was de afgelopen twee dagen relatief hoog (36.8 - 36.9), terwijl het vorige cyclus op 36.6 of 36.7 zat (zie kaartjes in album). Verder is er nog weinig nieuws. Over een weekje weer mijn ei, en ik heb er zin in
Ha Mieke en Joyce, Misschien doe ik morgenochtend een testje,mar zit er ook over te twijfelen om dinsdag even langs de huisarts te gaan.Gewoon voor de zekerheid. Ik kijk eerst hoe mijn temp morgenochtend is. groeten Simone
hallo dames, ben vanmorgend opgestaan met een heze keel, dus dit zal de hoge temp weergeven want voor m'n ei is het veel te vroeg
Ook hier weer even een update van mijn kaartje: Denk dat ik toch morgenochtend alvast een testje ertegenaan gooi. Omdat ik niet zeker ben van mijn ei op dag 19 of dag 20.
pff heb even een baal momentje.... zat alle kaartjes van FF es te bekijken... en als mn ei nu nog niet geweest zou zijn dan word dit mn langste cyclus ooit... dat smeppen heeft dus ook geen zin want wat ik dacht dat mn eisprong zou zijn geweest (dus 3 dagen geklust achter mekaar) bleek dus ook niet zo te zijn geweest. als jullie mn kaartje zien wanneer denken jullie dan dat ik mn ei heb gehad? of moet ik m volgens jullie ook nog krijgen? ik denk zelf dat ik hem de 4e heb gehad. maar ja je weet t nooit zeker dus we klussen om de dag maar gewoon door... de 16e ben ik jarig hopelijk kan ik mezelf dan t mooiste kado geven.... sorry voor mn gezeur dames maar moest even hihi liefs marieke