Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    meiden ik wacht even tot dat me miskraam doorze krijg morgen waarschijnlijk curretage en dan ga ik weer tempen

2. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier weer ff mijn kaartje... Wie weet gaat deze cyclus dan nu weer korter zijn... :D

Kellox, je ei al op dag 8? Ik weet het niet meid, ik hoop het voor je maar dat zou wel erg snel zijn...

Marieke, Goed dat je nu een duidelijk kruis hebt! Succes op de wachtbank! Hopelijk mag ik snel bij je komen zitten

Dimmel, ik denk ook dat je misschien gisteren je ei hebt gehad.... Balen zeg, weer zo'n lange cyclus :(

Rensie, succes met de follikelmeting, hopelijk zien ze dat je nu snel een eisprong hebt!

Bregt, hopelijk stijgt je temp weer en blijven de :evil: weg! Ik zal nog wel ff flink blazen!

Hopes, je kaartje ziet er goed uit meid, nu je temp hoog houden!

Pooltje, hopelijk heb je straks echt een super verjaardagskado! Ik zal voor je duimen!

Aly, ook jij weer op die vervelende wachtbank! Succes meid!

Mimitje, ik zie ook idd geen eisprong :( Maar je temp is nu wel mooi laag, hopelijk komt ie nu snel... Je zal nog wel ff moeten blijven klussen ;)

Bengeltje86, jij zit ook mooi laag met je temp! Zal nu hopelijk niet zo lang meer duren voor je je ei hebt! Veel klusplezier!

Daantje86, wat erg meid :( Ik leef met je mee en je krijgt een dikke knuffel van me!

3. meid wat moet jij je klote voelen! hele dikke knuffel, leef met je mee!

moet nu zo naar gyn (2.55 uur) ben best nerveus, hou niet zo van echoapparatuur in mijn "doos" :oops:

zag er mooir kaartjes bij zitten, maar weet even niet meer van wie...
    liefs rensie

zal straks laten weten hoe ik het doe als legkip, hopelijk ben ik nu broedkip af! :D

4. Mouse

Mouse Bekend lid

22 mei 2007
    944
    0
    0
    jeetje daantje! dikke knuffel voor jou, veel sterkte!

Liefs Maudi

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja wieffie klussen zal wel lukken nu hopen dat me ei snel komt hahaha

daantje balen zeg heb er eingelijk niets van mee gelezen dat je miskraam heb gehad :cry: sterkte

6. @wieffie
    spannend! hopelijk heb jij snel een kruis! zou mooi zijn een keer een kortere cyclus! ik duim voor je!
    veel plezier met klussen :D

liefs marieke

7. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hoe kan ik dan veranderen bij ff dat ie mijn kruis op gisteren zet?

8. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hey meiden

boh net met mijn mama,zusje en haar vriend naar eindhoven geweest maar was superwarm in de auto...vandaag mijn temp weer met 0.2 omlaag maar heb al de hele dag ongi steekjes....
    de pagina doet het niet goed dus plaats morgen mijn kaartje weer...

Liefs Dimmel

9. hoi meiden,
    net terug van de gyn voor de follikelmeting
    zaad van mannetje bleek 100% goed te zijn, dus dat is erg fijn.
    ik kreeg de echo en hij kan wel 3 eitjes zien (aan de ene kant 2 aan de andere 1) maar die waren nog niet voldoende gegroeid, ze moesten 20 mm zijn en de grootste was 8 of 12 (weet niet of ik nou 8 mm had, of er nog 8 moest :oops: )
    hij kon niet met zekerheid zeggen of ze nog gingen springen, maar als dat zo zou zijn dan waarschijnlijk over eendag of 5...
    clomid had dus wel een beginnetje gemaakt, maar niet voldoende nog... hij wilde dat ik op dag 21 bloed liet prikken, maar ben dan op vakantie...
    dus indien er een volgende ronde komt (hoop het niet natuurlijk) dan wel dag 21 bloedprikken en als het dan nog niet goed is naar de 100mg clomid slikken...
    mannetje was wel positief, hij zei: we weten nu in iedergeval dat er voor de komende 5 dagen een mogelijkheid is...
    da's natuurlijk al een onzekerheid minder dan de volgende rondes.
    maar toch wel een beetje teleurgesteld :( hoopte echt dat hij zou zeggen dat hij een prachtig groot ei zag, maar ja kan niet alles hebben...
    wel gelijk 30 nieuwe tabletten gehaald, dus kan er voorlopig tegenaan :D (slik ze allemaal tegelijk, krijg ik een dozijn eieren ineen :D haha grapje hoor)
    sorry voor het lange verhaal, maar ik ben het in ieder geval even kwijt...
    liefs rensie

