Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyN

MissyN Actief lid

10 sep 2007
    140
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Iedereen lekker geslapen? ;)

Hier ook mijn kaartje en weer is ie omhoog....

Liefs MissyN

2. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Sorry ik had er even bij moeten vermelden dat ik nu een cyclus van 24 en van 21 dagen heb gehad. Bij mijn 2e cyclus kwam ik er achter dat ik een luteale fase van 9 dagen had :(

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hoelang ben je al bezig?
    Je kan het berekenen wanneer je ongeveer je vruchtbare periode hebt he als je verschillende datat's ingeeft van cyclussen

4. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Dit is pas mijn 3e ronde, maar aangezien mijn luteale fase erg kort was vorige ronde ben ik gaan temperaturen om wat meer duidelijkheid te krijgen in mijn cyclus. Vorige keer had ik mijn eisprong op de 13e dag, nu dus op de 12e dag. Net een ovulatietest gedaan en de streep is veel vager dan gisteren dus ik neem aan dat ik echt een eisprong heb gehad.

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ja dan heb je een eisprong gehad. veel succes, als de korte lutheale fase blijft wel vermelden bij een bezoek aan HA of gynocoloog.

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Joehoe voor Simone!

Talulah, als je gister+avond positief testte moet je eisprong nog komen. Misschien dat daarom je temp nu weer wat omlaag is gegaan.
    Als ie morgen weer stijgt is dat goed!
    En vul dan even je positieve OPK test in, dat helpt misschien straks je kruis te krijgen!

Mijn temp is vanmorgen ook weer gestegen naar 37.2, zegt natuurlijk nog niets want heel normaal in deze fase. Maar ben toch wel :D

7. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Symoen, eindelijk komt je eitje. Gelukkig maar.
    Mijn tempkaartje voor vandaag. Hopelijk blijt ie stijgen dat zou wel fijn zijn, want voor mijn doen is dit nog nietecht een hoge temperatuur. Wil liever in de 37 rondschommelen, maar het begin is er.

xxx Joyce

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    jentje veel succes he, binnen de kortste keren zit je weer op jez wachtbankje

9. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    @ zicco, ik wil je even heel veel sterkte wensen en ook voor morgen.
    dan moet je toch weer heen?

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Jent, nog een dagje hoog en je hebt volgens mij je kruis!

11. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    @droom gefeliciteerd hoor! super.

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ja morgenmiddag terug onder het mes, kan pas 30 november terecht voor de rest na te laten kijken

13. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey dames,

Ik ben er achter gekomen dat ik een foutje in mijn tempkaartje heb gemaakt. Ik hou normaal gesproken altijd alles bij op een blaadje. Heb gelijk naast mijn bed pen en papier. En op werk vul ik het op de website bij. Ik dacht dat ik op dag 11 een temp had van 36.6, maar bleek 36.1 te zijn. Gisteren had ik mijn blaadje even gecontroleerd.

Mijn ei is verschoven van dag 8 naar dag 11 :D Net als de vorige maand :) Ik vond het al super raar dat mijn ei op dag 8 geweest zou zijn..

Hier een update van mijn kaartje, temp is wel weer omlaag gegaan;

14. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Dat hoop ik dat het morgen hoog is dan ben ik er in ieder geval vrij zeker van dat ik mijn ei gehad heb. HIHI. Dat vind ik toch wel het voornaamste.
    Zico succes tijdens de operatie en veel sterkte daarna.
    Enise mooi kaartje tot nu toe.

xxx Joyce

15. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Mijn kaartje van vandaag!
    In de Advanced stand krijg ik nog steeds geen kruis, ik vind dat echt raar hoor...

16. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Freesia ook al zo'n mooi kaartje, hopelijk gaan die kaartjes roze afgeven. Wanneer ga je testen?

xxx Joyce

17. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Mijn langste luteale fase was 13 dagen. Maandag is dag 13, dus misschien dan. Ligt natuurlijk ook aan mijn temp :D
    Ben vrij nuchter moet ik zeggen. Voel vanalles maar blijf relativeren ;)

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    jeetje, zoveel mooie kaartjes bij elkaar heb ik nog nooit gezien! :D
    Symoen; gelukkig zeg, is je ei misschien toch nog te spotten. Nou, we liggen in ieder geval nog gelijk, heb hem ook nog niet gehad :D
    zico; balen van de daling zeg. Veel succes morgen in het zh.
    jent; volgens mij krijg je morgen je kruis als je temp weer hoog is.

Nou, wanneer mijn kruis komt mag joost weten, ik snap er niets meer van. :( Ik heb het laatste jaar nog nooit zo'n laat ei gehad. Wel in het eerste jaar dat we probeerden, maar toen hoorde dat bij het ontpillen dacht ik. Maar goed, ik was weer zo pissed gisterenavond dat meneer wilde gaan slapen, heb hem gauw vanmorgen nog besprongen :) Waarschijnlijk was ie wel te laat op zijn werk, maar het is voor een goed doel. ;) Ik had een half uur eerder getempt en toen had ik 36.3. Na heet klussen en rodn de tijd dat ik normaal temp had ik 36.0 :confused: Gek hè, je zou dan hoger verwachten. Ik weet niet wat ik nu inmoet vullen. Heb maar even 36.2 gepakt. Wat denken jullie?
    liefs wies

19. Mss Ace

Mss Ace Actief lid

19 mrt 2007
    256
    0
    0
    Zaanstad
    Ook nog weer even mijn kaartje laten zien, nu nog hoog maar het is pas de eerste maand dat ik temp dus kan niet vergelijken. (hopen dat dit ook gelijk de laatste maand tempen is ;) )

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik bedoel gewoon "het"klussen hoor :) :) , maar heet was het wel! :) :)

Deel Deze Pagina