hier de temp nog steeds superhoog...37.2 we wachten 'rustig' af....ik wil eigenlijk wachten tot volgende woensdag maar of ik dat red?
Hoi dames, Hier weer een update van mijn kaartje: Ik heb gisteren heeeeeel erg pijn gehad in mijn buik.. Het is tegen de avond over gegaan. Op dit moment heb ik een lichte soort van ongipijn. Ik snap er helemaal niks meer van. Mijn temp is nog wel hoog.. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren met mijn temp de komende dagen.
Goed, hebben we het er wel eens over hoe je lichaam je voor de gek kan houden? JA.... Het resultaat van vandaag! Hogere temp en ongi worden, wie o wie snapt daar iets van, ik dus niet! Baal hier enorm van Weg spanning, weg klein beetje hoera-gevoel.
Ja, ik vind het ook zo ontzettend stom. Zondag en maandag was mijn temp gezakt van 37.2 naar 37.0 en vanmorgen was ie weer 37.2 Je zou dan denken dat is mooi op je NOD. Nee maar NOD heeft zich beslist aan zijn NOD gehouden hoor! heel braaf
Nou eerst was het een bruine veeg, maar later na weer plassen was het toch wel rood! En heb er toen toch voor de zekerheid maar even een test voor gedaan en die was echt zo duidelijk negatief! niks nada noppes.
he wies, ik heb precies hetzelfde als jij. Ik zit op 5dpo (denk ik, heb niet getempt) en heb ook een licht zeurderig gevoel in mijn buik, en dat voelt weer anders dan het zeurderige gevoel wat ik 5 dagen geleden had, toen ik volgens mij mijn eisprong had. dit zit wat lager.
O ja weet iemand hie het zit met het volgende. Ik moet donderdag om een griepspuit en heb ergens volgende week mijn nod.Kun je dan gewoon een spuit halen? Of mag je geen gripespuit halen als je zwanger wilt worden? groeten Simone
Als je zwanger bent mag je in de eerste 13 weken geen griepprik hebben. Dus zou als ik jou was gewoon even afwachten op een positieve(of negatieve) test.
Meiden, wil jullie voor de komende dagen veel succes wensen. Ik kom pas weer hier posten wanneer mijn kaartje weer wat interessanter is. Maar zo nu en dan lees ik wel even mee. En dan wil ik lekker veel roze zien hoor Voor iedereen een dikke knuffel en tot snel. liefs Mieke
hè verdorie mieke, het leek zo mooi te beginnen vandaag. hopelijk volgende ronde een nog warmer nestje wens; ja, inderdaad, bij mij zat het ook lager, meer tegen mijn liezen aan. Ik had vanmorgen ook een beurs gevoel, maar dat komt denk ik door de osteopaat. ik hoop dat dat geen kwaad kan, hij duwt en masseert best hard. nou ja, hij weet waar ik voor kom, dus dan neem ik aan dat ie daar rekening mee houdt. Zijn er nog meiden die deze week gaan testen?
goedmorgen dames, nu ergens in de komende week moet ik toch zien of de pillen hebben gwerkt, duimduimduim mieke, balen meid! Aquilegia, hoe is het nu meid? verders allemaal een fijne dag, leifs rensie [/url][/img]
goedmorgen dames, nu ergens in de komende week moet ik toch zien of de pillen hebben gwerkt, duimduimduim mieke, balen meid! Aquilegia, hoe is het nu meid? verders allemaal een fijne dag, leifs rensie [/url][/img]
Hallo hallo meiden! Zit nog steeds op de duivelst e wachten, 6 dagen na de Provera. Normaal komt het op dag 6, maar nu nog geen spoortje bloed te zien en het beetje bruin wat ik had is ook weg! Pufpuf, nog langer wachten dus... Fijne dag iedereen!
Hoihoi, Hier mijn kaartje weer. Ik ben benieuwd wat het wordt deze maand. Mijn schommelt namelijk altijd rond de 37 na mijn ei. Alleen het verschil is is dat die nu meteen omhooog geschoten is. We wachten maar af.
balen missyn, succes in de volgende ronde. hier mijn kaartje; het lijkt wel dat ie mooi stabiel gaat blijven, maar dat had ik de vorige ronde ook, helaas toen gewoon ongi geworden. Dus met een stabiel kaartje heb ik ook geen garantie. we wachten nog msaar even af...