Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Wies, ik ben vandaag licht rood verloren met weefseltjes dus voor mij game over.

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    monica; sorry, sorry :oops: Ik haal jullie meiden soms door elkaar, dan heb ik zoveel verhalen gelezen. Ik bedoelde het kaartje van saar. :(
    Sorry hoor, en veel sterkte. Hoop dat de volgende ronde de jouwe is! ;)

3. Pooltje

Pooltje Actief lid

28 mei 2007
    325
    0
    0
    Ha meiden,

Zouden jullie je ervaringen eens los willen laten op mijn eerste kaartje. Ik ben pas later begonnen met tempen, omdat dit mijn 1e cyclus in de MMM is. Ik heb op 3 juli mijn intakegesprek gehad en ben de dag daarna wel correct (in bed voor opstaan, oraal) gaan tempen. Daarvoor deed ik het tempen niet goed. Mijn gemiddelde cyclus is 25 dagen (dat is kort ben ik achter gekomen) en vorige maand was hij 24 dagen. Mijn NOD zit daarom morgen of overmorgen.
    Morgen is mijn vriend jarig en ik zou hem dolgraag het allermooiste kado willen geven...!

Mijn temp blijft mooi hoog en ik belde vandaag naar de fertiliteitsassistente om de uitslag te horen van mijn 21e dag bloedtest (afgenomen op vrijdag 13 juli, 20e dag van mijn cyclus). Die was goed (eisprong is bevestigd) en de assistente zei erbij dat mijn hormoonwaarden mooi hoog waren. Nu zal dat wel standaard zijn, maar de manier waarop ze het zei deed me hoop geven dat het wellicht al een zwangerschapsteken zou kunnen zijn. Is dat mogelijk?

4. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    @pooltje mooi kaartje meis!! Mooie hoge temp, ik hoop voor je dat het raak is!! Alleen als ik kijk hoeveel jullie geklust hebben schat ik de kans klein :) :) Maar die zul je waarschijnlijk wel weggelaten hebben.
    Wat betreft je hormoonwaarden durf ik niets over te zeggen. Succes meid!

@monika balen meid, had het anders voor je gehoopt.

Liefs Bregt

5. Pooltje

Pooltje Actief lid

28 mei 2007
    325
    0
    0
    Dat klussen zit wel goed hoop ik, rond de eisprong geklust op dag 9, 11 en 14 en buiten die periode heb ik ook niet te klagen gehad :)

6. goedemorgen,

vandaag follikelmeting en dan (zoals hubbie nu zegt) vanavond aan de bak :D
    kaartje van vandaag niet bijzonder, ik schommel wel wat meer dan andere keren....
    [​IMG][/url][/img]

fijne dag
    liefs rensie

7. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Goedemorgen meiden,
    Vandaag ff geen kaartje, ben wel weer gezakt met temp. Denk niet dat ik lang meer moet wachten, zal vandaag wel doorbreken.

Liefs Bregt

8. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    even snel mijn kaartje, ben weer iets omhoog... ik meet oraal vandaar de lage temp

9. goedemorgen allemaal,

ik zal ook eens proberen te reageren... maar het duurt wat eer je al de namen/verhalen zo wat begrijpt. Dus als ik hier een flater bega, laat het me weten :).

Bregt, jammer van je gedaalde temp. Ik duim toch nog wat voor je, want zolang :evil: er nog niet zijn...

Rensie, ik kan je kaartje niet zien... Veel succes met de follikelmeeting.

Pooltje, ik duim voor je dat je je vriend een super verjaardagscadeau kan geven vandaag!

Wies, idd spannend nu... morgen krijg ik mijn bloeduitslag. Is maandag afgenomen, dus dan zou een eventuele zwangerschap (zelfs met kaartje 2) wel te zien zijn denk ik...

