Hey meiden, Jammer mieke! Heeft het blazen ook bij jou niet geholpen! Daantje super mied gefeliciteerd en geniet ervan! Freesia spannend! Liefs shirley
Hoi Mir, hoef deze ronde niet voor een echo wat ze deze ronde doen is alleen dag 21 bloedprikken en als ze daaraan zien dat het niet is aangeslagen dan gelijk provera en 150 mg is het wel aangeslagen, maar niet raak dan volgende ronde wel echo... gyn had zoiets 'dat scheelt je weer een zit in de wachtkamer'. vind het zelf wel jammer, wil altijd wel wat zekerheid.... op welke dagen clomid jij trouwens? 3-7 of 5-9? liefs rensie
Hoi meiden, in de lounge kun je in een berichtje een kaarsje branden voor eliza, die is overleden... vond het wel een mooi gebaar... wat haar man zich onbeschrijflijk rot voelen om eerst je kindjes en dan je vrouw te verliezen... lijkt me wel een troost om daar een heleboel kaarsen te zien
mieke; ik ga voor je blazen! En geen bloed geeft moed hè! symoen; als jemorgen weer terug omhoog gaat denk ik wel dat ie is geweest, hoop het voor je, anders wordt het weer zo lang hè. veel plezier vandaag! Nou, hier mijn kaartje
als ik kijk naar de afgelopen cyclussen zou ik morgen toch wel mijn NOD hebben....... Heb totaal geen symptomen (behalve een temp die tot nu toe nog hoog is) van zwangerschap of ongi
@rensie! Oh, kan dat ook? Nou ik wacht wel hoor in die wachtkamer, dan weet ik gelijk of er een i zit en ho groot ie is. Maar de gyn heeft wel gelijk, het wachten neemt vaak veel tijd in beslag. Ik werk 10 minuten bij het ziekenhuis vandaan, maar met er naar toe rijden, parkeerplek zoeken en dan het wachten en de cho, beni kvaak toch een uur of anderhalf weg van werk. maar ja, so be it! Gelukkig doet mn baas nog niet moeilijk! Oh ja, ik slik dag 3 t/m 7 , en ga nu voor de 150mg
Ladies zoals jullie kunnen zien kan ik pas over 7 dagen testen.. Ik maak voor het eerst iets aparts mee, ik heb sinds gisteravond last van gevoelige borsten. Wanneer aan de buitenkant van mijn borsten voel, dan doet het pijn.. Vandaag is het ietsje erger geworden.. Ik vind het best spannend, geeft mij namelijk best wel hoop. Want normaal gesproken heb ik 2 a 3 dagen voor mij NOD last van gevoelige borsten..
Deze maand echt een vreemd kaartje... Volgens mij moet ik rond vandaag mijn eisprong hebben. Gyn. zag donderdag dat mijn ei 1,8 was. We wachten af......
hallo allemaal Freesia nog niet getest? http://tinypic.com/view.php?pic=jqtl6b&s=2 mijn kaartje dikke knuffels allemaal
Nee dus Ik heb vanaf donderdagavond een soort lichte druk, krampjes in mijn buik. Maar er zet niks door. Mijn temp was vanochtend zelfs weer gestegen (zie album). Morgen is mijn NOD als ik mijn langste luteale fase aanhou. Is mijn temp nog steeds zo hoog, misschien dat ik dan durf te testen Denk het niet hoor, ben veel te schijterig Denk dat ik gewoon opeens ongi word
O wat erg aquilegia. waarom moest dit nu weer? Meid heel veel sterkte de komende tijd. Doe rustig aan. xxx Joyce
he meissie, wat rot voor je! weet precies hoe je je voelt... mijn mk was ook mer 5 weken.... als je erover wilt praten kun je me altijd pben.... heel veel sterkte meissie liefs rensie
goedemorgen.... ik ben mooie patroontjes aan het trekken op mijn kaartje mijn vakantie is voorbij, dus moet vandaag ovu testen op mijn werk... wel lastig hoor... maar als het helpt... oh ja mijn kaartje [/url][/img] liefs rensie ps poohbear, ik probeer zh bezoek na werktijd te doen, ik sta voor de klas en inval is zo lastig.... maakt afspraken maken wel lastiger oor