MWB; veel succes, ik hoop dat je goed nieuws te horen krijgt. shirley; mooi kaartje zeg! mieke; zeker is dat op tijd, ze zeggen dat het zelfs 5 dagen goed kan blijven, dus dat is zeker goed, en ziet er ook mooi uit trouwens, spannend. symoen; jeetje, je blijft zagen. Ben je nog wat verkouden, dat het daarnaan ligt mss? Wel vervelend een ei te spotten zo. Waarschijnlijk als ie een paar dagen achter elkaar hoog blijft zul je hem wel hebben gehad. Het kan nog gisteren geweest zijn enise; lijkt mij ook erg roeg, en de tempstijging is ook niet heel veel, 0,1 graad maar toch? Ik zou nog even afwachten. Ik heb zo'n rare afwisseling van afscheiding de hele tijd. Kan er geen touw aan vastknopen. Maar gisterenavond en vandaag nog een beetje gevoel van eisprong gehad. Dus hij zal morgen wel omhoog gaan denk ik.
@shirley: kben blij voor je meid dat het vandaag weer de goede kant (naar boven dus!) op gaat! Houden zo zou ik zo zeggen! Hier vandaag een dipje (36.4 ipv 36.5 de voorbije dagen) maar voor de rest alles nog hetzelfde! Nee - ik heb geen test meer gedaan. Ik denk dat ik me nog even gaan inhouden tot het weekend! Grs Mirza
Ben echt zo benieuwd hoe het de komende dagen gaat! Hoop dat het of zo blijft of nog verder stijgt! Iedereen bedankt! Liefs shirley
Wanneer gaat het geluk me eens meezitten. Ik heb om 19.30 u telefoon gehad van het ZH dat het vlekje dat weggesneden is en na biopsie is gebleken dat ik begin van die plaats huidkanker heb. Moet vrijdag nog verder laten wegsnijden... Wanneer keert het geluk me nog eens toe Ik wil zo graag eens positief nieuws vernemen, ik hoop dat ik toch verder mag gaan voor een kleintje. Chemo heb ik niet nodig is me gezegd. Bpffffffffffffffffffffffffffffffffff
Zico,wat een vervelend nieuws zeg,heeeel veel sterkte en een dikke knuffel.Ik denk aan je! Wies,ik ben al vanaf het weekend niet meer verkouden.Ik begrijp ook niet waarom de temp zo blijft verspringen.Heb dit nog nooit gehad. ben benieuwd morgen aar mijn temp. xxx Simone
zico, heel veel sterkte. wat een rotnieuws zeg, hoop dat het snel allemaal de goede kant opgaat. symoen; misschien dat we morgen allebei de hoogte in gaan, zou wel grappig zijn. Hebben we gelijk een eisprong gehad. Ze zeggen toch altijd dat vrouwen vaak dezelfde cyclus aannemen van degene waar ze mee omgaan. Misschien hebben we elkaar teveel gezien de afgelopen tijd Hoop dat jij je dan aan mijn cyclus aanpast, die is nog iets stabieler dan de jouwe. Maar ik zou je niet aanpassen aan de tijd om zwanger te worden. Mike is alleen maar voor 10-11 en 11-11 bezig :x , daarna is ie of suf of sjagerijnig. Gaat echt goed dan hè, zo'n beebje maken. Nou ja, ik zal mijn charmes nog maar eens in de strijd gooien vanavond.
Dat zou wel heel grappig zijn,als we precies gelijk lopen. Gelukkig is sjef helemaal niet bezig met 10 en 11-11.Die ziet het allemaal wel.Dus beebjes maken gaat wel goed hier.Alleen nu moet het ook maar eens en keer raak zien te zijn.ha ha ha xxx Simone
dat is weer het voordeel dat ie niet zo muzikaal is Nou, mijn afscheiding is weer weg, en temp is 36.6. dus ik denk dat mijn ei vanmorgen of vanmiddag is geweest. Nou ja, dan is die van zondagochtend gelukkig nog goed geweest. Mijn nod is waarschijnlijk 5 november nu. Weet ik het in ieder geval voor 11-11!
Zico, heel veel sterkte en hoop echt dat je binnenkort positief nieuws komt melden hier... hele dikke knuffel rensie
he meiden, bedankt allemaal. We proberen er zo positief mogelijk over te blijven, ze zijn er op tijd bij. Het had nog veel verkeerder op kunnen gaan al ze niet op tijd bij waren. Vrijdag moet ik terug een stuk verder laten wegsnijden, hopelijk houdt het ermee op. Zelf voel ik dat het nog niet helemaal tot me doorgedrongen is. Krijg nu een volledige check-up binnen enkele weken of dagen bij de huidarts. Dus duimen maar Nog een ander vraagje. Onze zoon werd om 5.30u wakker met een bloedneus, ik erheen zakdoek gegeven. Nu denk , oh m'n temp.Neem hem en hij is 37 daarna neem ik hem op het uurstip dat ik normaal moet opstaan terug temp heb ik 37.2. Wat moet ik nu doen? welke temp moet ik aanhouden? Ik ben al niet meer gezakt en dat vind ik al ok.
Zico wat een klote nieuws, maar ik wil je heel veel sterkte wensen en welke temp je het beste kunt aanhouden weet ik niet. Ik denk die van 37, maar dat is nog een mooie temp. xxx Joyce Hoe vinden jullie mijn kaartje? Ik heb mijn ei wel heel vroeg zoals het er nu uitziet, afegelopen cyclussen had ik hem op dag 18. Maar ja dit is natuurlijk weer eerste cyclus na mk.