10. Mouse

Mouse Bekend lid

22 mei 2007
    944
    0
    0
    Hoi Dames,

Na een tijdje te hebben meegelezen in dit topic, wil ik graag wat actiever bezig gaan met het tempen... heb nu een halve cyclus op proef gedraaid en ga nu voor het eggie mijn hele cyclus bijhouden.
    Ik heb natuurlijk gelijk een vraagje... ik gebruik ook de Persona (om mijn ei op te sporen) Persona vond mijn ei blijkbaar een week eerder dan dat FF hem vond.... :( weet iemand hoe dit kan? Kan dit komen omdat ik niet mijn hele cyclus heb bijgehouden?

@ rensie, even een vraagje aan jou... je hoeft hem niet te beantwoorden als je hem vervelend vind hoor! Ik zag dat je nu in ronde 6 bent en dat jij/jullie al een paar testen hebben gehad... ik dacht altijd dat ze dat pas na een jaar deden... is daar een speciale reden voor?

Liefs Maudi

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    even snel mijn kaartje, mijn man heeft de laptop nodig. kom straks misschien verder kijken.
    ik ga weer terug omhoog, ben er nog steeds niet heilig van overtuigd dat ik ongi ben geweest. En ik heb morgen mijn HSG. Nog even mijn temp afwachten morgen, anders zeg ik het van te voren even tegen de gyn. Misschiend dat ze dan een bloedtestje kunnen doen. Maar goed, temp zal morgen wel weer laag zijn.

12. Ik zit dan wel in ronde 6, maar ben sinds augustus vorig jaar bezig...
    ben na een half jaar naar de huisarts gegeaan omdat ik toen pas 3 keer ongi was geweest, toen doorverwezen naar de gyn omdat ik al tempkaartjes had van die periode...
    nu dus bijna een jaar bezig maar door pco (waar ze nu net achter zijn) heb ik dus pas 4 keer een ei gehad en ook dat weten ze niet zeker...

dus vandaar

liefs rensie

13. Mouse

Mouse Bekend lid

22 mei 2007
    944
    0
    0
    @rensie, nu snap ik idd dat je al wat verder in het proces zit, je bent al een hele tijd bezig! Nou maar duimen dat het zijn vruchten gaat afwerpen en je binnenkort een positieve test (temp. kaartje) in je album kan zetten [-o<

Liefs Maudi

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    daantje 86 een miskraam? Neen he , ben je zeker? Ik hoop voor je dat alles toch nog goed blijft verlopen, wat een opdoffer zeg. Dikke knufkes vanuit spanje, jeetje. Ik wil dit niet.

15. debje1976

debje1976 Actief lid

11 sep 2006
    483
    0
    0
    Daantje86 dikke knuffel meid

16. ik hoop het zelf ook! lijkt me wel een leuke binnenkomer hier na mijn vakantie! :D
    jij ook succes! hoe lang zijn jullie bezig?

liefs rensie

17. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ja meid het is zeker. ik wil afwachten totdat het zelf doorzet lijkt me beter voormez zelf ook

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    daantje; nee hè, wat erg voor je. sterkte meid!

19. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    He nee wat balen. Dikke knuf!

20. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    daantje86, heel veel sterkte met dit verlies, het is niet niks :cry:

wies, succes vandaag, ik hoop dat het wat meevalt en een positieve uitslag.

rensie, misschien is het deze ronde raak en anders de volgende, er word nu in ieder geval wat aan gedaan, eerst lekker op vakantie.

Deel Deze Pagina