Wies, aan mijn duimen zal het niet liggen, wanneer is je NOD? zo'n beetje tegelijk met die van mij? (8 nov)
goedemorgen allemaal! hey wiesje....mijn kaartje is ook stabiel...nog een paar dagen wachten en dan weten we meer! spannend voor ons allebei zeg! ik kan mijn kaartje niet meer plaatsen, hij is te groot... maar goed vandaag net zoals gisteren superhoog op 37.2 en misselijk en moe enz enz.... liefs Liesje
@Liesje: je kunt je kaartje via imageshack ook verkleinen tot thumbnail, dan kan je 'm wel plaatsen . Hier de mijne:
hey mamawannabe...dat kan helaas bij mij op het werk niet.....is geblokkeerd... eerder kon ik het via een omweg doen maar nu zegt zw.pagina dat ie te groot is.... nou ja...hetzelfde kaartje als gisteren met dezelfde temp....37.2
hey meiden, hier ben ik weer even. Niets bijzonders te melden we klussen erop los zoals jullie kunnen zien whaha maar goed wacht maar af hopenlijk een kortere cyclus nu! hier mijn kaartje Liefs Dimmel
Ja ik heb ook echt het idee dat het deze maand raak is....is natuurlijk hartstikke leuk want ik heb al een superidee om het met Sinterklaas te kunnen vertellen
ik heb mijn temp nog nooit zo hoog gehad sinds ik met tempen begonnen ben....het hoogste wat ik gehaald heb is 37.1 en nu zit ik daar gewoon boven met 37.2 en 37.3 ziet er toch goed uit he
ik weet nog niet precies wat ik doe maar ik heb toevallig 2 nichtjes waarvan de voorletters met een A en Y beginnen....dan moet ik alleen nog wat bedenken voor de B's
hier een nieuw kaartje, hier mega buikpijn denk niet zo goed teken, denk hetzelfde als vorig jaar snik snik http://tinypic.com/view.php?pic=4vg8l85&s=1
Mijn kaartje van vandaag: FF heeft ei gevonden waar ik dacht dat ie lag. Volgens mij ook goed geklust dus wie weet... deze ronde raak?