Goedemorgen,we zagen nog gewoon door hier! MissyN,Enise en Ace,blijf zo doorgaan.Stijgen met die hap en hooghouden. Zico,heel goed dat je positief blijft.Vind het heel knap. xxx Simone
Wat is hier alweer veel afgekletst! Zico, sterkte meid, wat een naar nieuws. Marieke15, je stijgt mooi, houden zo. Simone, misschien eens een nieuwe thermometer gebruiken en kijken wat die doet. Volgens mij ben jij niet van slag maar die meter hihihi. Andere meiden met mooie kaartjes, hup stijgen en blijven! Rebbel, in mijn vorige cyclus had ik 6 dagen zelfde temp, mooi lijntje hahaha. Mijn temp vandaag ietsjes gezakt, niet schrikbarend. Ik heb al een paar dagen lichte krampjes/steekjes en verder voel ik niets, geen gevoelige boops niks. Slecht voorteken : Enne, misschien een gekke vraag hoor, ik denk dat ik ook wel het antwoord weet, maar wil het eens van jullie horen. Kan het toch niet zo zijn dat op dag 14 mijn ei is geweest, ondanks het kleine dipje daarna? Het kan toch dat het wel eens een keerje niet volgens de regeltjes verloopt. Vorige cyclus was 29 dagen en zit nu op dag 27 en door die krampjes ben ik bang dat ik of een korte LF heb of gewoon eerder ongi ga worden, zucht...
@ droom GEFELICITEERD! @ zico...ze moeten je wel hebben of niet...veel sterkte gewenst. en ik vind het knap dat je er zo mee omgaat bij mij is mijn temp nog steeds zo hoog voor mijn doen (album) en vandaag is mn NOD dus blijft spannend
Hallo dames, Ik temp nu voor de tweede maand en heb nogal een twijfelachtig kaartje. FF heeft mn kruis al 4 keer verplaatst inmiddels. Hij heeft het vaakst op dag 21 gestaan. Dat is ook de dag vanaf wanneer ik last heb van mijn borsten, wat ik vorige maand ook precies na mijn eisprong had. Ik vermoed dus zelf, samen met nog een paar andere dames van een ander forum dag 21, maar ff zegt 24. Wat denken jullie?
Droom,van harte gefeliciteerd!geweldig,geniet ervan. Mieke,ik heb sinds vorige maand een nieuwe thermometer,ha ha.dus........................ik weet het ook niet meer. xxx Simone
hallo, wat vinden jullie van mijn kaartje? ik ben vandaag 1 dag overtijd, heb vanmorgen een test gedaan maar die was negatief. zou ik zwanger kunnen zijn? mijn temp is de laatste dagen wel wat gedaald. groetjes
Griet, hoop dat ie morgen weer gaat stijgen! Je kunt ook een wat langere LF hebben, dus misschien 16 dagen.