Ik ben ook nog steeds niet ongesteld geworden.. Maar me temp blijft mooi op de 36.8, vanmorgen weer. En ik kan er nog steeds niks van begrijpen waarom ik nog niet positief test dan. Want ik heb echt rond dag 20 me ei gehad.. Alles klopt, steken, vruchtbaar slijm, humeurig en een ovutest met 2 streepjes op dag 19, dus betekend dat je ei eraan komt.. Dus zou het echt raar vinden als ik dan pas op dag 27 me ei heb gehad. Dan had ie niet op dag 19 al 2 streepjes gegeven..
He meiden, Spannende kaartjes bij iedereen! Wij zijn weer terug van een heerlijk zonnig weekend Antwerpen. Nu wel moe, bah. Ik denk dat mijn temp daardoor wat van slag was, maar we zullen zien hoe het de komende dagen gaat. Bye X
Ja er zijn er echt veel met spannende kaartjes en ik doe er vrolijk aan mee! @Jessica; ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Ga jij nog testen of verwacht je echt je ongi al? Ik heb m'n moeder erop uit gestuurd om morgen CB digi testen te kopen haha ik wil dat in de loop van de week eens proberen. Iemand tips wanneer ik het beste weer kan testen? @MissyZuilen; spannend! We zitten een beetje in hetzelfde schuitje. Ik heb waarschijnlijk zo'n 20 dagen geleden m'n ei gehad en ook zo goed als negatieve testen... @Aquileria; spannend, jullie hebben in elk geval op het juiste moment geklust! Mijn duimen gaan alvast voor je draaien! Nou ik ga nog even wat doen in huis en dan lekker slapen, ben nu al benieuwd hoe m'n temp morgenochtend is! Slaap lekker allemaal! xxxx
Geef de moed nog niet op hoor!Het is pas verloren als je bloed krijgt!En ik vind je temp er nog netjes uitzien hoor!Veel sterkte met wachten!Knuffel!
Zara denk dat er iets verkeerd is gegaan met je kaartje meid. Hier mijn kaarje, zoals voorspeld verschuift FF naar dag 13.Nu nog enkele dagen wachten op wachtbankje.
Visjes wat ben ik benieuwd naar jullie kaartje Aly hopelijk heeft het blazen geholpen Miss Zuilen, hopelijk heb je binnenkort een mooie posi test voor beloning op je wachten en geduld Eimat Nog even, dan krijg je een kruis op dat 14 Aquilegia Binnenkort hoop ik dat er positief nieuws voor jullie komt Symoen, nu hoog blijven en volgt je kruisje ook vanzelf Schirbeuk, hoog blijven he, mooi kaartje trouwens Jent Ik duim voor je meis, dat je snel weer zwanger mag zijn Hopelijk zijn we met z'n allen snel zwanger , daar is iedereen bijgerekend ook diegene die ik vergeten ben. Ik wil wel hier eens terug roze zien
meiden bedankt voor het duimen en blazen. mijn temp daalt verder, nog geen bloed, maar dat komt nog wel, helaas.
Ha aly, ik had zo gehoopt dat hij hoger zou zijn, ga nog eens een extra luchtje blazen he pppppppppppppppppppfffffffffffffffffffffffffffffhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Voor al diegene die het kunnen gebruiken
Goeiemorgen, wat gaat het weekend toch weer snel voorbij Bijgaand mijn kaartje voor vandaag. Ook ik word behoorlijk voor de gek gehouden, en ben bang dat ik toch nog geen eisprong heb gehad en dus weer een langere cyclus zuchterdezucht! Wat denken jullie? Ha Rebbel, saampjes weer zoeken en het is nog niet eens pasen
Rebbel misschien vandaag dan toch je ei omdat ie toch weer is gedaald! (of morgen als je temp niet in 1x heel erg stijgt) We lopen trouwens gelijk, 1 dagje verschil!
Mijn kaartje weer...snap er niets van... maar ik weet eigenlijk voor 95 procent zeker dat ik mn ei net gehad heb, waarom dan nou die daling? (zie album)
[/url][/img] Hier niet veel nieuws. Heb wel sinds het wakker worden een soort ongi pijn in mn buik. Raar, want donderdag was mn ei pas 7mm. Morgen weer meten!
@MissyZuilen: als je een positieve ovulatietest had, dan kun/moet je die invullen in FF bij OPK (kies het plusje). Kijk dan eens wat FF doet met je kruis.... @Aly: jammer van je temp... @Zico: succes met wachten. @Rebbel: niets aan de hand, je ei komt eraan, nog even doorklussen is het devies. @Mieke: hopelijk komt je ei snel. @Eimat: ovulatiepijn kan de dag voor of na de ovulatie ook plaatsvinden. Een pijntje kan ook wat anders zijn. Ik zou er niet blind op varen en nog even doorklussen. @alle anderen succes!
Goeiemorgen meiden! Sinds donderdag ben ik hier niet meer geweest omdat me kaartje toch maar saai is...Maar ik plaats hem nu weer even..Ongi is bijna voorbij dus kunnen we weer aan de klus . @aquilegia meid ik duim voor je! en blaas je temp nog hoger! Hier mijn kaartje Liefs Dimmel
Deze cylces is mijn temp ook anders dan vorige cycles. Vorige keer bleef ie langzaam oplopen en nu blijft ie redelijk stabiel. Eerst gaf ie mijn ei op dag 12 aan (denk m daar ook zelf gevoeld te hebben) maar nu geeft ie 'm op dag 15 aan. Gaan maar even van dag 15 uit, dan zitten we in ieder geval goed met cycles lengte. Denk alleen dat ik toch ongi wordt. Heb geen klachten behalve af en toe een vlaagje misselijkheid. Voor de rest nergens last van. Beetje moet, maar komt omdat ik het druk heb op werk. Heb gewoon wat meer slaap nodig (ben toch al zo'n slaapkop). We meoten nog even afwachten.
goedemorgen! hier mijn kaartje! rebbel en mieke: hopelijk vinden jullie snel jullie kruis! blijven klussen dus! de rest allemaal suc6!