Yuna,zo is het.Erg he die onzekerheid.Hopelijk kan je HA je meer duidelijkheid geven.Succes alvast! xxx Simone
Wow meis, jouw kaartje ziet er ook mooi uit zeg! (d8 kom ff inbreken, blijf hier elke maand vol spanning meekijken of er roze bijkomt)
Meiden goedemorgen weer! Mijn kaartje voor vandaag, gelukkig blijft mijn temp nu hoog, zal morgen wel een kruis krijgen van FF. Simone, dat is een mooie M van Mieke! speciaal voor mij zeker Aquilegia, gelukkig weer ophoog! Yuna, goed idee om even de ha te raadplegen, die onzekerheid is ook niets. Poohbear, sterkte met de provera!
hey meiden, hier mijn kaartje voor vandaag Verder niet veel te melden hier. Liefs Dimmel ps: dit weekend lekker weekendje naar Breda!
Hé Mieke, Ja mooi he die M,ik probeer elke maand een letter van het alfabet in mijn kaartje te verwerken! De W heb ik ook al gehad. xx Simone
Hoi dames! Hier even mijn kaartje. Vreemde pieken en dalen door de griep. Gisteren positieve ovutest gehad, eindelijk. De teststreep is steeds voor de eisprong heel erg licht, en daarna blijf ik een heel duidelijk 2de streepje houden. Handig om te weten.
Missy zit in hetzelfde schuitje als jij!.. ik ga vandaag de huisarts bellen.. maar wss zou ik toch nog moeten wachten van hem..
Goedemorgen dames, Wij zitten nu al een aantal maanden in de MMM en volgens de gynaecologen is de kans dat wij spontaan zwanger raken bijna nihil onder andere doordat ze vermoeden dat ik geen eisprong heb. Zo lang als ik in de MMM zit houd ik ook mijn temperatuur bij, maar deze cyclus lijkt m'n kaartje net een schoolvoorbeeld. Wat vinden jullie ervan? Andere temp.kaartjes staan in m'n album. Groetjes, MWB
Ik vind het een mooie tempstijging! Het ziet er toch over het algemeen mooi uit, je temp stijgt toch na een eisprong. Ik hoop heel erg voor jullie dat het lukt.
hoi meiden, zit te wachten op de duivels.... had vandaag zoiets doms... kom ik op mijn werk blijk ik een vrije dag te hebben! hoe bedoel je er niet bij met je hoofd! haha fijne dag vandaag, rensie
Ik heb trouwens sinds vandaag slijmerige afscheiding, echt nog nooit gehad. Echt een klodder die mee komt op het papiertje, maar niet vloeibaar. Beetje gelantine drillerig. Raar toch, eigenlijk hoort dit voor je ei te zijn, heb dat namelijk nooit eerder gezien, zou dit nou vruchtbaar slijm zijn? Sorry voor het vieze praatje Iemand enig idee?
nou rensie dase cht een blunder hoor ahahhahahahahahahhahahaha wat zullen je collega's gelachen hebben jij voor nix op je werk komen whahahaha. lach je ff toe als je het goed vind
goedemorgen dames! omdat mn temp gister gedaald was, ging ik er vanuit dat t over en uit was... en zie mijn kaartje nu! mijn temp is oppeens weer gestegen en ben nog steeds niet ongesteld! maak t deze maand wel spannend haha liefs marieke
hier is mijn temp voor de 2e dag al 37 graden in plaats van 36.7....het is nog veel te vroeg voor mij ei ik heb wel buikkrampen wat ik normaal bij mijn ei heb en ik had vanmiddag draderige afscheiding op mijn toiletpapiertje zitten en ik kon er ook echt draden mee trekken. Als ik bij morgen ook 37 graden invul bij FF dan geeft ie een dik rood kruis bij dag 9....dat is veelste vroeg voor mijn ei! ik snap er niks van!