Zico, geniet ervan! En zuurkool... bah! :D

Hier mijn kaartje, ik blijf hoog... Ik heb wel wat buikpijn, maar kan zowel goed als slecht zijn. Maar we hopen natuurlijk op goed! :D

Photobucket weigert dienst, maar vandaag had ik 37.25 en mijn kaartje van gisteren heb ik kunnen plaatsen.

Liefs, Saartje

10. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    rensie, succes bij de gyn, ik hoop voor je dat er mooie eitjes rijpen, je temp is in ieder geval lekker laag.

saar, ik hoop dat je snel duidelijkhied krijgt.

hopes, mooi kaartje, heb je weer een slijm propje verloren ?

pooltje, mooi kaartje, nog even op je nod wachten.

dames op de wachtbank, succes met wachten.

dames die op hun eitje wachten, succes met klussen.

hier mijn kaartje, is nog niet veel aan te zien.

11. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Kaartje vandaag

ps: denken jullie ook dat de ovulatie op dag 8 is geweest?

12. mimitje

mimitje Lid

10 jan 2007
    44
    0
    6
    Hier mijn kaartje. Is de eerste maand dat ik temperatuur en ik snap er geen biet van..... geen eisprong te bekennen volgens mij......

Wat denken jullie ervan?

13. sorry mimitje ik zie idd ook nog geen eisprong!

blijven hopen, deed ik ook en oppeens was ie daar :D

liefs marieke

14. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Marieke: Hoe is het met jouw kaartje dan? Wachten duurt lang he?!
    Zeker nadat je ei zo laat is geweest zeker?

Hier gaat het met 0,1 omhoog en omlaag en weer omhoog, dus we zien het wel.

Fijne dag allemaal.

Liefs.

15. heey karine!
    vroeg me al af waar je was hahaha
    mijn kaartje blijft weer mooi gelijk, zit alweer 4 dagen op de 36,8. vorige maand bleef die ook heel lang op dezelfde temp, toen daalde die even en toen weer omhoog en toen weer een tijd hetzelfde ....d8 toen dat die dip wel eens een innesteling kon zijn, maar werd toch ongi. dus of dit nu een goed teken is voor mij dat ie steeds weer op de 36,8 blijft hangen weet ik niet.... we wachten het maar af....moeten nog even he...dus kan nog van alles gebeuren :D

liefs marieke

16. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Marieke: Heb even weinig gelezen van de week en dus ook weinig tot niets geschreven ;) Maar ik ben er nog wel hoor! :)
    Ik zou het niet weten met die temperatuur, maar er zijn ook meiden met een grafiek die ook weinig "aangeeft" en die zijn toch ook zwanger. Dus alles kan nog gebeuren inderdaad.

Mijn temp na eisprong: 36,8 - 36,7 - 36.7 - 36,6 - 36,6 - 36,7
    Dus ook hier nog geen peil op te trekken.
    We wachten dus gewoon maar weer af.....

Liefs.

17. @ karine

ja we zullen wel moeten wachten he haha
    wanneer wil jij gaan testen dan?
    ik denk dat ik dit keer dan wel vrij vroeg temp omdat ik oppeens een langere cyclus heb dan normaal. ik zou eerst de 21 ongi moeten worden en nu de 26. dus denk dat ik dan tussen de 26e en de 30e ergens wil testen...als t nodig is hahaha

liefs marieke

18. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Ik ook zoiets denk ik, maar dat zien we ergens volgende week wel ;) Eigenlijk wil ik me daar niet echt mee bezig houden, dan duurt het allemaal weer zo lang enzo...

Liefs.

19. ik ben er verder gelukkig ook niet mee bezig, dat scheelt wel. ik heb toch t gevoel dat we nog ff door moeten. ik wist tot net toe dus niet eens hoeveel dagen ik nog moest w8en, d8 10 ofzo hahaha
    heb ook geen testen in huis en dat laat ik ook zo. anders weet ik t wel weer hihi

liefs marieke

20. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi dames
    hier mijn kaartje voor dezew ronde

Deel Deze Pagina