Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    gelukkig! :D
    Ik ben het moe zijn wel beu van het manneke, vanavond echt even klussen! ;)
    Wel een late voor mijn doen deze keer, maar vind het nu niet zo erg. Alsof mijn ei zich aanpast aan het klussen :) :)
    Jammer zico van je temp, maar je weet het niet, misschien is het een mooi dipje. ;)

liefs wies

2. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    He meiden,
    Kom ook weer even mijn kaartje plaatsten. (staat in mijn album, kreem hem met geen mogelijkheid op de site) (hoop dat jullie even willen kijken!) Vind het erg spannend deze ronde! Denk zelf dat mijn ei 7/8 okt is geweest, maar ff geeft wat anders aan. Natuurlijk!

Zag veel spannende kaartjes! Meiden ik duim voor jullie!

Gr Droom

3. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Goeiemorgen meiden,

Hier niet veel nieuws te melden. Gisteren geklust alleen verkeerd want ik lag bovenop dus maar goed is pas dag 12.
    Wil vanaf nu om de dag op het forum komen even wat afstand doen want merk dat ik er te zeer mee bezig ben.

Hier mijn kaartje

Vandaag zal ik er af en toe nog zijn maar morgen helemaal niet en dan donderdag weer en dan hoop ik op meerdere zwangeren.

Liefs Dimmel

4. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Toch gelukt, hoop ik...

Wat vinden jullie?

Gr Droom

5. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Mooi kaartje droom!Houden zo.

Hier mijn kaartje voor vandaag.Ik blijf zagen!Nog steeds geen eisprong.

groeten Simone

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland

Ik denk dat FF gelijk heeft, je kunt je ei niet in die hoge piek hebben gehad.
    En daarna is ie weer flink gaan dalen.

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn kaartje vandaag, gelukkig weer iets gestegen.
    Vraag me toch af of het kan die kleine 48 uur voor eisprong?
    FF geeft aan dat het nog GOOD is....

Simone, hoe krijg je het toch voor elkaar ;)

8. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Mieke,dat vraag ik me ook af!

Ik hoop voor jou dat het GOOD blijft,je kaartje ziet er wel mooi uit.Wanneer is je NOD?

xxx Simone

9. Eimat

Eimat Niet meer actief

Mijn kaartje zie album...
    Volgens mij is mn temp na mn ei nog nooit zo hoog geweest...Morgen mn NOD dus ben benieuwd

10. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    eimat spannend!Ziet er goed uit.Maar waarom staat er geen kruis in je tempkaartje?

xxx Simone

11. Eimat

Eimat Niet meer actief

Geen idee, heb een paar keer vergeten te tempen en ook een paar keer te laat getemp dus die tellen niet. Maar mijn gevoel van mn ei komt al drie maand overeen met wanneer ik hem werkelijk gehad heb dus ga ik daar maar van uit

12. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    ja op een gegeven moment weet je dat he.Ik heb dat ook.Doe ook geen ovu testen meer.

Nou ik duim voor je! [-o<

xxx Simone

13. Eimat

Eimat Niet meer actief

Dank je...ik hoop dat het helpt!

14. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    @eimat: veel open rondjes en op dag 19 en 20 niet getempt ... weet je zeker dat je je ei hebt gehad? FF zet in ieder geval geen kruis ...

15. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Ha ha ha, ik had je latere reactie niet gezien! Succes in ieder geval!

16. Eimat

Eimat Niet meer actief

Laat ik zeggen dat ik het voor 95% zeker weet. Je kunt nu niet meer zien wat voor een pijntjes ik heb gehad (ben geen VIP member meer) maar ik heb altijd vrij sterke ovulatie pijn en die had ik rond dag 14. Dus ergens daar is mn ei gesprongen

17. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Okay, het is goed dat je op je lichaam kunt vertrouwen. Die van mij houdt me geregeld voor de gek ;), maar goed, dat is een ander verhaal. Ik zou wel zoveel mogelijk tempen en op vaste tijdstippen als het kan, want dan kun je zien of de signalen van je lichaam ook overeenkomen met de interpretatie van FF. Zet m op!

18. Eimat

Eimat Niet meer actief

Je hebt gelijk hoor...ik wou me er deze maand iets minder mee bezig houden maar toen hield ik me er zo weinig mee bezig dat ik gewoon vergat te tempen! Was ook niet zo slim van me maar goed. Ik doe mn best in elk geval. Jij ook succes...balen van je ongi maar ik zal voor je duimen...het mag ook een keer na ronde 15 of niet?!?

19. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Thanx, we zitten nu in MMM. Maandag 12 november krijgen we uitsluitsel, ze vermoeden dat ik vervroegd in de overgang zit en mijn mannetje heeft zwak zaad. Hopelijk kunnen ze wat voor ons betekenen, maar anders wordt de kans wel heel erg klein ...

20. Eimat

Eimat Niet meer actief

Als je de hoop maar niet opgeeft...! Vrienden van ons hebben er 3 jaar overgedaan na allerlei soorten pogingen en uiteindelijk nou toch een wolk van een dochter. Hij was verminderd vruchtbaar en zij weet ik niet precies. Maar ik zal 12 november een kaarsje voor je opsteken en ondertussen nu al heel hard duimen dat er toch nog een goede kans is op een zwangerschap

Deel Deze Pagina