@Zico: jouw kaartje begint er triphasic uit te zien. Mooi hoor, die extra verhoging! Alle anderen: hartelijk dank voor jullie felicitaties. Ik ben er nog een beetje beduusd van en ik hoop dat ik niet te vroeg heb getest.... Ik heb alle 4 analysemethoden van FF uitgeprobeerd (advanced, research, FAM en OPK) En: ze geven allemaal een andere ovulatiedatum! Variërend van dag 13 (advanced, die valt dus af gezien het klus-patroon), dag 14 (Research), dag 15 (OPK) en dag 16 (FAM). Goed ik snap het niet meer, maar zolang ik zwanger blijf en het kindje gezond is, hoor je mij niet klagen.
Aquilegia, wanneer ga je nog een test doen? Voor je eigen gemoedsrust Het lijkt me iig een heerlijk gevoel om een tweede streep te mogen zien.
Dames helaas: Het zou ook een enorm miracel geweest zijn @Aguilegia; Goed nieuws, dat zit el okay! Van harte gefeliciteerd meid, het is je gegund! Geniet er maar van!
@Eimat...denk ook rond dag 13/14 door je temperatuursstijging. @Aquilegia...gefeliciteerd! Spannend hoor... @Mamawannebe..jammer..op naar de volgende ronde. @Mieke..snap er ook echt niets van..van de ene kant denk ik ook dat mijn ei nog niet is geweest..maar aan de andere kant zou hij anders erg laat zijn. Misschien was mijn vorige cyclus van 28 dagen echt toeval en is nu weer lang...hoop het niet!
Aquilegia: VAN HARTE GEFELICITEERD! Geweldig! ik temp (voorlopig) niet meer, maar lees hier nog wel regelmatig, alle dames heel veel succes!
Krisstel, we weten ondertussen wel dat onze lichamen ons compleet voor de gek kunnen houden, dus hou je niet vast aan die ene keer van 28 dagen. Ik had vorige maand ook een mooie van 29 dagen en nu weer langer... baal ik ook van want had ook gehoopt op een ei rond dag 14, maar helaas! Hoop uiteraard dat ie iig korter voor je zal zijn de de andere cyclussen.
Eimat, ik gok, weet het natuurlijk niet zeker, maar dat als je temp morgen ook weer hoog is dat FF je een kruis zal geven ergens na dag 16. Duim voor je hoor!
Ik ook voor jou...en voor iedereen trouwens... Maar ik heb nu vandaag de hele tijd vrij sterke ongi krampen gehad en nu heb ik spierpijn in mn buik...het zal er toch wel aankomen
Ik ben hier twee dagen niet geweest en heb al weer heel wat gemist. Aquilegia, gefeliciteerd. Wat geweldig dat je zwanger bent! Bij mij weinig nieuws, de komende week krijg ik mijn NOD. Geen idee wat het worden gaat. We wachten maar af....
nou ik heb nu ook mijn kruis gekregen! nu maar afwachten dus! http://img528.imageshack.us/img528/2338/kruisvn6.png liefs rebbel
Nou dames , kaartje van vandaag. heb vanmorgend na m'n eten moeten braken, ben kerjeus wat het geeft de volgende dagen, als dit blijft herhalen dan zit de kans erin dat we zwanger zijn, maar zover is het nog niet he
ps nog even aan toevoegen. Bij onze 2 andere kinderen was ik ook 9 maanden met braakplezier. tot de keizersnede moment toe
[/url][/img] Kijk, dit bedoel ik nou... Vul ik netjes in dat ik aan de Provera ben (P), denkt dat stomme ding dat ik een eisprong heb gehad op de dag dat ik ben begonnen... Terwijl ik weet dat er die dag maar 2 eitjes zaten die 9 mm waren.
hoe kan het zijn dat ik me elke maand gek maak, heb ik augustus een mk gehad, jeetje zeg. Ik zit niet te veinzen dat ik moet braken hoor. Zeg het alleen maar he. Toevallig heeft het wel 49 dagen geduurd voor ik terug een cyclus had, snap niet waar je het haalt.
@zicco... spannend hoor! hopelijk is het raak meid. nog 5 lange dagen wachten he geloof ik? spannend hoop op roze voor je!