Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Thanks meiden voor de bemoedigende woorden!
    Ik weet het ook wel, maar het kwam gewoon even hard aan.
    Probeer dingen goed uit te zoeken etc.
    Maar goed ik denk dat veel mensen in de buitenwereld (zeg maar) dit zouden denken als ze zien hoe we er mee bezig zijn, toch?

We gaan gewoon verder en we zien wel wanneer het lukt.
    Het is zeker heel mooi nieuws dat alles oke is.
    Mijn liefje rookt erg veel en lust ook wel een borreltje, dus ik was wel al een beetje bang dat daardoor eea niet goed zou zijn.
    Hij was dus helemaal trots en moet nu steeds aan horen dat hij TOP semen heeft ;) ;) ;) ;)

2. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hey meiden,

heb vandaag geen tempkaartje geplaats omdat ik dacht dat het geen nut had maar nu ben ik al de hele tijd misselijk,moe en net toen ik opstond van de bank duizellig......alleen die andere 2 cyclussen was ik na 11dpo ongi en dat zou gisteren dus zijn maar nog steeds niets wat denken jullie?

Liefs Dimmel

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Dimmel, is je temp gezakt of hoog gebleven? De luteale fase kan wel 1-2 dagen variëren.

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zwaar irrittant is dat.
    Ze zeggen ´" je moet er niet teveel mee bezig zijn", maar ondertussen....
    Ik moet tempen, dagen tellen, clomid slikken, provera slikken, bellen op die endie dag, 3-4 keer per week komen na de clomid.
    Vertel mij dan maar eens hoe ik er niet zoveel mee bezig kan zijn.

Wies en Liesje, vet balen hoor, toch ongi!
    We sleuren elkaar el wel door heen he dames?
    Ik had gistereneen dip dagen nu gaat het weer helemaal goed. Zie het nog posistief in...

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    goededag dames, hier een beetje ziekjes, daarom temp aan wat hoge kant.
    Ga zien binnen een dag of 4 wat de ovutest geeft, heb vandaag de eeste gedaan en heb een zeer licht streepje. We gaan door tot dag 14, de vaste dag normaal van m'n eisprong

6. Hoi meiden,
    ik kom weer terug!
    gisteren naar de gyn geweest en weer alles moeten vertellen over mk enzo. heb nu provera gekregen en straks naar de 100 mg clomid. dan dag 21 bloed prikken en is het fout dan weer provera en naar de 150 mg clomid. gaat het met 100 mg wel goed dan volgende ronde een echo om e kijken wanneer ei is. gaat het met 150 mg nog niet goed dan moet ik aan de spuiten...
    ben blij dat ik nu weer aan de slag kan, ben nu wel klaar met dat wachten!
    baal nog steeds van mk natuurlijk maar moet verder. wel raar zou morgen eigenlijk eerste echo hebben :(
    veel liefs rensie

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @rensie!
    succes meid! Blij weer van je te horen!

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he rensie, eindelijk kan je terug beginnen he, we gaan er met volle moed tegenaan

9. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Yuna,spannend.ik ga voor je duimen!

Mieke,gelukkig is alles goed,da's al heel wat.En laat die gynaecoloog maar lekker kletsen,die heeft vast zelf al kinderen.

Rensie,veel succes!

Nou ik ben vandaag toch maar naar de huisarts geweest.En heb gevraagd of ze geen bloedtest of inwendige echo konden ddoen,om zeker te zijn dat ik niet zwanger ben.Maar dat kon schijnbaar niet zomaar,moest weer een afspr voor gemaakt worden,en aangzeien ik morgen moet voor het HSG onderzoek,kon ze alleen testen met urine.Ik zei heb ik ook al gedaan en was negatief.Moest het toch doen en negatief.
    Maar ze vond het wel gek dat mijn temp zo hoog was.Dus als ik morgenochtend een hoge temp heb,dan vertel ik het verhaal in het zh nog eens voordat ik dat HSG heb,mss dat ze dan wel effe bloedtest of echo doen.
    Vandaag was temp weer 0.1 gestegen.Deze hele week heb ik dus al een hoge temp,normaal is ie tussen de 36.1 en 36.5.

Mijn kaartje voor vandaag!

groeten Simone

10. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Waarom is mijn temp nu ineens naar beneden gegaan? Strange!
    Krijg zo snel mijn kaartje niet geplaatst, maar van deze en vorige cycles staan in mijn album.
    Iemand een idee?

11. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    @Rensie; valt niet mee meid! Ik duim voor je dat je snel weer zwanger mag zijn!

En er teveel mee bezig zijn.. tsja, ik denk dat het belangrijkste is dat je blijft genieten van het leven en dat het je leven niet te veel beheerst. Tenminste, dat houdt ik mij ook; ook met z'n tweeen hebben we het (meestel ;) ) heel leuk.

Mijn kaartje voor vandaag. Ik heb al wat buikpijn. De vorige keer ging m'n temp ook naar de 36,9 en toen werd ik de volgende dag ongi, dus ben bang dat ik doorga naar de volgende ronde... :(

12. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Mijn kaartje op deze woesdagmorgen. Wat moet ik nou met mijn kaartje?

xxx Joyce

13. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland

Iemand ideeën? Zou het ook dag 16 geweest kunnen zijn?

14. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Het zou kunnen omdat 2 dagen ervoor je testen posi waren, maar het zou ok dag 15 kunnen zijn dan. Ik weet niet precies hoe dat met ovitesten werkt. Wat vind je van mijn kaartje aquilegia?

xxx Joyce

15. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Aquilegia, ik zeg dag 16!

Hier op dag 14 van mijn cyclus, en mijn temp blijft maar hoog. Voel me al een tijd niet lekker, keelontsteking en snipverkouden, zal er ook wel mee te maken hebben. Gisteren even een dipje, maar een negatieve ovutest. Ben benieuwd wanneer mijn ei komt.

Kaartje:

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    waarschijnlijk je innestelingsdip

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    m'n eitje is op komst ben aan het zakken.

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hey visje ik vind die van jou er wel goed uitzien hoor!
    Maar jij weet natuurlijk hoe het verloopt nog even een paar daagjes afwachten..
    Ik zal mijn temp kaartje ook nog eens posten, en daaronder wat FF erbij zei dat moet jij nu eigenlijk dus ook hebben!
    En ik heb er dus al 4 testen op zitten met super vaag 2e streepje maar hij wordt wel steeds duidelijker en staat er vrij snel..
    Dus ik heb het nu toch maar als positief ingevuld..maar vindt het nog zo moeilijk! zucht nou hier mijn kaartje en de tekst erbij!

Some charts show a "triphasic pattern." A triphasic pattern is when your chart shows a second thermal shift, starting around 7-10 days past ovulation. Three or more higher temperatures that are sustained are needed before you can consider the pattern triphasic. Remember, not all triphasic pattern charts result in pregnancy. Likewise, you do not have to have triphasic temperatures to be pregnant. Your BBT is your fertility sign that relates to the hormone progesterone. This is the only sign that can confirm that ovulation actually happened, while all the other signs that you chart only tell you that ovulation may be approaching.

19. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Nou en vanochtend ineens weer grote stijging (zie album). Snap er niets van. Ach ja zolang iemaar hoog blijft :)

Zal van de week eens gaan lezen hoe ik plaatjes hier precies neer kan zetten.

20. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    voor mij game over

ik moet 18 oktober 12:15 hsg onderzoek

de rest sucses

Deel Deze Pagina