@Yuna: jammer... @MWB: Je hebt kennelijk wel een eisprong, aan je kaartje te zien. Dat is positief. Jammer dat de temperatuur op het einde weer omlaag gaat, dat zou kunnen inhouden dat je niet zwanger bent. Maar niets is zeker natuurlijk. Hopelijk gaat-ie weer omhoog.
Yuna,BALEN!Damn,helaas weer door naar de volgende ronde.Hopelijk brengt ie meer geluk. MWB,balen dat je temp is gezakt,ik zal voor je duimen dat hij weer gaat stijgen. Liesje,wat gek dat ff je ei op dag 8 zet,maar ff kan volgende week ook zomaar ineens je kruis verplaatsen.Dat gebeurt wel vaker.Dus gewoon blijven klussen.Mijn NOD is 4 nov,dan lopen we gelijk.Ben aan het wachten op mijn ei,zal van het weekend of net erna wel komen denk ik. Bengeltje,ik hoop dat je gyn gelijk heeft ne dat je deze maand zwanger wordt!Ik hoop dat deze maand sowieso mer rose te zien zal zijn,want afgelopen maart was het niet veel. Heeft iemand al wat van missyzuilen gehoord?Die zou van de wk naar de ha gaan omdat ze overtijd was,maar negatief bleef testen. prettig weekend allemaal! xxx Simone
ha ha,sorry voor de taalfouten.In de snelheid gebeurt! Grappig,er staat "afgelopen maart" moet zijn afgelopen maand!
Joehoe, de duivels zijn gearriveerd! eindelijk nieuwe ronde in na mk, zondag eerste dbbeledosis clomid.... liefs rensie
Freesia: wat is jou basale temperatuur hoog zeg. Hier weer mijn kaartje vandaag: Mijn temp stijgt weer en heb totaal geen zin in sex. Ook heeft de FF mijn kruis weg gehaald, dit omdat mijn temp eerst zakte en nu weer stijgt. FF is net zo in de war als ik.
hoi meiden, hoe komt het dat ik mijn kaartje er niet meer op krijg? hij geeft aan te grooet, kan iemand me helpen? http://img137.imageshack.us/img137/1162/temp3dp0.png mijn temp is nog steeds hoog, 36.9 mat 0.1 gezakt, maar dat geeft niets toch? liefs rebbel
Het streepje is nog vaag en ik zit nog voor mijn NOD, wat moeten dus voorzichtig zijn. Nog even geen banner daarom. Maar verder: Eigenlijk had ik gisterenavond al getest, omdat ik bij een vriendin ging eten en omdat ik geen wijn wilde drinken als ik zwanger zou zijn. En ik kreeg dus een zeer vaag lijntje! Vanochtend is het lijntje al iets duidelijker. Wow, maar 1x effectief geklust en RAAK!
@Rensie: veel succes in de nieuwe ronde. @Freesia: vreemd dat je temp niet stijgt... @Rebbel: ja dag 22. En 0,1 gezakt is niet erg, hoor. En bedankt voor de felicitatie @Jessica: balen dat je kruis weg is. @Zico: bedankt voor het blazen, het heeft geholpen!