Hey Meiden, Sorry dat ik zo maar even inbreek, maar ik dacht, hier zitten meiden met verstand van tempen, die kunnen mij misschien helpen met mijn vraag. Ik heb deze maand een heel wisselende temp, vorige maand basaal 36,8 maar nu zit hij daar vaak onder. Ik moet een dezer dagen mijn ei krijgen (had eerste 2 maanden in die week erg last van borsten,maar nu niets). vanmorgen was mijn temp 36,5 erg laag voor mijn doen. Heb deze week met medcare ovu testjes getest, maar dat lukt niet goed want kan overdag nooit 4 uur mijn plas ophouden, dus heb vanmorgen een persona staafje gebruikt, maar daar zie ik maar een heel licht streepje, terwijl hij toch echt 1 deze dagen zou moeten komen. Zou het dan kunnen dan persona toch morgen een vette streep geeft of had hij dan vandaag al wat dikker moeten zijn? Sorry voor het hele verhaal, lukt me niet om mijn kaartje te uploaden, maar hoop dat jullie me kunnen helpen met het vinden van mijn ei Groet Snoozie
[img=http://img180.imageshack.us/img180/2854/cyclusseptemberol1.th.png] en dit is die van september. Wat denken jullie, heb ik hem deze maand vandaag of valt het nog moeilijk te zeggen? Groet Snoozie
is nog moeilijk te zeggen snoozie. Maar je hebt wel een mooie dip. Als de temperatuur morgen goed tijgt en de twee dagen daarna ook nog hoog is zul je je ei wel hebben gehad. helaas is dat pas te zien als je ei al geweest is. groetjes wies
Dank voor je reactie wies, vond het zelf ook al moeilijk te zeggen! Maar vind het zo vreemd dat ik nog helemaal geen streepje heb op mijn ovu test (ja, heeeel licht). Maar ja, hij zou natuurlijk ook zomaar in eens veel later kunnen zijn. Groet Snoozie
Hey meiden daar ben ik weer! Mijn temp is weer een tiende gezakt maar nog steeds erg hoog niet? Ik heb wel kramp in mijn buik! Liefs shirley
Meiden, ik heb gewoon nog helemaal geen pijnlijke boopsssssss! Helemaal niks niet, normaal gesproken wel. Wel wat krampjes gehad de afgelopen dagen. Ook raar toch, normaal heb ik al een week voor NOD last. Shirley, zal nog even blazen; pfffffff pfffffff pfffffff pfffffff
Mieke spannend he...ik heb behalve van mn ongi krampen die ik al de heele week heb en normaal niet ook nergens last van en normaal wel
Ja Eimat, heeeeel spannend. Het gekke is dat vorige maand, ik echt 2 dagen misselijk was, zere boops, moe en krampjes had. Nu alleen krampjes. Ik verwacht eigenlijk nog steeds niks, ivm late ei en vroege klusavond. Maar toch........ het blijft spannend.
Over de Personastaafjes: Met dank aan deze site: http://suzanna.gamerzday.nl/persona.php Het rechterstreepje moet dus vet, dik, echt blauw zijn. Let op: ze staan er opeens, terwijl ze de dag ervoor nog niet zichbaar waren! Succes! Ik vind ze wel fijn werken.
Dank je meiden! Ik hoop dat het duimen en het blazen helpt! Heb er nog altijd goede hoop in! Liefs shirley
Pfff Aquilegia, en ik maar denken dat ik nooit een vette streep had. Dat dat voor mij dus niet werkte, maar met deze uitleg is het wel een ander verhaal.
@shirley: exact dezelfde situatie hier: 36.4 ipv 36.5 en kramp! Wat mezelf betreft: de zullen er wel aankomen zeker?
hoi dames afgelopen maandag kreeg ik foliek meeting en had 2 eitjes 1 van 12mm en 1 van 14mm en moest vandaag om 4 uur terug komen en weg waren ze nu zal ik eindelijk een cyclus krijgen van 30 dagen ongeveer. kortom heb boekje mee gekregen ik moet over 2 weken heen krijg ik gesprek over IUI en dan waarschijnlijk mag ik al in november beginnen.
He meiden, Hier begint het spannend te worden. Vandaag is mijn NOD, en nog geen bloed te bekennen. Normaal wacht ik altijd rustig af wat er komen gaat, maar nu.... Vanochtend heb ik nl getest. Doe ik normaal nooit, maar ik had er nog wat liggen en omdat ik wat vage klachtjes had (soms wat misselijk, moe, 's nachts plassen) deed ik er uit nieuwsgierigheid een. Na drie minuten was-ie negatief, maar toen ik na het douchen weer keek (25 min. na plassen) was er opeens een 2e streepje. Ik weet dat het niet meer betrouwbaar is na 15 minuten (staat in de bijsluiter) maar dat vage (indroog?)lijntje heeft toch wel iets losgemaakt. Opeens begint het te kriebelen... zou het waar kunnen zijn. Alle hens aan dek om niet té veel te hopen nu, anders is de teleurstelling straks zo groot.
Het rechterstreepje moet dus vet, dik, echt blauw zijn. Let op: ze staan er opeens, terwijl ze de dag ervoor nog niet zichbaar waren! Succes! Ik vind ze wel fijn werken. Bedankt Aquilegia, Ik had dit stukje van jou al op een ander topic gevonden, vandaar dat ik de persona staafjes ben gaan gebruiken Maar ik wist dus niet dat het blauwe lijntje er dus ineens is, ik dacht dat dit zich wel zou opbouwen de komende dagen. Ik zal dus echt nog even geduld moeten hebben! En gefeliciteerd met je zwangerschap! Groet Snoozie
Marieke wat ontzettend spannend zeg, wauw. Ik zou morgen of overmorgen nog een keertje testen dan, wie weet verschijnt dat mooie 2e streepje gelijk.