Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Aquilegia, pfoeh dat is zeker een raar kaartje dan zo met je verhaal er bij.
    Ik vertrouw zelf die testen met persona niet zo heel erg.
    Ik zie altijd op ieder staafje namelijk een heel licht 2e streepje en nooit een vette 2e streep.
    Ik heb dus geen idee hoe dit bij jou zit, ja je geeft aan 2x posi te hebben getest. Maar hoe is dat anders met de persona, of gebruik je hem deze ronde voor het eerst?

Aan je kaartje te zien zou ik zelf zeggen dan 13 je ei zoals FF aangeeft.
    Maar ja je ziet zoveel verschillende kaartjes voorbij gaan waarin de gekste tempen staan waar FF en kruis bij zet.

En volgens mij maakt een uurtje later tempen niet zo heel veel uit.
    Lijkt me juist goed wanneer je 's nachts een moment hebt gehad dat je wakker bent geweest.
    Ik ben vannacht ook een paar keer wakker geweest en zelfs even naar het toilet gegaan, maar dat scheelt dan echt heel weinig in mijn temp, die is dan over het algemeen bijna gelijk.

Nou ja hoop dat je hier wat aan hebt, ik weet het anders ook niet.
    Sterkte meid.

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland

Staat je prachtig Daantje!
    En na een jaar echt verdient zo'n vrolijke ZWNAGER banner!
    Ja ik zou ook gewoon gaan hoor naar de gyn, gewoon kijken wat hij/zij zegt.
    Ik wil sowieso bij eventuele zwangerschap onder controle blijven bij de gyn ipv de vk.

3. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Thanx meid :D
    Ja ik ga gewoon, als hij/zij zegt je bent zwanger dan kan ik er niet meer omheen hihihi

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    we zullen ons best doen, hihihi vruchtbare dagen komen in het zicht

5. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    liesje, balen dat je ongi bent geworden.

daantje, GEFELICITEERD meid en die banner staat je prachtig :D

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    mooie banner daantje! staat je zeer goed! Ik heb tot nu toe vandaag nog geen bloed gezien. Ik snap het echt niet meer. ik heb gisteren 3 keer mijn tampon verschoond, en het was echt ongibloed, alleen niet megaveel, maar wel genoeg zeg maar. Ik voel me nog steeds koortsig, maar verder ok.
    Het erge is ook dat ik gisteren goed heb doorgezakt. Ik dacht het er even van te nemen omdat ik ongi ben geworden. Ik heb net een test gedaan en durf niet te zeggen of er iets staat. Of het er nu echt staat of dat ik het wil zien. Het is zoeizo te vaag om er een foto van te maken. Ik hou eht maar op negatief. Ik wacht mijn temp morgen nog eens af, misschien is het toch gewoon koorts.
    liesje; balen zeg, hoe is je temp de laatste dagen geweest? Heb je nog een kaartje in je album staan?En je had nog wel een positiee ovutest. ik dacht echt;die is zwanger! Succes in ieder geval in de volgende ronde.

liefs wies

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Bedankt voor je reactie, Mieke! Ik krijg wel echt vette rechterstrepen bij Personastaafjes, de vorige ronde ook. Toen liep het wel precies gelijk met mijn ovulatie volgens mijn temp. De monitor heb ik trouwens niet. Ik gebruik alleen de staafjes. Ideaal, je kunt ze gebruiken met ochtendurine.

Ik zal moeten afwachten wat er verder gebeurt, maar de kans op een zwangerschap is zo wel heel klein. Nou ja, hoef ik me ook niet 14 dagen op te vreten....

@Daantje82: van harte gefeliciteerd, geniet ervan! :D

8. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    wies, spannend even afwachten wat je temp doet en dan weer testen.

hier mijn kaartje weer eens.

9. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    aquilegia, je temp kan immer nog wel stijgen en dan verzet ff je kruis wel weer. je word zwanger van klussen en niet hoe je kaartje eruit ziet ;)

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Hey Wies,

mijn temp is raar genoeg nog hoog...vanmorgen terwijl ik ongi ben nog 36.9 en zaterdag was ie 37 en gistermorgen 36.9....
    ik snap er niks van....maar ik ben net zoals jij wel echt ongi hoor!
    normaal heb ik altijd bruinverlies voor ik ongi wordt, maar nou helemaal niet
    ik was er eigenlijk ook een beetje van overtuigd dat ik zwanger was door die posi ovutest.....ik snap er echt niks van hoor....

groetjes Liesje

11. @daantje, Gefeliciteerd! geniet ervan!
    @aquilegia, ik wilde net gaan vragen waar je was gebleven! miste je al!
    idd een vreemd kaartje meid! balen... de mijne word ik ook niet vrolijk van... FF wil maar geen eisprong aangeven. :(

liefs marieke

12. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    liesje; ik zou nog even doortempen, en misschien heb je morgen ook geen ongi meer, net als ik, haha. Maar wel balen, je verwachtte het toch een beetje natuurlijk, omdat je die positieve ovutest al had. De teleurstelling moet dan wel erg groot zijn. Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor je.

13. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Meiden kijk in mijn album!

Ben eigenwijs geweest en net ff een Clear Blue digitaal er tegenaan gegooit en duidelijk in het display: ZWANGER

14. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Daantje, echt super meid! Geniet er lekker van ;)

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nou daantje, kan niet duidelijker!

16. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Hey meiden,

daantje van harte gefeliciteerd meid!

wat een dag gisteren onze auto moet apk gekeurd worden en nu wilde mijn ouders onze auto inleveren en dan zouden ze 1500euro terug krijgen en kopen zij een nieuwe en wij hun auto maar mijn vader bleef twijfelen en toen zegt die man dan krijg je voor die auto 2000euro terug en toen ze me pap ja dus hebben we vanaf 19okt een goede nieuwe auto met apk tot juni 2008 en ja mijn ouders rijden al 29jr schadevrij dus...wilde het verhaaltje even kwijt!

hier mijn kaartje

Liefs Dimmel

17. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja dat is toch even een stuk duidelijker als dat streepje hihihi
    Nu ben ik pas echt blij :D:p

18. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Nou je kan er nu niet meer omheen! ;)

19. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    *Daantje stuurt Yuna haar Feetje terug met 2 emmertjes en een rugzak vol hcgtjes*

20. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Marieke: thanx meid. Nog 1 dag een hogere temp, dan krijg je wel een kruis, denk ik.

@Aly: dank je wel voor je reactie. Ik hoop inderdaad dat FF het kruis nog naar zondag verplaatst.

Deel Deze Pagina