Nou dan mijn kaartje ook. @$ okt is toch echt mijn ei zo te zien aan mijn kaartje. Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit zo snel als een pijl omhoog geschoten ben. xxx Joyce En wat een mooie kaartjes zie ik overal.
@missyN: ik begin al behoorlijk zenuwachtig te worden ja! bij jou ziet het er ook goed uit! leuk dat we bijna gelijk lopen! ik sta ook echt helemaal onder de puistjes en mijn darmen zijn flink van streek! pffff... allemaal dingen die ik bij mijn vorige zwangerschap ook had, maar ben zo bang dat ik mezelf voor de gek hou, is eigenlijk te mooi om waar te zijn, meteen na mijn miskraam weer zwanger. ik heb nu ook een test in huis die ik 6 dagen voor NOD kan gebruiken, ultra gevoelig, dus ben benieuwd of ik tot donderdag kan wachten... @jent: idd op 23 oktober je ei! spannend hoor! liefs rebbel
ook hier is mijn ei gespot. Ik heb nu bij bisteren 36.3 gezet, waar ik niet van overtuigd ben. Verander ik hem in 36.2 is mijn kruis weg en krijg ik over 2 dagen mijn kruis op donderdag. Maar ik laat het voorlopig maar zo even staan. Dan valt het toch nog mee met de lange cyclus, want ik had hem maandag verwacht
goedemorgen dames hier is de temp superrrrrrrrrr hoog 37.3! Zo hoog heb ik hem nog nooit gehad zeg.... verder hier nog steeds last van de ijzersmaak, misselijkheid, gevoelige boobs en vermoedheid en het feit dat ik nog veel te lang moet wachten tot mijn nod. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr *zucht* Alles goed met de andere dames hier? Liefs Liesje
Goedemorgen, Hé wies,had ik toch gelijk je ei op dag 17. Ik nog steeds niet,maar aan mijn tempte zien,gaat het vandaag gebeuren. groeten Simone
Hey Ladies! Simone, eindelijk van dat gezaag af! Rebbel en MissyN spannend! Enise, Daantje en Jent, dat gaat de goede kant op. Wies, ik denk nog steeds dat het niet verkeerd is hoor, dat je 36.3 hebt ingevuld. Liesje, zooooo spannend met al die rare kwaaltjes erbij. Hier nog steeds helemaal nergens last van, krampjes zijn ook weg. Raar hoor! Temp blijft wel mooi hoog!
Prima, dank je! Ik voel me af en toe wat moe, maar soms heb ik juist veel energie. Misselijk ben ik bij Sterre ook nooit geweest. Dus dat zal nu ook wel niet komen (hoop ik).
@Mieke & Liesje: Hopelijk blijft jullie temp zo mooi hoog de komende dagen. Ik zal voor jullie duimen. @Aquilegia: Super dat je je zo goed voelt, hopelijk blijft dat zo voorspoedig gaan. Leuk dat je hier blijft meekletsen, ik heb veel aan je reacties gehad .
hallo dames, ben voor het eerst aan het tempen. Dat maakt gewoon elke dag spannend Nu geeft mijn kaartje dat ik afgelopen zaterdag mijn eisprong gehad heb, maar naar mijn eigen idee was mijn eisprong gister.... Wat nu? (probeer mijn kaartje te laten zien....lukt alleen echt nie?!)
is lastig in te schatten zonder kaartje. als je een fertilityfrien kaartje hebt ga je naar imageshack.uk en met bladeren je kaartje oploaden. en host indrukken dan 2e link selecteren en kopieren. hier in berich plakken en blauwmaken en om IMG klikken. dan moet hij er staan... succes rensie