maar die komen we wel door he. Moet lukken dat het al zo snel zou lukken, eerlijk geloof ik er niet zo in, maar m'n man zegt dat het gewoon zo wel is. Wachten tot donderdag, zien wie er gelijk heeft.
@zico Ja maar, de gyn zei dat er geen ei zou springen ,omdat ze niet goed op de clomid reageerde. Dus mocht die die dag weer aan de provera beginnen. Door die Provera stijgt mn temp enorm en daarom denkt ie vast dat ik een ei heb gehad op die dag. Terwijl er geen ei is!
ha nu snap ik hem. Waarschijnlijk reageer hij omdat je temp nu stijgt door provera. Dorie zeg, vervelend.
@ zico, ik bedoelde er niets slechts mee. Je stelt je gelijk zo defensief op en haalt je miskraam erbij wat helemaal niet nodig is. Het valt mij gewoon op dat jij jezelf elke maand weer gek maakt, door 5 dagen voor nod te testen bv. Het lijkt mij dat dit voor jezelf ook niet echt prettig is toch.
sorry, maar ik ga hier verder niet meer op in. Misschien niet slecht bedoeld. Ik maak me niet elke maand gek, na 14 maanden heb je geen hoop meer, zeker de eerste tijd toch niet. Wilde enkel iets delen en dat is verkeerd overgekomen . Ik maak me niet gek, ga ervan uit dit het zo snel niet terug kan lukken.
Aquilegia, lekker geslapen op je roze wolk? Even een klein vraagje, had je nog aantoonbare kleine kwaaltjes die je hebt gevoelt of gemerkt?
Jessica, ik zou dag 30 eens in de gaten houden als dag van je mogelijke eisprong. Als je nu eind oktober dan ongi zou worden, zou dat misschien wel eens kloppen. Wie weet heeft FF het gewoon een beetje verkeerd gehad deze cyclus. Had je al eens getest?
@zico kop opmeid. Ik had vorige week zo'n dip. Als ik me bedenk dat ik over 2 weken een jaar gestopt ben met de pil en maar 3 eisprongen heb gehad, van welke de laatste in februari, word ik ook niet vrolijk. Maar er zijn ook nog zoveel lichtpuntjes. De zon schijn vandaag, we zijn gelukkig en gezond en de natuur ziet er prachtig uit! Wij gaan zo effe een boswandeling maken en een pannekoekje eten. EN ja, vind het vreemd dat je op ff je medicijnen kan invullen en dat ie dan toch denkt dat je een eisprong hebt gehad. Ach ja...computerprogramma's kunnen fouten bevatten zegt mn vriend (software ontwikkelaar)
aquilegia gefeliciteerd! Heb je vandaag nog getest? Balen, ik denk dat mijn ei 2 dagen vroeger is gekomen. Maar ik heb aan mijn afscheiding weinig gemerkt. Ik merkte alleen gisterenavond eggwhite, en vanacht met het klussen ging het eigenlijk al weer moeilijk zeg maar Ik hoop niet dat het nu te laat is, we hebben verder niet veel geklust ervoor. Maar mijn temp heb ik wel 3 uur later getempt. Maar toch, het is wel een groot verschil, en heb nu ook totaasl geen afscheiding meer. Ik baal hier wel erg van dat we verder niet geklust hebben. Maar ja, an hetniet meer terugdraaien. We hopen maar op een wonder, of op een lage temp morgen en afscheiding
goedemiddsg dames, Hier begon mijn dag redelijk goed aangezien mijn temp weer is gestegen als hij zo hoog blijft van de week ga ik aankomende zaterdag een testje wagen! Ik hoop het zo! Liefs shirley
@shirley: hé onze kaartjes lopen best wel weer gelijk! Fingers crossed voor ons allebei! Je hebt meer geduld dan ik wat testen betreft
Ja idd mizra! Idd hoop het voor ona allebei en natuurlijk voor meer meiden hier! Ik heb ook geen geduld maar kan maar beter laat dan weer een teleurstelling! Liefs shirley en hou me op de hoogte!
Mizra wanneer ga jij testen dan? Maar ik zie dat jij al twee dagen overtijd bent en ik als het goed is nog niet! Dus duim voor ons!
Yes eindelijk! Aquilega GEFELICITEERD meis! (wist het stiekem haha) Blijf duimen voor de rest van de tempers hier!
@shirley: heb het deze morgen niet kunnen laten om een testje te wagen. Mijn vriend en ik zagen allebei een heel erg lichte streep - en dan alleen nog als we het ding op een bepaalde manier in het licht hielden. Dat heeft dus hoogstwaarschijnlijk niets te betekenen Grs Mirza
Of misschien toch wel mizra, en is je waarde gewoon nog niet hoog genoeg. je temp ziet er in ieder geval goed uit! Ik blijf duimen hoor! Liefs shirley
Ik zat idd ook al aan dag 30 tedenken. Als ik mijn waterige afscheiding zou weghalen dan is mijn kruis ook weg. Ik heb dag 33 getest en deze was negatief.