ja ik was ff terug naar bericht 1 gegaan en hier las ik het ook gelijk dus maar ff gedaan hier komt ie! er staat alleen pak de laatste url maar ik moest de 2e pakken anders deed hij het toch niet
Thanx Enise en Mieke. @ Mieke: Mijn vriend vond het ook al een strakke actie zo net voor die afspraak hihihi @ bwtje: Streepje is streepje inderdaad hoor meid.
hmmm erg klein kunnen jullie het wel zien.. ja ik vind het moeilijk om zo'n onduidelijke test als posi nog te zien ik wil niet blij worden met een dooie mus... ik weet wel dat als ik nu echt een vaag streepje zou zien dan zou ik zeggen ja maar morgenvroeg test ik dus nogmaals.. nog steeds geen duiveltjes of tekenen en mijn temp blijft hoger en steeg zelfs nog eens! ik ga zo maar ff test halen kruidvat of hema ofzo maakt dus niet uit? ik heb ook al besteld via internet maar ja die komen morgen pas..dus dat schiet dan niet op he pffff haha wat vinden jullie van mijn kaartje?
hier mijn fantastische kaartje...ikk zal toch niet nu mijn ei al gehad hebben? Vind ik wel heel vroeg op dag 8 al...zucht (kaartje in album)
Als je erop klikt wordt het kaartje vanzelf groot Kruidvat is een fijne test daar heb ik vanmorgen mee getest, maar ik haal straks ook nog een hema test. Kan je toch 2 merken naast elkaar leggen zeg maar Ik duim voor je meid!
en daantje GEFELICITEERD! Mocht ook wle een keer of niet. Leuke bak...net voor je afspraak met je gyn
bwtje, idd mooi kaartje, en 2 streepjes = 2 streepjes.. en vooral met dat onwijs mooie kaartje van je en daantje!.. (ik ben hier echt zoo blij voor je he!) ghehe..hoe ziet jou tempkaartje eruit?
helaas is het hier weer een verloren ronde..... vannacht ongi geworden terwijl ik zo'n goeie hoop had....zucht..... nieuwe nod 5 november! nou ja volgende ronde beter.... groetjes Liesje
daantje sorry...ben vergeten je te feliciteren met je zwangerschap fantastisch meid! geniet ervan. Hier gaan we weer verder naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen. Ik ga deze ronde in zonder ovu testen en dan zien wel
Niet erg meid, snap dat je wel wat anders aan je hoofd hebt hoor. Is toch flink balen iedere keer als je ongi wordt!
Gewoon doen! als je niet zwanger test heb je echt geen 2e streepje hoor Wat doe je nu met de afspraak bij de gyn, gewoon gaan en haar laten checken, hihihi. Dan weet je het zeker!
is ook wel balen maar ik wil je niet vergeten om te feliciteren want het is fantastisch dat een van de andere dames hier wel zwanger is! geniet ervan en mijn tijd komt wel weer! liefs Liesje
Meiden, ik heb de afgelopen anderhalve week wat afstand genomen. Ik merkte dat ik veel te veel bezig was met zwanger worden. Ik probeer me nu op andere dingen te richten. Vandaar dat ik abrubt van de radar ben verdwenen. Ik temp natuurlijk nog wel. Nu zit ik echter met een mysterie (zie kaartje). Mijn temp is omhoog gegaan, maar daarna heb ik 2 positieve ovulatietests gehad (persona teststaafjes)! Het laatste staafje was het meest positief, en hele vette rechterstreep. De temp is niet zo hoog als normaal na de eisprong, die is altijd wel 36.7 of hoger (meestal eerder 36.8 ). Ik heb zaterdag en zondag wel iets later getempt, tegen 8 uur (normaal 7 uur). Dus de temperaturen van zaterdag en zondag zijn ongever een tiende graad te hoog. Vanochtend heb ik juist om 6.45 getempt en ik heb wakker gelegen rond 4.00 uur, half 5. (Eigenlijk moet ik dus nog sleep deprived aanvinken.). Dus de temp van vanochtend is misschien wat te laag. Wat denken jullie, heb ik vrijdag geovuleerd (dag 13, wel wat vroeg) of is zondag een mogelijkheid (dag 15)? Onze klustiming is trouwens bijzonder slecht als het vrijdag was. Donderdag hebben we een poging gedaan, maar ik kon me niet genoeg ontspannen. Dat is dus niets geworden. En vrijdag had ik na het werk een afspraak die de hele avond in beslag nam $^#@*. Achteraf verweet mijn partner me nog dat ik die niet had afgezegd met een smoes, want mijn slijm was zeer eggwhite die dag. Ik had 'm ook graag af willen zeggen, maar ik durfde niet zo goed. Achteraf had ik gewoon moeten zeggen dat ik me niet lekker voelde ofzo. Nou dat is een heel verhaal, wat vinden jullie? Ik hoop dat hier intussen zwangere dames zijn bijgekomen. Ik hoop jullie verhalen nog te gaan lezen in de loop van de dag.