gefeliciteerd daantje! En nu lekker blijven zitten hè kleintje! Hoop voor je dat het allemaal goed loopt.
Mijn kaartje... Volgens FF kan ik morgen testen. Had vandaag wat lichte krampjes maar ze zijn nu weer weg.
Daantje86 helemaal super! gefeliciteerd hoor! lekker genieten! hoop dat ik je ook weer snel kan volgen. helaas deze ronde niet. temp vanmorgen al gedaald... groetjes, charlie
Daantje gefeliciteerd! mijn kaartje voor vandaag... ga vandaag beginnnen met ovulatietesten... ben benieuwd in handleiding staat dat resultaten anders kunnen zijn door clomid.... maarja heb die dingen nu eenmaal al... [/url][/img] liefs rensie
@rensie! Ben je al voor echo geweest? Hoop zo dat er een mooi ei voor je groeit! Ik zit nog te wachten op het bloed, dan mag ik weer aan de Clomid beginnen! Fijn weekend allemaal!
Jeetje meid, wat jammer! Dikke knuffel meis, gelukkig krijg je met elke nieuwe cyclus een nieuwe kans.
goedmorgen! ik ben donderdag ongi geworden mijn temp is dan meestal 36.5 en zwakt af tot 36.2 nu was mijn temp vanmorgen 36.8? ik snap er niks van normaal blijft hij altijd laag tot mijn ei... hebben jullie dat ook weleens? wat zou het kunnen zijn? liefs Roshi
Mijn kaartje voor vandaag.temp weer iets gezakt,twijfel of mijn ei nu al wel is geweest. Mieke,jammer meid.knuffel! Roshi,als je mijn kaartje ziet,ik had ook ineens hele hoge temp aan het begin van mijn cyclus.had ik ook nog nooit gehad.Dus het kan. Freesia en Liesje,hele mooie kaartjes.Wanneer testen jullie? groeten Simone
bij mij is het ook over en uit vrees ik... mn lichaam heeft me dan echt goed voor de gek gehouden, maar was misschien ook te mooi om waar te zijn zo meteen na de miskraam! heeft natuurlijk ook even tijd nodig om te herstellen. [img=http://img263.imageshack.us/img263/9964/laagju3.th.png] liefs rebbel