Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Meiden, ik vind het zo spannend! Plaats alvast m'n kaartje... heb nog helemaal geen gevoel dat ik ongi wordt, heel af en toe beetje buikpijn.... M'n temp is de vorige 2 cycli nog niet zo hoog geweest... 36,9 is het hoogste tot nu toe...

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    wwwooh ally ziet er veel belovend uit, de hoogte in he....

Rensie van harte terug welkom. We gaan je zieltje mee zoeken he, dat je jullie snel terug mag komen.

visjes mooi voortuitzicht meis, prachtig kaartje

Ik hoop dat ik op dag 14 eisprong heb, liefst niet gisteren :( we hebben niet geklust, ventje was zo moe en dat moet je ook respecteren vind ik.
    Ga kijken om een hotelletje voor vanavond te boeken, we gaan naar antwerpen en wil het een romantisch maken vanavond voor ons beide, ventje weet van nikske en de kids slapen toch bij schoonouders dus....

hier m'n kaartje van vandaag, duim mee dat eitje 14 de is :(

3. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Zo ik begin weer aan een nieuwe cyclus. Vorige cyclus was van 29 juli tot 11 okt. Dus 75 dagen, maar ja en ik was zwanger en heb mk gekregen in de tussentijd, maar hoe weet ik nou op hoe lang ik mijn banner moet zetten. 1 week bloedverlies gehad, week erna echo zat vruchtje nog week daarna niet meer. Maar weet niet hoe ik moet tellen. Heb nu geteld vanaf het bloeverlies dan zou langste cyclus 35 dagen zijn.

Zo en nu mijn kaartje van vandaag.

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    heb net een test van ovu gedaan en zo'n duidelijk heb ik deze week nog niet gehad, al bijna of zo goed als volledig het zelfde als de teststreep.

laats ons hopen dat eitje vandaag of morgen er is.

2 verschillende foto's

http://img264.imageshack.us/my.php?image=herschaaldekopievanovutyd1.jpg

Wat denken jullie eitje vandaag?
    Ga morgen ook voor alle zekerheid testen

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    jent, zou voor alle zekerheid ook ovutestjes gebruiken doe ik nu ook, dan weet je zeker rond welke periode je vruchtbaar bent want je hebt 29 dagen ook en dan is het toch een verschil van 6 dagen en in vruchtbaarheidsdagen schilt het ook veel.
    Je kan tempen ook daar zie je eisprong ook.
    Als ik morgen een nog positievere ovutest heb ( volgens mij kan het niet omdat het lijntje even donker is )dan is de cyclus al terug inorde. Hoop nu dat alles gaat meevallen met de schildklier, misschien hebben we nu de rede gevonden waarom het voor een 3 de zolang duurt.

6. goedemorgen!
    hier mijn kaartje voor vandaag:

liefs marieke

7. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    visjes, waarom test je niet ? spannend

8. Eimat

Eimat Niet meer actief

en mijn kaartje weer... denk nou echt dat mn ei eraan komt. Jullie dan?
    (zie album)

9. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    @zico, joepie, een ei :) Lekker aan het klussen vanavond meid! Ik zit hier mijn plas op te houden voor de ovutest. Mijn ei zal er dit weekend wel zijn.

@eimat: het zou goed kunnen dat je ei eraan komt. Als ik naar het kaartje van je vorige cyclus kijk is het patroon zo'n beetje hetzelfde. Toen had je je ei toch op dag 15? Bij mij zit er nooit zoveel verschil tussen de cycli: 1x op dag 14, 1x op dag 13 en nu gaat het ook richting dag 13-14. Makkelijk hoor, zo'n voorspelbaar lijf :thumup:

10. Eimat

Eimat Niet meer actief

Nou ik ben wel blij dat mijn lichaam het direct zo mooi oppakt na het stoppen maar dan hoop ik wel dat het ongi worden niet zo voorspelbaar blijft en dat die een keer niet komt (en dan 9 maand lang niet...hihi)

11. Eimat

Eimat Niet meer actief

Nou ik ben wel blij dat mijn lichaam het direct zo mooi oppakt na het stoppen maar dan hoop ik wel dat het ongi worden niet zo voorspelbaar blijft en dat die een keer niet komt (en dan 9 maand lang niet...hihi)

12. Eimat

Eimat Niet meer actief

oeps 2 keer...sorry

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Eimat denk ook dat ie er aan zit te komen!

Visjes, vind het een enorm spannend kaartje hoor.
    Wanneer ga je een testje wagen?

Zico, wij zitten vanavond ook in Antwerpen, weekendje weg, heerlijk.

Hier mijn kaartje.
    FF geeft me een kruis op dag 14 als ik voor zaterdag en zondag ook 37.0 invul.
    Maar blijf het een vreemd kaartje vinden tov mijn vorige 2, omdat ik op dag 12 ook zo'n dip had.

14. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    Hallo allemaal,
    dit is mijn eerste temp kaartje. Ik ben er nog vrij nieuw in en heb dus niet echt een idee hoe het werkt. Benieuwd wa jullie er me over kunnen vertellen. Thnx :D

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Jasjuh, nou dat je temp lekker omhoog gaat en dat dat zo moet blijven!

16. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Hier mijn kaartje van vandaag
    Ik hoop dat ie nog stijgt.

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    zwangere vanharte gefelicitteerd

ik snap niets van me menstruatie normaal is dit nooit zo weinig en 2 dfagen maar
    het begon maandag de 8ste met spotting dinsdag ook nog spotting gehad en woensdag en donderdag echt light zo weinig en nu vandaag spotting snap er nix meer van.. zie kaartje
    mijn kaartje van de afgelopen cyclus staat in me album

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    FF had mijn eisprong in eerste instantie herkend op dag 10, incl. vruchtbaar slijm. Later versprong die naar dag 14, ivm met temp. Maar nu geen vruchtbaar slijm.
    Wat denken jullie, dan eisprong op dag 10 of 14?

19. moeilijk ladyzorra, dat probleem heb ik deze maand ook... zelf d8 ik m op dag 19 te hebben gehad omdat ik toen slijm had enzo... en FF geeft m nu op dag 21 aan terwijl ik toen totaal geen slijm meer had... dus ik kan je niet verder helpen want ik zit met t zelfde prob.
    liefs m

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Dames: help Marieke en mij uit de brand, wat is het antwoord! hahaha

Deel Deze Pagina