Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Poging 360

[​IMG][/url][/img]

woh, geluk, dank je wel!

En, wanneer zou ik nou mijn ei hebben gehad?
    Zaterdag was het volgens mij echt niet, moet pas over 2 weken ongesteld worden, dan zou ik bijna drie weken van te voren mijn ei hebben gehad, lijkt me niet...toch?
    Zelf denk ik echt woensdag of donderdag....gekmakend allemaal...

help..

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Zoe, tja het is wel een hele vroege eisprong, maar ik kan er ook niets anders van maken!
    Komt omdat je temp nu hoog blijft.

Misschien dat je temp nog anders gaat doen de komende dagen en dat FF je kruis weer zal verschuiven, maar dat denk ik niet.
    Korte cyclus dus.

3. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Nou dan hoop ik maar dat de dronken zaadje van zaterdag de goede kant op zijn gezwommen;)

Maar toch blijf ik voor mezelf bij gister...had ma,dins,woens, een raar trekkend gevoel aan de linkerkant van mijn onderbuik...Maar mocht het idd zaterdag geweest zijn dan is dat een goed leer voor volgende maand...

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Het zou ook evt. dag 10 geweest kunnen zijn. Je hebt weinig temperaturen voorafgaand aan je eisprong, misschien vertekent dit wat. Pas na dag 10 gaat je temp echt omhoog. Ik weet het echter niet zeker. Doortempen en afwachten.

5. Eimat

Eimat Niet meer actief

update...nog geen ongi en negatief getest vanmorgen...

6. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    aquilegia, bedankt voor je reactie, hoop zelf ook op dag 10, zou de kans wel iets vergroten.

Ben idd niet gelijk begonnen met tempen, beetje jammer, kwam als een opwelling om het toch maar te doen.
    Wacht het gewoon maar af, net als de rest van de meiden op dit forum, killing.

Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens...

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Aquilegia,

wil je ook eens naar mijn kaartje kijken?
    FF zet mijn ei op dag 15 maar ik denk zelf dag 13
    normaal is mijn basale temp 36.7 en geen 37 graden....
    FF heeft mijn kruis al een keer verplaatst van dag 8 naar dag 15 maar ik denk zelf niet dat het dag 15 is maar dag 13..

wat denk jij?

Liesje

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Sorry het kaartje staat trouwens op de vorige pagina....

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Eimat, spannend zeg.
    Maar ook een beetje onzeker nog omdat je kaartje een beetje onduidelijk was toch?

10. Eimat

Eimat Niet meer actief

ja jij hebt me aan het twijfelen gebracht...het zou kunnen op dag 17 mn ei, dan zit ik nu op 10 dpo anders op 12 dpo. Maar dan klopt mijn gevoel niet meer en als dat zo is dan snap ik helemaal niets meer van mezelf. Maar meestal is het zo dat na een nega test je ongi komt dus dan zou die vandaag moeten komen...hoop het niet. Vanavond groot feest hier, als ik vandaag niet ongi word dan morgenvroeg wel watn dan ben ik zo ontspannen geweest dat ik niet onbewust mn ongi heb kunnen uitstellen en anders ga ik maandag maar eens weer testen...

11. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland

Hierbij mijn kaartje van vandaag. Een hoge temp, nog steeds geen bloed en vanochtend een heeeeeeel vaag streepje op de test. Het valt niet mee om nu 'cool' te blijven. Maandag test ik weer..... dan is het 16 dpo en zou de streep duidelijker moeten zijn.

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey marieke...

een streep is een streep hoor!

alvast een voorzichtige felicitatie van mij !

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Joehoe Marieke, dan vast voorzichtig een hele kleine felicitatie, spannend hoor!
    Kan me voorstellen dat je het eigenlijk wel van de daken zou willen schreeuwen.
    En dan is maandag nog wel lang wachten ;)

Eimat, sorry dat ik je zo aan het twijfelen heb gebracht hoor, maar het kan natuurlijk best.
    En wie weet blijft je ongi het weekend nog weg of helemaal weg ;) dat wordt flink duimen!

14. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    @Marieke: Spannend hoor! Maandag graag een foto van een vette posi test plaatsen ;)!

15. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    he marieke, spannend zeg! ik feliciteerd je ook alvast voorzichtig en hoop dat je maandag (kan je zo lang wachten?) een vette positieve test hebt

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik denk toch dat het bij jou dag 15 is en dat FF gelijk heeft, maar ik weet niets van de CP (dat is de baarmoeder, hè?). Het is wel een lastig kaartje. Ook met dag 15 kun je zwanger geraakt zijn, hoor.

17. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Marieke: alvast voorzichtig gefeliciteerd! Spannend!

18. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Marieke 15 Alvast een voorzichtige felicitatie van mij.

xxx Joyce

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Aquilegia,

bedankt voor je mening....als het toch dag 15 is dan ben ik er wel weer bang voor dat we verkeerd geklust hebben....heb er niet zoveel vertrouwen in dat het zaad zo lang blijft leven....
    nou ja het kan alleen maar meevallen toch?

20. Eimat

Eimat Niet meer actief

Maak niet uit hoor, ben blij dat iemand me met beide benen op de grond zet als het nodig is. Maar zoals je zegt...alles is nog mogelijk

Deel Deze Pagina