nou eindelijk heb ik ook weer eens een kaartje om te showen. Duurde effe voor mn temp daalde na de Provera. Ben donderdag voor echo geweest en toen waren er 2 eitjes van 7mm... dus verwacht nog niet een eisprong te zien de komende dagen. Ik moet dinsdag terug komen.[/url][/img]
Hier weer mijn vreemde kaartje. Ik ben al 2 weken grieperig en dat is te zien Hoog laag en weer hoog. Maar vanmorgen was ie dus weer laag, ik doe vandaag dus maar weer een ovutestje.
Meiden, hier nog steeds super onduidelijk. Heb vanmorgen weer getest vd site.. Negatief. Heb wel opeens sinds eergisteren superzere boobs, grotere tepels en misselijk overdag. Ik dacht goede kans te maken.. Maar weer negatief. Wat denken jullie? Wat zouden jullie doen? Kaartje staat in me album!
@aly. ja dat zou fijn zijn! Maar ze moeten nog een heel eind groeien en ik weet niet of ze dat halen. Gyn was niet positief in ieder geval!
Thnx voor jullie meeleven; maareh ik ging net douchen en toen bekeek ik de test nog even en toen zag ik een heel licht streepje! Ik zeg tegen mijn man; het kan aan mij liggen maar volgens mij zie ik een licht streepje! Hij kijken; eh ja ik zie em ook! Ooooh wat nu! Ik heb toen ik getest had na een minuut of 7 gekeken en toen zag ik niets, pas na 2 uur zagen we dus wel ineens wat! Betekent dit iets? Morgenochtend doen we maar opnieuw een testje! Aly; gewoon gaan testen dus!
visjes, uit een ingedroogt lijntje mag je geen conclusie trekken, sorry, over een paar dagen nog maar eens testen. nu heb ik zelf nooit zo'n ingedroogt lijntje gehad, dus ik blijf voor je duimen. missyzuilen, misschien toch een later eitje gehad ?
Aly ik hoop dat het geluk jullie terug toelacht en jullie zwanger zijn, Hoop het zo [-o< Hier mijn kaartje, de ovutest was een dag eerder positief dan anders, hopelijk hebben je juist geklust en heeft ons zaadje de tijd om ns eitje te bevruchten, we wachten wel af. Kaartje van vandaag, oh ja, op de echo van de schildklier was er niets abnormaal te vinden.
Visjes, een zwangerschapstest is niet meer geldig na de tijd die aangegeven staat op de bijsluiter. Dus 2 uur daarna is echt niet betrouwbaar. Wil jullie niet teleurstellen hoor! Jessica, mijn gevoel zegt niet veel goeds, maar dat is natuurlijk niet leuk om hier te melden! Je temp is wel lager. Ik zal even voor je blazen... pffffpfffff!
Missy, het is heel vreemd, wat je zit al vrij lang na je ei zo. En je tests blijven dus negatief.... als je ergens volgende week nou nog niet ongi bent en je temp blijft hoog, misschien even de ha bellen!
Visjes: wil je geen valse hoop geven, maar een goede vriendin van mij had van de week precies hetzelfde. Die was weer aan de pil, maar vonden dat ze zo'n opgezette buik had. getest en.. niks. Kwamen ze een uurtje later weer, en een heel licht streepje. Gelijk weer getest en weer een streepje na een uurtje. De volgende dag heeft ze een andere test gehaald en toen verscheen het streepje gelijk. Ze zijn nu heel blij met de zwangerschap, alhoewel ze net besloten hadden dat ze nog een half jaartje zouden wachten. Maar goed, het is dus een optie dat de hoeveelheid hcg zo laag is dat de streep pas later op de test komt. Er wordt daarom gezegd dat de test niet meer betrouwbaar is. Test morgen of overmorgen maar weer en kijk dan (in daglicht) naar de test. Succes... heb echt wel hoop voor je! Liefs Friendly
shirbeuk, visjes : ik heb al getest op 14 DPo maar die was negatief, en vanochtend maar beide testen waren kaduuk.. dus nou wacht ik maar ff tot maandag..
Hier is mijn kaartje voor vandaag. Gisteren een vet positieve ovulatietest, dus druk aan het klussen nu. Net als vorige cyclus lijk ik geen dipje te hebben op de dag van mijn eisprong, maar ongeveer 2 dagen ervoor. Herkennen jullie dat? Hebben meer meiden dat? Marieke
Jeetje mooie kaartjes allemaal meiden, ik duim voor jullie allemaal, zal binnenkort die van mij weer eens plaatsen. Liefs debje