Ik merk ook vaker in mijn cyclus last tehebben van rekbaar slijm. FF zette ook iedere keer het kruis ergens anders neer. Sindsdien ben ik niet meer dat gaan noteren maar gewoon van mijn temp uitgegaan.
Thnx voor jullie reacties... we gaan morgen testen als m'n temp nog hoog is... ik vind het vreselijk spannend en durf bijna niet te testen... steeds wat last van m'n buik, dan denk ik, is het spanning, spierpijn of ongipijn! brr moet nog even 13 uur geduld hebben!
Visjes: spannend meid! Ga voor je duimen! Hier mijn kaartje denk dat mijn ei is geweest! Liefs shirley
visjes, en en spannend, ik duim voor een positieve test. marieke en ladyzorra, ik heb ook niet zoveel rekbaar slijm meer tegenwoordig[wat ik zie dan]. na de iui, haalde de gyn de eendebek eruit en toen liep er heel veel slijm uit, volgens haar was dat mijn slijm, nou zoveel zie ik zelf nooit. ik denk, dat als je slijm opmerkt dat je vruchtbare periode begint. iemand heeft hier al eens nagevraagt en toen zeiden ze dat er 5 dagen verschil in kan zitten, als je slijm ziet en je eisprong[ik geloof dat dat sara was]. hier mijn kaartje
hai dames, hier mijn kaartje. denk dat ik weer ik ongie ga worden. gisteren niet getemd, omdat om half 8 de tel ging en ik als een spurt naar beneden ging. dacht dat er iets aan de hand was, wordt nooit zo vroeg gebeld. maar vriend had zich dus verslapen.
Goedemorgen meiden! Balen mamajanneke! @Aly; ik snap niets van dat slijmgebeuren! Het lukt me echt niet om dat goed waar te nemen... Maar je kaartje ziet er goed uit he?! @Yuna, voor jou is het ook spannend! Heb je al getest? Ik had een negatieve test vanmorgen... vul ik m'n temp weer in op FF, verplaatst ie m'n ei! Ik snap er niets van... Wat denken jullie ervan? Dit is mijn nieuwe kaartje:
visjes, jammer dat de test negatief is je hebt een mooi kaartje. mijn kaartje, anders daal ik altijd voor mijn ongi, maarja mijn temp is nog niet hoog geweest. ik zou morgen testen, maar nu jij negatief test durf ik morgen nog niet mamajanneke, balen dat je ongi wordt.
Ja idd jammer... maar denk dat ik dan maar moet wachten tot ik ongi wordt... maar eigenlijk hoop ik tot de personen te horen die na een week ofzo pas positief testen... Aly; het is ook spannend om te gaan testen. Ik had er gewoon buikpijn van. Ik durfde gewoon niet, m'n mannetje heeft me aangemoedigd haha Gewoon gaan testen, ik vind dat je wel een mooi kaartje hebt, als het tijdstip van je eisprong klopt kun je wel een testje wagen toch? Laat je door mij niet van de wijs brengen!
Visjes; jammer van die negatieve test maar geef de hoop niet op je kaartje ziet er nog steeds mooi uit en alles kan nog! Aly;Ook spannend wanneer ga je testen? Yuna; Super kaartje mooi hoog die temp, wanneer testen? Duim voor jullie allen! Bij mij is mijn ei geweest wat ik al dacht! Maar wel een heel ander kaartje dan vorige maand ( KIJK MAAR IN MIJN ALBUM). Liefs shirley
ja die van mij wil ook steeds testen, vervelend die mannen mijn banner staat een dag te lang maandag zou ik ongi moeten worden, misschien wacht ik dat wel af. toen ik zwanger was , heb ik 2 dagen overtijd getest en toen was het streepje heel licht. ik duim voor je dat je nog positief gaat testen
Visjes, balen, misschien test je later wel beter. Yuna en Aly jullie kaartjes zijn ook spannend. Van mijn kaartje snap ik de ballen niet meer, jullie misschien, wanneer zal mijn ei zijn of geweest zijn?
Dank je Aly, op dag 12 was ook al zo'n dip dus dacht al een vroege ei te hebben, maar denk het niet. Wachten is altijd zo moeilijk Durf je morgen wel te gaan testen? Of ga je nog iets langer wachten.
mieke, ik denk dat ik dinsdagmiddag ga testen, als het dan nog nodig is. mijn man wil er bij zijn, die gaat er om 5 uur uit, maar dat vind ik wat te vroeg.