Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    nou jentje volg je nieuws op en dit is m'n kaartje.

We proberen er positief onder te blijven. Er zijn mensen die het nog veel slechter hebben als ons, al had ik wel zoiets van, waarom wij weer :( Maar denk dat iedereen dit wel eens denkt als verschillende dingen samen vallen of elkaar opvolgen.

2. Hoi meiden,
    Marieke, ziet er goed uit, hoog houden die handel....
    Zico, ik zou die van 37 aamhouden, of je kunt voor het gemiddelde gaan...
    Joyce, nu doorstijgen he! kom op!
    hier mijn kaartje gelukkig wat verandering, ik leek wel een flatliner ;)
    [​IMG][/url][/img]

liefs rensie

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @zico: oh wat vervelend meid! sterkte ermee!

hier mijn kaartje:

mijn vraag, moet je altijd een innestelingsdip hebben in je temp?
    en dat mijn temp nu hoog is wil toch nog niks zeggen he? is toch altijd na de eisprong en gaat pas tegen je NOD naar beneden als je niet zwanger bent?

ps. t lukt me nog niet om hem er goed op te krijgen, mn temp is nu 3 dagen 37.

alvast bedankt meiden!
    liefs rebbel

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Zico sterkte!

5. innestelingsdipjes hoeven niet altijd, maar kan wel dus...
    je temp is idd hoog na ei en zakt weer vlak voor of na je nod als je niet zwanger bent...

liefs rensie

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    dank je! :D

7. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    rebbel dit is voor mij ook de eerste keer dat ik geen innesteldip heb, vroeg het me ook af

8. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Zico ik wens je heel veel sterkte...

Vanochtend weer getempt. hij is met 3 tiende omhoog gegaan met gisteren. Ik dacht mijn ei gister avond gevoeld te hebben maar dat weet ik niet zeker. Ik heb jammer genoeg geen slijmpjes.
    Wanneer zet FF het rode kruis op mijn dingetje?

9. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Ik heb maar 1 keer geklust is dat niet weinig, ik bedoel normaal doen we het meer maar ik had mijn ei nog helemaal niet vewacht dus, tja het zal wel niet veel worden deze maand ben ik bang. O ja vraagje had dus echo gehad en daar zagen ze 2 eitjes op, kan het zijn dat het ene eitje eerder springt als het andere? Dus dat je 2 eisprongen in je cyclus hebt? Ze hebben me verder niets gezegd van de eitjes.

xxx joyce

10. ook l rijpen er meer eitjes en zien ze die op de eco. er is mij verteld dat er dan als er een ei is gesprongen de rest niet meer springt. tenzij ze tegelijk springen, dan kan er wel een dubbele eispong zijn...
    liefs rensie

ps een keer kan ook hartstikke raak zijn en wij hebben er eentje moeten inleveren, dus staan voor in de rij voor een nieuwe ;)

11. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Oh oke, maar dan is er maar eentje gesprongen denk ik want maandag op echo gezien en de 1 was groter als de ander en gisteren tijdens het vrijen was het net of mijn man de hele tijd tegen dat eitje aanprikte en ik had het gevoel dat die op springen stond of misschien al wel dag van te voren gesprongen was, maar is het nou verstandig om vanavond weer te vrijen of om toch nog een dagje te wachten? Dagje wachten heeft natuurlijk eigenlijk geen zien gezien de temp. En nog een vraagje welke dag moet ik nu als mijn nod aanhouden, iemand een idee?

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    jent, niet perse is dit te weinig, als het rond je ei is kan dit genoeg zijn.
    Er zijn genoeg mensen die van 1 verzetje zwanger geraken he

Kan geen kwaad om vandaag ook te doen hoor

13. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Sorry zico ik ben helemaal de kluts ervan kwijt dat mijn ei al geweest is. Trouwens wat ik ook nog tegen je wilde zeggen is dat ik het bewonder en knap vind hoe je met alles omgaat.

xxx Joyce

14. MissyN

MissyN Actief lid

10 sep 2007
    140
    0
    0
    En mijn temp is weer omhoog! :p

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    He jent heb een tijdje echt diep gezeten, maar heb ondervonden dat je er niet verder mee komt. We kunnen er het best positief met alles omgaan, zo hopen we het geluk ook terug te vinden. We hebben elkaar en onze kids, dit alles brengt ons enkel dichter bij elkaar.
    Ga nu voor mij en m'n gezinnetje zorgen dat ik een weekje thuis ben ( alle thuis) we gaan naar hengelhoef, maar zwemmen zal er nu voor mij niet meer in zitten.
    Ga straks papieren op m'n werk binnen doen. Ga een weekje onbetaald nemen. Had verlof gevraagd maar desondanks het meeste niet gekregen.

16. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi dames,

Hier een update van mijn kaartje:

17. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    @Enise, dat gaat mooi de lucht in. Houden zo :)

18. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Marieke, ik hoop het hihi :)

19. Mss Ace

Mss Ace Actief lid

19 mrt 2007
    256
    0
    0
    Zaanstad
  20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    mijn temp is weer omhoog naar 37.2, zo hoog heb ik het nog niet gehad sinds dat ik na mijn mk ben begonnen met tempen.
    Ik hoop maar dat het een goed voorteken is.

Ik heb sinds maandag last van een ijzersmaak in mijn mond, mijn borsten doen zeer, ik ben gedurende de dag misselijk en ik slaap 's avonds weer heel veel. Mijn vent heeft er nu al weer commentaar op....

Liefs Liesje

Deel Deze Pagina