hallo dames ga nog eens hcgkes strooien ik wil zwangeren zien , katooke gij ook vangen he ****************************************** ****************************************** ****************************************** ****************************************** ******************************************
ziet er niet slecht uit , ik ging ook de laatste cyclus door berg en dal kijk maar bij zwangerenkaartjes
mss; wat verrassend! misschien toch een testje wagen meid! hoe is het met je ventje? cindy;jij hebt ook een goed kaartje zeg! spannend. mijn kaartje is verder niet echt bijzonder, zit 5 dpo, wisselt van 36.4 naar 36.5. vanaf zondag of maandag plaats ik hem weer. Heb vandaag wel lichte steekjes linksonder. en nog steeds veel afscheiding, lijkt soms wel eggwhite. erg raar... gaan zometeen lekker uit eten,nog voor mijn verjaardag. het kan nu nog geen kwaad om wat wijntjes te drinken hè. heb er wel zin in, maar moet morgen wel weer werken, dus zal niet erg gek worden.
volgens mij is het bij mij nu over ik heb wat bruinverlies en zit op dag 35 van me cyclus FF denkt dat me ei op dag 22 was en nu dus 13 dagen na de vermoedelijke eisprong en ik heb wat bruin verlies oke heel weinig ma het is de begin van een nieuwe ronde ben ik bang
@ wens ik hoop het meid, mijn mannetje zit ook op het puntje van zijn stoel. Ik durf het niet te hopen........ Woensdag gaat mn mannetje naar de uroloog, heeft onstekingsremmers gekregen en voelt zich al iets beter. Woensdag weten we meer
ff offtopic @zico, zou je voortaan iets minder *** neer willen zetten per regel, dat rekt de pagina iedere keer uit. Heb het nu al 3 keer aangepast, maar blijf het natuurlijk niet doen
Hoi allemaal, ff een paar daagjes niet geweest . Maar mijn kaartje doet ook niet zoveel....volgens mij heb ik deze maand helemaal geen ei gehad Volgens FF dan... Baal ik wel van zeg... Hoe kan dat? Vindt het super raar... Meiden veel succes! Liefs Bregt
Hoi meiden. Ik heb eindelijk een kruis! Zal dus wel weer een lange cyclus worden. Maar op dag 18 weet ik niet precies wat voor slijm ik had. Ik kan namelijk sticky en eggwhite nooit uit elkaar houden. Op die dag was het heel erg glibberig, maar kon er ook hele ieniemienie draadjes mee trekken. Hoofdzakkelijk glibberig dus.... haha Nou we zien wel, ik maak zoiezo geen kans deze maand, we hebben te weinig geklust rond mijn ei. Liefs Bregt
Ik krijg em ws over twee dagen. Temp was vanmorgen 0,3 omhoog, dus nog even wachten tot overmorgen. Ik zet mijn kaartje dan wel neer!
Hier is de temp hetzelfde gebleven, lekker hoog dus. Ben al 2 dagen misselijk en heb last van buikkrampen, spannend hoor.
helaasssssssssss mijn ongie is door gekomen was te verwachten dus me ei toch op dag 22 gehad en toen niet geklust ook niet 3 dagen ervoor dus nu de stomme op na de volgende ronde