hier is de temp superhoog voor mijn doen 37.2 en dat nu al 2 dagen en daarvoor 37.1... gaat dus de goede kant op, alleen ik heb van die vage klachten...nou ja we moeten maar gewoon nog 10 dagen wachten pffffffffffffffffffffffff
Dames, Ik heb een vraagje aan jullie, wel een rare Ik heb soms best wel moeite met het inbrengen van de thermometer. Soms als ik denk dat het er niet goed in zit, dan doe ik het opnieuw, maar dan krijg ik wel een andere temp dan de eerste keer. En die laatste hou ik dan aan zeg maar. Is het belangrijk dat die thermometer best wel diep gaat of hoeft dat niet? Sorry voor deze rare vraag
Je kunt een fallback rise hebben. Dan is-ie morgen weer hoger. Positieve ovulatietesten kun je het beste invullen onder tests, bij OPK, kies het plusje. FF neemt ze dan mee in de interpretatie.
Wies, ik zou gewoon 36.3 pakken, daarna ben je behoorlijk actief geweest en was je absoluut niet meer in rust
@Enise: je kunt het topje van de thermometer insmeren met wat natusan (soort vette zalf, eig. voor baby billetjes). Dan gaat-ie er makkelijker in.
@ enise, bij dieren is het zo (tenminste paard en koe) dat je hem er redelijk ver in moet brengen. Daar komt namelijk geen buitenlucht bij en is het de echte lichaamstemp. Mijn kaartje in album. Temp flink gedaald, ben bang voor een ongi. Mn ongi krampen waren vanmorgen ook heviger maar nu zijn ze weer zoals ik de hele week al heb. Moet vandaag maar ff afwachten. Gister wel geklust, meestal als ik rond mn NOD klus wek ik mn ongi op maar dat is hij er al 's ochtends...nu nog niets maar ik ben er bang voor. p.s. mijn temp kan natuurlijk ook wat fluctueren omdat ik oraal temp, ben ook iets verkouden dus kan met open mond geslapen hebben. ach ja we zien wel
mieke; ja,ik dacht dat ie daardoor juist hoger zou zijn. Ik laat hem wel op 36.2. Die 0,1 graad zal het wel neit beslissen voor het ei toch? liesje; zo! Da's inderdaad hoog zeg voor jouw doen. Ik denk inderdaad ook dat je ei dag 13 is geweest. Houden zo die temp!
hey wies, ja we doen ons best om lekker te broeden hoor! en nu maar hopen dat het lekker blijft zitten... moet toch afwachten tot 5/11 (NOD)
Mieke en Freesia mooi kaartje hoor.Ik duim voor jullie. Wies volgens mij heb je je ei op dag 17 gehad aan je kaartje te zien.Anders zou ik het ook niet weten. Zico sterkte morgen. groeten Simone
Hey hey meiden, Hier ben ik weer. Bij ons gaat het nu goed we proberen er niet meer zoveel mee bezig te zijn zoals ik al zei kom ik nu om de dag hier en misschien volgende maand als het niet raak is om de 2 dagen...Hier mijn kaartje (is niet spannend) Liefs Dimmel
symoen; ja, dat dacht ik eerst ook, maar 36.2 is erg laag voor mijn doen. En ik moet zeggen dat ik sinds gisterenavond meer afscheiding heb,daarnet eggwhite, en meer zin in sex Dus ik denk toch dat ie nog moet komen. en als mijn temp zo blijft krijg ik geen kruis van ff. voel jij al wat opkomen?
ik heb trouwens net of ff wat geprobeerd. Als ik 36.2 invul en morgen en de dagen erna 36.5 heb krijg ik mijn kruis vandaag. Logisch op zich. Maar als ik 36.3 invul en ik heb morgen 36.4 of hoger krijg ik mijn kruis dinsdag. Ik hoop eigenlijk dat ie morgen nog laag is, dan is het tenminste duidelijker. ik heb er toch maar even 36.3 van gemaakt, om eventueel uit te gaan van mijn ei op dinsdag.
@Wies: ik hoop dat je er met FF snel uitkomt, blijf ook goed je afscheiding bij te houden. Als je er echt niet meer uitkomt, dan kan een ovutest wellicht uitsluitsel geven. Succes!
Ha Wies,dat is eignelik ook grappig.Je hebt altijd een mooie stabiele cyclus en je eisprong altijd hetzelfde,en je zie van de week nog. We gaan gelijk op neem jij maar een voorbeeld aan mijn cyclus,maarre...........................ik denk dat jij een voorbeeld aan mij hebt genomen.ha ha ha.Bij mij is het ook altijd zo vreemd. Wel geinig dat we nog steeds gelijk opgaan.Mijn (.)(.) beginnen wat zeer te doen,heb nog steeds afscheiding.Dus zal niet lang meer duren denk! xxx Simone
o ja,ben trouwens benieuwd,straks kunnen we allebei op vakantie geen cocktailtjes drinken.Dat zou mooi zijn. Of we kunnen er juist heel veel drinken als het niet raak is. xxx Simone