@Saar ik denk ook dat je eitje later is geweest... dag 16 of dag 18? @ Mimitje welkom en ik hoop dat het snel raak zal zijn... ik denk dat je nog geen eisprong hebt gehad, of ongeveer op dit moment als je temp de komende dagen blijft stijgen.. Je banner zal wrs niet kloppen.... Succes! Liefs, Paula
Welkom mimitje, zo te zien heb je net je eitje gehad! En wat betreft dat eitje Saar, ik zat te denken tussen dag 22 en 30 van de cyclus, toen je ziek was, daar tussen zie ik een duidelijke stijging, daarvoor niet echt.
Hallo, bedankt voor de hulp alvast. Ik hoop dat Blondie dan gelijk heeft en niet Monica , ant anders hebben we niet geklust rond mijn ei. Ik was gisteren bij de vk geweest om bloed te trekken om te zien of ik 'klaar/ontzwangerd' ben om weer zwanger te worden en ze heeft mijn kaartje ook bekeken. Ze dacht toch ook dat FF juist zat wat betreft mijn ei. Maar dan zou ik nu al wel positieve testen of menstruaties moeten hebben... Wens, ik heb getest met een test van de vk gisteren, die was heel vaag positief, maar buiten de tijd en deze morgend met zo'n test als je hier op het forum kan bestellen (3 voor 4.99) en die was negatief.
Dankjewel. Hier is mijn kaartje hopelijk kunnen jullie iets uit mijn kaartje opmaken. Ik namelijk niet tot nu toe.
Mijn banner gaat uit van een cyclus van 34 dagen, maar dat zal het wrsch niet worden. Mijn cyclussen waren als volgt: 34-34-48-30-34-51-34 Nog een vraagje: als gister inderdaad mijn ei was, heeft het dan nut gehad dat we gisteravond geklust hebben?
Ik heb eens even mijn papieren temperatuurkaart erbij gehaald en mijn slijm eens goed ingevuld. Ook heb ik 2 temp discarded gezet omdat die om 6.30u zijn genomen. Dus nu zegt ff iets anders. Hier mijn oude kaart:
Hoera, volgens FF is mijn cyclus NORMAAL! (hoop dat t klopt) En niet die gekke 41 dagen zoals de vorige keer! Hier mijn kaartje:
@saar ben benieuwd hoe je kaartje verder gaat, ik hoop dat je over een aantal dagen positief zal testen! Dag 16 lijkt me ook waarschijnlijker dat je dan je ei hebt gehad hoor! @jent ik weet niet hoe je die kaartjes moet wissen, maar is ook niet nodig toch? gelukkig lukt het nu. @kellox dan heb je een vroeg ei gehad meis!! ik hoop dat je cycles inderdaad normaal wordt!
OKe, dank je hopes, Maar effe een vraagje kan iemand al wat zien aan mijn kaartje of moet ik gewoon afwachten? Ik vind mijn kaartje zo onduidelijk en dit is de eerste keer dat ik zeg maar temp. Maar naar mijn mening is mijn temp erg onregelmatig.
@jent ik kan er ook niet veel wijs uit worden, heb je niet ingevuld wat je cervixslijm was? dan heb je misschien als je temp nu wat hoger blijft je ei rond dag 12 ofzo gehad???
dat zou best kunnen hopes rond dag 12 alleen dat zou wel erg vroeg zijn mijn cyclussen zien er namelijk zo uit. 29,30,30. en nu ben ik met deze cyclus bezig. Eerlijk gezegd heb ik altijd wel last van slijm, maar ik weet niet goed waar ik op moet letten en hoe je onderscheid tussen het slijm moet maken. vind het allemaal maar erg lastig. xxx Joyce
het is ook lastig hoor, maar wanneer je doorzichtig rekbaar slijm of waterig slijm heb zit je vlak voor je ei. Het is handig als je dat wel invult, kun je veel beter aflezen.... ik heb de laatste cyclussen ook telkens 30 dagen gehad en de vorige maand had ik mijn ei op dag 17 en deze maand op dag 11....
goedemorgen dames! hier mijn kaartje voor vandaag, 3 kwartier vroeger getempt omdat ik vroeg wakker was. liefs marieke
hey meiden vanmorgen was mijn temp weer hoog en was net of ik gisteravond mijn eitje had en nu steeds wat steekjes maar ja ik blijf afwachten...dalijk even op de site testen bestellen en dan test ik zodra ik ze heb weet niet als ik het geld donderdag overmaak wanneer ik de testen dan in huis heb. hier mijn kaartje Liefs Dimmel
hallokes, ziek valt mee, misselijk ganse dag. ok steekjes in de lies is dagelijkse kost. M'n tonnetje begin je goed te zien met de zomerkleren. Ik zou dagelijks zuurkool kunnen eten, niet te doen, ruik alles veel beter. Verbrand zeeeeeeeeeeeeer snel, zelfs in de schaduw ben ik gisteren goed verbrand, had ook een beschermingscreme aangedaan dus oppassen is er geblazen hier in spanje. Tijgertje, dorie meis, had nog zo voor je gehoopt te mogen verwelkomen bij de maartmama's
wens; een HSG is een soort röntgenfoto. Ze souiten dan een vloeistof in je baarmoeder, waardoor ze met röntgen kunnen zien of er verklevingen e.d. zijn. Tevens worden de eileiders doorgespoten met de vloeistof. Dus zijn ze extra open. Je hoort vaak dat vrouwen na een HSG snel zwanger raken. Dus daar hoop ik op. Maar ben wel een beetje nerveus ervoor, zal blij zijn als die dag voorbij is. monica; dit lijkt me een logischer kaartje. Spannend deze dagen! tijgertje; balen meid, succes in de nieuwe ronde.