oh nee mieke! dat mag niet hoor! we zouden samen ons ei vinden en samen posi testen he! ik duim voor je! liefs rebbel
Tja Rebbel, ik denk echt dat het over en uit is. Maar heb eigenlijk steeds wel gedacht dat het niet raak was, maar ja je weet maar nooit. En hoopte er stiekem toch op.
Hey Meiden, Wat spannend een aantal van jullie kaartjes! Hier (na wat advies van jullie) gistermiddag met medcare en vanmorgen met persona positieve ovu test! (Bij persona idd inees vanuit het niets! Is het verstandig om vandaag nog te klussen, is vanavond dan nog vroeg genoeg? Groet Snoozie en succes allemaal!
Hoi Meiden, Ik ben deze ronde ook begonnen met temperaturen. Zal mijn kaartje er nog maar niet neerzetten. Ziet er nog niet echt interessant uit Allemaal heel veel succes met zwanger worden. Gr.
Jammer Mizra en Eimat, gaan jullie gezellig met mij mee naar November, dan halen we misschien de roze ferarri wel! Ik blijf wel trouw temperaturen deze komende maand hoor, dus ik hou de rest op de hoogte hier! Mieke, zal nu even voor jou blazen pffff pfff pffff hoop dat het helpt! Mupkuh; Gezellig dat je ook hier bent! Hoop dat je snel zwanger wordt! Rebbel; ziet er goed uit meid! Wanneer ga je testen! Liefs shirley
@shirbeuk: ja ik hoop dat hij zo mooi blijft, ik wil eigenlijk pas donderdag testen, maar misschien gooi ik er maandag een test tegen aan! ik heb er 2 liggen, ultra, dus zou 6 dagen voor NOD kunnen, maar ik probeer af te wachten! liefs rebbel