Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik snap nog steeds niks van mijn kaartje of lichaam..
    Vanmorgen weer stijging gehad. 36.9 is de hoogste van mijn kaartje van deze ronde.
    Maar weer negatief getest.. :(
    Kan zo langzamerhand geen test meer zien..

2. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    goeiemorgen meiden,

ik denk dat het voor mij game-over is! temp is 0,2 gezakt. Maar was net wel weer duizelig en ben weer steeds met vlagen misselijk maar goed we zullen zien...maar voor de zekerheid wat inleggen dalijk want ga dalijk met een vriendin de stad in.

@aquilegia nee mijn temp was gisteren hetzelfde als eergisteren.

Hier mijn kaartje

Liefs Dimmel

ps:als ik ongi word vandaag heb ik wel weer een kortere cyclus!

3. Eimat

Eimat Niet meer actief

toch geen ei voor mij waarschijnlijk...vandaag een dip gehad...Ik vond het ook al erg vroeg (album)

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hier weer gestegen, maar weer negatief getest.
    Snap er echt niks meer van.. :(

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen allemaal!

Zo ik heb heerlijk geslapen vannacht. Alles van gister heerlijk weggeslapen.
    Vind het nog steeds niet leuk, maar wanneer je dit met anderen deelt vinden ze dat je ook wel heel erg met alles bezig bent, dus ik ga me er niets meer van aantrekken.
    Hier snappen we elkaar!

Aquilegia, ik gok ook op dag 16, hoop het heel erg voor je want dan hebben jullie toch nog goed geklust.

Missy, nog even geduld.

Eimat, gelukkig maar!

BD, heel spannend, want ik vind het wel een bijzondere dip!

Jent, het is nog steeds niet duidelijk bij jou :(

Dimmel, hij is idd onder de lijn, maar wie weet, geef de moed niet op meid.

Bengeltje, sterkte meid!

bwtje, dan kan ik je dus vast voorzichtig feliciteren!! gefeliciteerd!!

Zico, op naar je ei!!

Freesia,
    hmmmm lastig als je niet helemaal fit bent. Hopen dat het even uitgesteld wordt, ik krijg overigens ook geen positest, maar heb wel mijn ei, dus wie weet door je lichamelijke gesteldheid dat je wel je ei straks hebt.

Goed dan ik zelf. Gister moest ik dus naar de gyn, wekker ging een uur vroeger dan normaal.
    Temp was dus laag, maar zou eventueel ook kunnen dat mijn ei gewoon een dag eerder is.
    Maar vanmorgen ging de wekker ook een uur eerder omdat mannetje gewekt moest worden en ik dacht dat ik er ook uit moest.
    Heb toen getempt was 36.8, maar uiteindelijk ben ik nog een uurtje blijven liggen en heb toen weer getempt omdat dat mijn normale temp tijd is, was toen 36.9
    Wat vul ik nu in, ben van 36.9 uitgegaan.
    Maar dat betekend als ik een beetje vooruitkijk op FF dat hij mijn ei aangeeft op dag 12 en als ik 36.8 invul dag 13 (vandaag).
    En ik krijg dus gewoon echt geen posi ovutest, maar volgens mij had ik wel een E bij het slijm.
    Nu hebben we niet meer sinds zondag geklust dus moet dat zeker vandaag nog even gebeuren, anders is het denk ik over met de geit.
    Wat vinden jullie (sorry voor het lange verhaal)!

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @ Mieke, zit niet op dag 8 hoor.. Kijk maar naar me kruis. Me 2e dip had ik totaal geen slijm en ook geen steken, dus dat is misschien innesteling geweest.

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Maar waarom ik dan nog niet positief test is een raadsel.. :(

Bij jou denk ik toch eerder dag 13, omdat je nog wel vruchtbaar slijm waarneemt. Maar je zou eigenlijk pas kunnen zien als je weet wat je temp morgen is.

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    We zullen zien en moeten afwachten.

Ja ik zag dat je al verder was dan 8, heb het aangepast ;)
    Maar sommige vrouwen testen gewoon vrij laat pas positief, dus het kan misschien nog, zou even wachten tot het weekend nu.

9. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @mieke ja ik weet het maar heb ook helemaal geen gevoel alsof ik ongi moet worden...

even een vraagje he als je posi test hoe moet je dan rekenen want ik zie dat sommige testen en die zijn dan al 4 weken zwanger?! sorry misschien stom vraagje :oops:

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Je rekent vanaf je eerste dag van je menstruatie van je laatste cyclus.
    Dus test je nu positief dan is dat dus vanaf je eerste ongi dag terug rekenen.

11. goedemorgen!
    hier mijn kaartje voor vandaag!

liefs marieke

12. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Hier mijn kaartje van vandaag:

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey dames....

ik plaats nog geen kaartje want hij is nog lang niet interessant genoeg...
    maar het vreemde is dat ik 0.2 graden hoger in mijn temp zit als normaal tijdens een ongi.

We gaan deze ronde smeppen proberen..moet alleen nog ovu testen halen....

groetjes liesje

14. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    @ Mieke... raar he mijn temp ineens zo heel laag. Heb nergens last van dus denk ook niet dat het deze ronde raak is. We hebben natuurlijk wel ons best gedaan.
    Zo aan jouw kaartje te zien kan je er van uit gaan dat je op dag 13 je ei hebt denk ik. (heb er niet zo veel verstand van maar gaat steeds beter :) )
    Klussen dus! Verleiden die man van je ;)

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja BD, ik twijfel tussen dag 12 en 13? Geen idee, voor de zekerheid vanavond dus nog maar even aan de klus.

Bij kan het natuurlijk een hele mooie dip zijn, en wordt het misschien wel heel erg spannend.

Even een ander vraagje onder ons allen.
    Gister zijn mijn gyn dat de levensduur van sperma 48 uur is, maar ik hoor en lees ook wel dat het 72 uur is.
    Wat is jullie mening hierover.

Wij hebben zondagochtend geklust en als ik dan dinsdag mijn ei heb gehad is dat nog binnen 48 uur of ruim binnen 72 uur.... en als ie vandaag is dan is het weer 72 uur. Snappie ;)

16. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Je hoort inderdaad van allerlei verhalen. Maar neem aan dat de gyn het toch wel zou weten! Ik heb trouwens ook 3 dagen (oftewel 72 uur) gehoord. Zou het er niet om laten hangen en nog gewoon lekker klussen

Heb ook van meiden gehoord die 5 dagen voor ei hadden geklust en toch zwanger waren. Rara politiepet hoe kan dat dan weer hihi.

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    nou dames had er weer eens een ovutest tegenaan gegooid omdat we een 1 ste smepronde zijn begonnen.
    Kijk het resultaat.

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    denk dat m'n eitje vroeger komt al zo snel een lijntje zo hel , dat is anders niet, maar voor alle zekerheid effe geklust en hier een nieuw aangepast kaartje van vandaag.

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hijs nog te licht misschien morgen net zo donker!
    maar inderdaad volop klussen hihi!

en ik lees inderdaad dat het slim is om 2 dagen voor je eisprong te doen voor de snelle zwemmers!

Maar ik lees inderdaad 5/6 dagen en soms zelfs 8 dagen op andere sites!
    Het is moeilijk om dan te kiezen je kan het dus lekker al eerder doen en hopen en sowieso op die 2dagen ervoor en op de dag zelf!
    en dan afwachten weer!

20. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

12 sep 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ook mijn kaartje weer FF heeft mijn kruis weg gehaald !

Ik zie er nog niet veel in jullie?

Liefs shirley

Deel Deze Pagina