me ovultatietest geeft een tweede streep maar nog niet zo als het hoort te zijn maar me ei is in aantocht
Aly, je kaartje ziet er erg goed uit meis! Het kan natuurlijk dat ie morgen een stuk lager is maar je temp is nu niet echt gedaald hoor! Ik ga heel hard voor je duimen! Liefs, Paula
Mogge meiden, Ik snap geen fluit van mijn kaartje hoor! Mooi dip gehad, maar mijn temp wil maar niet stijgen, zo krijg ik nooit mijn kruis
goedemorgen, hier mijn kaartje wel wat gedaalt, maar zolang het nog geen 36.8 is is er nix aan de hand! liefs marieke
goedemorgen allemaal, Kom evnetjes een fijne zondag wensen, geniet van het zonnetje: [img]http://i24.tinypic.com/c25qf.jpg[/img] liefs debje
Aly nog niet wanhopen he meis, ik had bij m'n tempkaartje van zwanger ook zo'n kaartje met een daling en was ten zwanger morgen ga je gewoon weer naar de sterren toe, ga eens voor je blazen PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFfffffffffffffffffffffffffffffffhhhhhhhhhhhhhhh Hier m'n kaartje van vandaag heb al aan het spieken geweest en morgen verschuift de kruis naar dag 13 en krijg ik een volwaardige rode kruis
He meiden, Ik ben er ook weer was dit hele weekend bij mijn mamsie geweest dus vandaar. Ik heb ook niet getempt ik ben toch ongi dus begin gewoon morgenvroeg weer. Yuna, jammer dat je testen niet gelukt zijn, want je hebt wel een super mooi kaartje. Aly bij jou kan het ook nog goed komen. pfff effe blazen. Voor alle andere ook succes. xxx Joyce
Hey meiden, Heerlijk weer he! GEniet er allemaal lekker van! Hier mijn kaartje weer even! Liefs shirley
Mijn kaartje voor vandaag.Dit is echt het gekste kaartje wat ik tot nu toe heb gehad.Volgend weekend mijn ei denk. Yuna,je hebt een heel mooi kaartje.Dat wordt wel roze denk ik! Aly,hopelijk ben je morgen weer gestegen. groeten Simone
Thnx voor je verhaal! Tis hoopvol! Helaas duurde het vanmorgen weer ruim een half uur voordat er een heel vaag streepje stond, net zoals gisteren... Temp blijft nog wel goed, dus ben benieuwd hoe het de komende dagen gaat. M'n man is altijd heel vroeg op, dus weet niet of ik tot zaterdag zal wachten met testen of dat ik dat tussendoor nog een keer zal doen... Kan ik dan misschien beter CB digi gebruiken of is die niet zo gevoelig? Ik ben ook wel positief, want als ik ongi zou worden, weet ik in elk geval wel dat er eea gebeurd is in m'n buik, dus dat geeft wel hoop. Er kan toch niet voor niets een lijntje komen denk ik dan? Dat heb ik nooit eerder gehad met de testen van deze site en dan nu ineens 2 achter elkaar.... Yuna, spannend! Ga je morgen weer testen? Aly; heb jij al getest of durf je nog niet zo goed? Marieke; ik hoop dat je temp hoog blijft! Balen Jessica! Is het al 'losgebroken'? @Zico; goed geklust zo te zien, ik duim voor je! Mijn kaartje, misschien dat ik m'n ei dag 22 had, FF heeft em verplaatst...
@Visjes: spannend meid, ik hoop dat je zwanger bent. Alleen gek dat je kruis is verplaatst. Ik vind dag 22 of evt. dag 23 logischer. @Zico: die ovu-test is inderdaad positief! Volgens mij had je je ei op dag 13 deze keer (aan je kaartje te zien). @MamaJanneke: jammer zeg... @Aly: spanned, je temp is nog niet echt laag. Je kunt nog alle kanten op. @Mieke: je hoeft niet altijd een dip te hebben, het gaat om de stijging. @Jent: jammer Dit weekend lekker druk geweest. Morgen plaats ik m'n kaartje wel weer. (kaartje ook te zien via link onderschrift, iets doorscrollen naar beneden.)