Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Yuna, dat moet toch wel posi worden?

2. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Yuna,dar ben ik van overtuigd dat dat een mooie roze uitkomst gaat worden! [-o<

Ik zaag nog even verder tot aan de eisprong! ;)

3. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

12 sep 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    Yuna; ik denk idd dat je over een paar dagen echt een positieve test hebt hoor anders weet ik het ook niet meer! Wat is jouw kaartje mooi!

Dimmel;wat een bullshit van je ha! Mijn huisarts wilde ook wachten tot na een jaar, en ik zit nu over twee weken op een jaar en ben het nog niet! Maar als het nog te lang duurt ga ik ook weer terug.
    Maar meid als jij doorgestuurd wilt worden is dat aan jou en niet aan je ha!

Hier mijn kaartje, hoop dat ie nog wel meer gaat stijgen van de week!

Liefs shirley

4. hallo allemaal, was ik nog even!
    ja yuna je hebt wel een heel mooi kaartje! denk dat je over een paar dagen toch posi gaat testen hoor :D
    hier voel nog niks te zien...hopelijk schiet mn temp morgen omhoog en was t een innestelingsdip ...

liefs marieke

5. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Hey meiden,

bedankt dat jullie zo meeleven...Zelf weet ik niet wat ik wil...We zitten in ronde 5 maar zijn toch wel al 7mnd bezig...oke het is pas 7mnd (zijn meiden hier die jammer genoeg al veel langer bezig zijn) en dan heb ik ook nog eens last van lange cyclussen ik denk dat ik toch gewoon wacht tot februari, maart en dan kijk ik en als ze me dan niet wil doorsturen dan ga ik naar een andere HA!

Hopenlijk is het voor die tijd raak!

Liefs Dimmel

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    wat een mooi kaartje yuna! Ik hoop dat je snel positief test.
    balen dimmel, ik zou gauw een andere dokter op gaan zoeken. ;)
    Symoen gaat weer voor een W! Gelukkig weet je ongeveer wanneer je ei komt. Hopelijk daarna wat stabieler.
    Mijn eitje kotm ook van het weekend denk ik. hier alvast mijn kaartje. Ik heb die maandag ingevuld dat ik koorts heb (36.7), en nu zie ik een stippellijntje van zondag naar dinsdag, dus vandaar.

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @yuna28
    Mooi kaartje meid, moet goed komen denk ik!

Hier "slecht" nieuws. Op dag 19 (vandaag) zijn mn eitjes niet groter dan 9mm geworden, ondanks de clomid 100mg.
    Wel mag ik gelijk beginnen met afbreken en daarna clomid 150 mg slikken.
    Hoef dus niet weer 2 weken rust te houden. Scheelt toch weer 2 weken...

8. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Yuna, wat gek dat je niet positief test. Maar ik zie dat dit pas ronde 3 is dus dan kan het nog alle kanten op, misschien heb je toch niet zo'n regelmatige cyclus of je maakt heel langzaam het hcg hormoon aan.Laten we hopen dat je dit weekend posi test. Hoe voel je je verder?
    Dimmel vreemde huisarts heb jij. Ik snap wel omdat je pas in maart je pil hebt gestopt dat je onregelmatig kunt zijn en dat ze je daarom niet doorstuurt. Maar zo'n lange cyclussen is toch echt niet normaal. Misschien kun je eens informatie inwinnen bij een vk en kan die je eventueel doorsturen naar een gyn. Ik bedoel meerdere wegen leiden naar Rome he!
    Meid heel veel succes.

xxx Joyce

9. Hoi meiden, poe he is moeilijk om langs te komen hier als je niet tempt zeg...
    morgen het laatste pilletje provera innemen en dan eindelijk aan de 100 mg clomid. en weer trouw tempen hoor :oops:

@ POOHBEAR, balen dat de 100 mg clomid niet aanslaat, ;leef met je mee. hoeveel echo's heb je in deze ronde wel niet gehad?
    wel fijn dat je nu nietr hoef te wachten en door kan naar de 150 mg. bij mij is dat de hoogste clomid dosis en dan komen er spuiten om de hoek kijken.... maar hopelijk komen er bij ons allebei nu gewoon struisvogeleieren uit :D

@ Dimmel, wat een rot dokter heb jij! probeer anders ook gewoon de gyn te bellen en het verhaal uit te leggen... al is 5 rondes in 7 maanden niet erg hoor, ik had er 5 in een jaar....
    succes

liefs rensie

ps duimen jullie op snelle :evil: :evil:

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Aquilegia
    Ik denk dat het innesteling is je dip, morgen effe afwachten

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hehehhe ben de eerste vandaag, goedemorgend dames

12. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    Hier mijn kaartje voor vandaag. Vanochtend heeft FF mijn kruis gegeven. En nu afwachten maar.....

@Yuna, al nieuws?

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    rensie
    Ja, was wel flink balen, maar gelijk aan de Provera.En dat scheelt toch. Ben 3x geweest voor een echo deze week!
    Ik heb het gevoel dat Clomid bij mij niets gaat doen, dus bereid me al voor op spuiten.

Succes he meid!

14. MissyN

MissyN Actief lid

10 sep 2007
    140
    0
    0

Mijn kaartje..
    Ben ziek geweest en das wel te zien ;)

15. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland

Terug omhoog! :)

16. Eimat

Eimat Niet meer actief

het lijkt net of ik nu mijn ei net gehad heb.... temp gaat nu omhoog maar normaal voel ik mn eisprong heel heftig en dat ik had ik een aantal dagen geleden ook...nu helemaal nergens last van
    (zie album)

17. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Poohbear: vervelend dat je cyclus moet worden afgebroken... heel naar lijkt me dat... succes in de volgende ronde.

@Rensie: dan zien we je binnenkort wel weer...

@Zico: ik hoop dat je gelijk hebt, mijn temp is in ieder geval weer omhoog gegaan!

@Marieke15: gefeliciteerd met je kruis, nu op de wachtbank...

@MissyN: als die andere hogere temperaturen van de ziekte/verhoging waren, heb je misschien geovuleerd op dag 13.

@Eimat: je hebt misschien geovuleerd op dag 17.

18. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    @aquilegia, super dat je temp gestegen is. Kleine succesjes moet je ook vieren :) Misschien was 't gewoon een dagje wat minder. Of een innestelingsdipje. Of..... Nou ja, het kan vanalles zijn. Over een paar dagen weet je meer.

@eimat, misschien dat je ei inderdaad op dag 16 of 17 geweest is. Dat zou kloppen met je kramp én met je temperatuur.

19. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama

Mijn kaartje voor vandaag!

groeten Simone

20. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Aquilegia : :) blij dat ie weer omhoog is gegaan

symoen : nog steeds aan het zagen dus

hier nog steeds negatief getest.. vanmiddag de huisarts bellen.. ben niet aan de pil geweest dus kan niet ontpillen zijn.. en wil nu graag toch wel duidelijkheid.. ;)

Deel Deze Pagina