Aquilegia, wat is het verschil tussen advanced en research? Bij je 2e kaartje zou je gelukkig wel goed geklust hebben. En deze klopt meer bij je waarnemingen?
In principe moet FF op "advanced" staan. Je kunt hem (als vip-member) ook op "research" zetten, maar dat wordt niet aangeraden. In "reserach" zitten al nieuwe ontdekkingen, die nog niet in "advanced" zitten. Daar wordt dus nog onderzoek naar gedaan. Enerzijds is "research" dus verder ontwikkeld, anderzijds is nog niet zeker of het allemaal wel klopt. Mijn vriend zei zoiets van "Oh, het is dus een bèta" (Een bèta is een stuk software dat nog niet door en door getest is, dus er kunnen nog bugs in zitten). Ik had hem op research gezet omdat de waarnemingen niet helemaal met elkaar in overeenstemming waren. Kijken of er dan wat anders uitkwam. Ik hoop dat dit klopt, maar ik ben er niet zeker van. Het klopt in ieder geval met de ovulatietest. Ik had eigenlijk gedacht dat hij hem op dag 16 zou zetten, omdat mijn temp de dag erop weer verder omhoog is gegaan.
Tja soms doet je lichaam net even anders. En dan is FF natuurlijk maar een computerprogramma! Zo ook bij mijn kaartje, ik weet het nu even niet hoor. Dip is dip, maar als je daarna ook weer een dip krijgt..... Afwachten dus over een paar dagen zullen we het weten. Wat mij betreft komt mijn ei pas morgenavond of zaterdag. Zijn we lekker een ontspannen weekendje weg naar Antwerpen en dan is het allemaal nog leuker
Heb ik ook, dip en nu weer dip. Toch heb ik bij de vorige dip echt krampjes gevoeld die ik normaal met mn eisprong ook voel dus...
ik temp nog steeds hij is nu 37C dus nog steeds hoog gelukkig! Ik blijf nog onzeker! morgenvroeg gaat hopelijk de digi test van CB uitsluitsel geven vind het echt spannend!
hey meiden kijk eens maar goed er is ook goed nieuws heb nu tenminste niet meer zo'n lange cylcus Volgende ronde beter! alleen mijn nod is nu 1dec das nog un stukje uit de buurt hopenlijk word ie nu weer 30 dagen. Liefs Dimmel met superbuikpijn
Dimmel, idd maar hopen dat ie steeds weer een stukje korter wordt. Je heb nu iig duidelijkheid! Das wel heel fijn.
hai meiden, alle meiden die zwanger zijn gefeliciteerd! helaas gaan wij ronde 17 inmiddels in, mijn ongi komt eraan.... manlief wil nog steeds niet naar het ziekenhuis! word er wel erg down van hoor.... maarja, niet zeuren er zijn meiden die al veel langer bezig zijn.. xxx
@mieke ja gelukkig wel...maar had natuurlijk liever een posi test in mijn handen gehad maar ja niet zeuren iedereen wil dat @symoen och ja ooit komt de tijd dat wij aan de beurt zijn!
Hey meiden, Bwtje gefeliciteerd meid geniet er lekker van! Symoen en de andere voor ons komt de tijd ook wel, ben ik van overtuigd! Hier mijn kaartje misschien toch ei gehad? Zullen zien wat ie morgen doet! Liefs shirley
Hi meiden, Vervelend Friendly, maaaaar tis voor een goed doel zeggen ze dan he? Erg flauw... ik weet het @Aquilegia, wat ik me afvraag, als je temp aangeeft dat je je ei krijgt, dan kan het toch ook zijn dat het de dag daarna ook nog leeft? Ik had namelijk begrepen dat een ei 48 uur bestaat... Beetje domme vraag misschien, maar dat vroeg m'n man zich ook af... Maar op zich kan het dus best dat je goed geklust hebt! Ik duim voor je! Hierbij m'n kaartje ook weer. Ik begin nu wat zeurderig gevoel te kijgen in m'n bovenbenen, zere boobs en af en toe wat buikpijn (vooral als ik denk; heb ik geen buikpijn? )... hopelijk geen teken van de ongi, maar ben er wel een beetje bang voor!
hoi meiden ben ook maar weer gaan tempen om er weer in te komen... had 36,4 da's wel hoog maar dat is dus de provera! hopelijk word ik snel ongi en kan ik eindelijk weer eens door! sorry geen tijd om terug te ezen rensie