Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hallo dames hier is alLes ok. Zie mooie kaartjes dus zal hcgkes sturen voor iedereen

2. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo meiden!

Tijgertje, kom eens op met dat goede nieuws! Ik duim heel hard voor je maar zo te lezen denk ik dat het raak is!

Monika, ik hoop echt dat het een innesteling is! Zo lang het nog niet echt doorbreekt moed houden hoor! Er zijn meiden die denken ongi te zijn terwijl ze een innesteling hebben!

Bregt, das echt geen mooie dip :( Jeetje, ga wel duimen dat je weer stijgt hoor, maar ziet er idd niet zo goed uit...

Aquilegia, nu mooi hoog blijven meid! Hopelijk wordt het een rose maand voor je!

Dimmel, wat balen meid dat je nu weer zo'n lange cyclus hebt :( Zo zie je maar dat FF er ook wel naast kan zitten... Hopelijk wordt ie net als mijn cyclussen wel steeds wat korter!

Wies31, balen meid dat je toch ongi bent! Ik ga duimen dat je HSG mee gaat vallen en dat je dan ook snel zwanger raakt! Dat gebeurd vaak na een HSG!

Zico, thx voor het strooien, hopelijk gaat het hier snel erg rose worden!

Ik zal toch maar eens mijn kaartje plaatsen... ik zit mooi laag. Vorige maand had ik mijn ei op dag 27, daarvoor op 31 en daarvoor op 38. Ik hoop dus dat ie deze maand ook weer een paar dagen eerder is!

3. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    bregt, balen meid.

monika, ook balen voor jou, moet je weer lang op je ei wachten.

wies, balen, misschien meer geluk na de hsg.

wieffie, ik hoop voor je dat je eitje er snel is.

aquilegia, mooi kaartje, maar waarom heb je een stippel kruis ?

hier mijn kaartje maar weer eens.

4. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Hallo vanaf het werk... Hier nog steeds geen ongi te bekennen, ook nog geen teken of gevoel van ongi.. Terwijl ik altijd wel goed buikpijn kan hebben als er een ongi nadert. Maar zoals altijd wachten we weer rustig af! Morgen kan er ook nog van alles gebeuren.

Liefs Bregt

5. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Bregt, jullie hadden toch niet geklust rond je ei?

6. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    even snel mijn kaartje, ik reageer straks verder xxxxxxxx

7. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    We hadden 1,5 dag na mijn ei geklust.... niet erg hoopvol dat temp weer gaat stijgen.

8. niet vervelend bedoeld hoor maar als je NA je ei klust heb je toch zowiezo geen kans? of heb ik dit nu verkeerd?

9. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Na je ei klussen heeft idd geen nut meer voor een baby. Maar wel voor de fun. ;)

10. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Dit is mijn kaartje. Mijn temp stijgt iets misschien morgen nog meer.

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Hier is mijn kaartje. Gisteren had ik wat problemen met ImageShack

12. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier inmiddels toch wel krampjes. Ook pijnlijke steken in mijn tepels...dat iemand bekend?

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    wieffie; lekker doorklussen hè deze dagen, je zit goed laag, dus ik hoop dat je ei snel nadert!
    Ik heb donderdag mijn HSG al, dat is toch veel te vroeg? Ze zei dat het rond dag 10 moest gebeuren, en donderdag is dag 7. Maar goed, ze zullen het wel weten. Ik had nu nog bruin verlies, geen idee wanneer dat nu ophoudt, want het moet wel over zijn met de HSG.

14. hoi meiden,
    hier mijn kaartje van vandaag, dag 10 alweer, woensdag echo en hopen dat het rijpt, nu maar eerst flink geen klussen ;) anders heb ik nog niks aan dat ei!
    nog een weekje werken en dan vakantie! ik wet al wat ik als souvenir wil! :D ;)

liefs rensie
    [​IMG][/url][/img]

15. zo even bijgelezeren...
    Tijgertje heb je al nieuws?
    Monico, ik hoop echt op goed nieuws! heb nu trouwens zelf een goede manier om af te vallen, werkt echt!
    zico en wens erg ziek/misselijk?
    de rest knuffel!
    liefs rensie

16. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @rensie wat voor manier dan?

17. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ja klussen doen we zeker, al denk ik wel dat het nog zeker een weekje duurt voor ik mijn ei heb...

Volgens mij maakt het niet uit wanneer je precies je HSG hebt maar wel prettig natuurlijk als je niet meer ongi bent! Ik zou me daar niet zo zorgen over maken. (ik moest ook toen ik ongi was mijn spiraaltje laten plaatsen, lijkt enger dan het is) Ik hoop echt voor je dat je dan ook zwanger raakt net als veel anderen na die HSG!

Rensie, ik hoop dat de Clomid zijn werk doet en dat dat woensdag blijkt uit de echo! Ik ga heel hard voor je duimen meid, na die vervelende lange tijd hoop ik dat je nu snel zwanger bent! (trouweens ben ook wel benieuwd naar welke manier van afvallen ;) )

Monika, nog steeds geen ongi doorgebroken? Ik ga echt hard duimen dat dit een innesteling is!

18. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Zo dames, wat een kaartjes allemaal...

@Dimmel: hopelijk betekent jouw kaartje iets goeds... het is mogelijk...
    @Wies: jammer zeg, dat de ongi doorzet. Maar je begint toch dag 1 bij "full red flow" zoals dat op FF zo mooi wordt genoemd? Of had je dat vrijdag al? Spotting hoort i.i.g. nog tot de vorige cyclus volgens mij.
    @Zico: dank, dank, verzamel, verzamel... :)
    @Wieffie: hopelijk komt je eitje snel en op een gunstig moment...
    @Aly: ik heb 'n stippelkruis omdat ik ovulatietests heb gebruikt, die allemaal negatief waren, ook op en voor de eisprongdag. Toen ging mijn temp omhoog en ben ik gestopt met de ovulatietests na een dag. FF vindt dus dat er sprake is van tegenstrijdige signalen. Ik kan wel een "echt" kruis krijgen - denk ik - als ik al die ovu-tests weghaal. Want slijm en temp kloppen perfect met elkaar. Ik ben ook niet bang dat de dag niet klopt. Ik laat het zo nog maar even staan, ik weet tenslotte wat het betekent. Jij hebt ook je kruis gekregen, hè Aly, gek dat je laatste temp weer behoorlijk lager is. Ik ben benieuwd wat hij morgen doet.
    @Hopes: ziet er goed uit, kan nog alle kanten op....
    @Jessica: je kan je ei gehad hebben, maar ik zou nog even doorklussen, zeker als je temp weer lager gaat.
    @Wies: sterkte met de HSG! Hopelijk werkt het goed uit.
    @Rensie: succes met klussen, ook in de vakantie! ;)

19. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi lieve meiden

Zoals jullie kunnen zien :cry: :cry: :cry:

Op weer naar de volgende ronde!
    Mijn vriendje zei ook al ik ben wel teleurgesteld maar het geeft niet
    onze tijd komt nog wel schat van me toen voelde ik me wel weer een beetje blij ;)

liefs tijgertje23

20. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Oh, wat jammer Tijgertje! :(

Deel Deze Pagina