Oh wat jammer zico, maar hopelijk houdt je wel deze lengte van cyclus weer aan dat is toch al heel wat. Meid heel veel succes in de volgende ronde. xxx Joyce
Hey meiden, Zico ik verhuis met je mee naar november gaan we met de roze ferarri mee? Ik snap er aan een kant niets van want mijn temp was juist heel hoog en vanochtend opeens heel laag en ja hoor daar waren ze al de ! Niets aan te doen, wel balen maar ja op naar ronde 8! Liefs shirley
je kaartje ziet er goed uit mieke. onze tijd komt nog wel, na 15 maanden ben je die negatieve testen en al gewoon dat ze steeds komen opdagen. Ook is die cyclus het minste van m'n zorgen, we komen er wel. Kop op en ervoor gaan
hè balen zico en shirley, succes volgende maand. liesje; wat is het spannend, echt een hoge temp zeg! En inderdaad met je ei op dag 15 kun je ook zwanger zijn. mieke en marieke; ook bij jullie ziet het er erg goed uit. Duimen! Nou, ik heb net dus weer even op ff gezeten, en mijn temp van morgen en zondag ingevuld (waarschijnlijk blijft ie gelijk nu, net als anders) En zie,mijn kruis wordt verzet. Dat zou mooi zijn, iets meer kans na het klussen van die ochtend. We wachten weer rustig af :x :x
ben de eerste zie ik! FF gaat al twijfelen, nog 1 dag 36.5 en mijn kruis verhuist naar dag 19, waar ik iets blijer mee ben! ben benieuwd naar de kaartjes vandaag! marieke,mieke en liesje succes!
Mijn kaartje voor vandaag.Eisprong geweest.joepie! Wies,spannend.eigenlijk beter als je kruis verplaatst wordt. xx Simone
Mogge meiden, Nou had gister (nu ook) een drukkend gevoel op mijn schaambeen en dat voorspelt vaak niks goeds. Ongi dus. Maar er is nog niets te zien hoor. Temp klein beetje gezakt, dus die zal morgen wel meer zakken. Marieke, hoe staat het bij jou meid?