aquilegia: me partner die moest terug komen om zijn werk af te maken op zijn werk . dus die is er niet meer maar krijg zometeen toch even visite. mieke8: oh sorry ik dachde dat ik dat erbij gezet had niet dus. nou mijn eileiders waren mooi open en ik had een mooie baarmoerder. dus dat was mooi positief nu moet ik maandag terug na de GYN en wzie wel wat wel dan gaan bespreken om te doen.
ja idd... ga ervanuit dat t nu iig doorzet! wel vreemd met zon hoge temp maar ja.. wel ben ik blij dat mn lut fase nu al 3 maanden hetzelfde is... dan weet ik voor volgende maand meer naja zoals al onder de banner staat: deze maand nog zelf proberen en dan begin dec mogen we terug naar de dokter... liefs marieke
Hè jammer, Marieke! Echt ontzettend balen. @Bengeltje: fijn dat je eileiders mooi open zijn. Super. @Mieke: bedankt voor je steun
fijn bengeltje dat het niet zo'n pijn deed. Ik had inderdaad ook daarna wat buikpijn en een beetje bloedverlies. Gelukkig alles goed las ik, succes maandag bij de gyn.
Bengeltje,gelukkig deed het niet veel pijn.!En alles zag er goed uit,da's mooi. Nu maar hopen dat we ze zeggen klopt,of zoals mijn gynaecoloog het zei:HSG is hetzelfde als een auto die een grote beurt krijgt.Daarna rijdt ie ook stukken beter.Oftewel veel mensen zijn na het HSG snel zwanger. Ik hoop dat het zo is. Balen Marieke,helaas weer een nieuwe ronde in.sterkte.knuffel. groeten Simone
Hey dames, Jammer marieke, maar het is nog niet helemaal doorgezet toch? Nog een klein beetje hoop. Bengeltje mooi dat alles er goed uitzag, hoop dat het snel raak is voor je! Hier mijn kaartje de temp is weer iets gezakt maar nog wel hoog! Liefs shirley
hoi dames het gaat goed hoor weinig buikpijn gehad enkel kramp een keer mieke8: http://www.stilverlangen.com/onderzoeke ... rzoek1.php kijk hier maar eens waty het nou precies is . mijn gyn zij wel deze maand is gewoon van jou dan word jij zwnager ik zij hoop het we zien wel . symoen jij ook veel sucses
Bengeltje fijn dat het geen zeer deed.... meiden die ongi zijn, succes in de nieuwe ronde meiden in onzekerheid, veeel sterkte... iik duim bij mij nog geen duivels, mogen wel komen hoor! liefs rensie
goedmorgen! nog geen duivels hier.... kom op zeg, dit is de een keer dat ik ze wil komen ze maar niet... poohbear hoe lang duurde het bij jou na provera? rensie
ken je gevoel rensie, bij mij heeft het 49 dagen geduurd. Ben de lucht in geschoten, hopelijk om een zieltje te gaan kiezen. Dames veel succes nog 7 dagen wachten, pffffff die wachtweken duren toch het langste
hoi rens! Bij mij was he allbei de keren op dag 6 na de Provera. Ik nam 10 mg per dag. Hoe lang ben je er nu klaar mee? Heb wel op het pco en eerste ronde clomid forum gelezen dat het bij sommige 20 dagen duurde?!
Bengeltje fijn dat je HSG niet pijnlijk was, en dat de uitslag goed is, ik kan die van mij als de dag van gisteren herinneren ohhh wat deed het zeer! Heb ook een minuut of tien kwijt van de pijn, hier de temp nog steeds 36.5! ik duimen voor alle meiden met een super spannend kaartje! liefs debje
Goedemorgen, @Rensie, hopelijk komen de duivels snel! @Bengeltje, fijn dat het meegevallen is en dat je haast geen buikpijn heb gehad. Enne hopelijk heeft je gyn gelijk! @Shirley, spannend hoor! Hier mijn kaartje weer; Liefs MissyN
Jammer, omlaag.... Maar ja, ik weet niet eens (zeker) op hoeveel dpo ik zit. Morgen kan het voorbij zijn, of niet...
Goedemorgen meiden, Aquilegia, ziet er nog steeds super uit! Ik hoop het beste voor je! Hier nog steeds geen ongi te bekennen, alleen super veel wit Succes meiden! Liefs Bregt
Hallo Bregt, Thanx... de spotting is trouwens opgehouden. Misschien is dat een goed teken. Wat een spanning... Jij zit dus ook vlak voor je NOD? Ik hoop het beste voor je! @Soraya: ook bedankt voor het meeleven, fijn!