hoiu dames ik ben er ook weer heel weekend weg geweest en maandag en dinsdag meoten werken dus geen tijd gehad sorry hier mijn kaartje alleen de + klopt niet want heb niet getest maar die maandag ben ik bij de gyn geweest en de donderdag en die zij de eitjes zijn weg dus waarschijnlijk gister gebeurd zo aan dde had te zien van het laagje slijmvlies ofzo dat ze zij die was erg goed dus hier me kaartje als ik geen + zet dzet ie me ei op vrijdag de dag nadat ik bij de gyn geweest ben dus dat klopt niet want de eitjes waren donderdag al weg
hihi zoiets had ik ook bedacht voor vorig jaar als het dan raak geweest zou zijn... ik wilde mijn (schoon)ouders in chocoladeletters MA en PA geven en dan aan later op de avond nog een cadeautje met een gedicht dat deze er ook nog bij hoorde waar den de O in zou zitten... hopelijk lukt het je voor die tijd raak te schieten... liefs rensie
Thanks Mieke,ik hoop ook dat het raak is.Maar dat hoopt iedereen. Spannend hoor Debje.mijn duimen draaien groeten Simone
mijn kaartje van vandaag en de afgelopen dagen. bvlijf alleen last van spotting houden nu al drie dagen lang en buikpijn. wordt er niet goed van
Ik kan niemands kaartje zien, alleen maar een kruis. Behalve die van liesje, die er erg goed uit ziet! symoen; mooi dat je je kruis hebt! enise; pppppppfffffffffffff ik zag vandaag een ooievaar aan de kant van de snelweg. hoop dat het wat goeds betekent!
wens; oh ja, ik heb inderdaad de 7e mijn nod, dus ongeveer gelijk met jou! dat hebben we al eens eerder gehad, weet je nog?
ik wordt zo gek van het wachten. Ik wordt steeds zenuwachtiger. Ik wordt er niet goed van. Terwijl het gewoon nog alle kanten op kan gaan en ik niet echt ergens last van heb. Is lang geleden dat ik me zo voelde. Heb ook al een paar keer moeten huilen om niets dat is ook al lang geleden. Komt vast door het werk. De hele tijd clienten die of dood gaan of in het ziekenhuis belanden of die niet open doen wordt er niet goed van. Ik zei al tegen mijn baas volgens mij hangt er een vloek over mij. Sorry ik moest even tieren omdat rotgevoel kwijt te raken. xxx Joyce
Ik bedoelde dat ik dezelfde pijn af en toe heb als vorig jaar, toen heb ik helaas een MK gekregen en vanmiddag en nu nog af en toe voelt het net zo! liefs debje
Jaa klopt. Maar als je naar mijn vorige kaartje kijkt (album) dan zie je dat hij ook na dag 19 ging dalen. Echt precies hetzelfde! Maar ik hoop echt dat hij weer omhoog gaat hihi
symoen, ik zie je kaartje nu goed, maar wat een stabiele temp voor jouw doen. het zagen is duidelijk voorbij!
hallo, gisteren zoiets raars... bij het afvegen een hele 'klodder' egwhite, het lag gewoon als een rups op papier. maar ovutest nog negatief en ook nog geen pijn in (.)(.) vreemd... hiermijn kaartje [/url][/img]
Goeiemorgen, hier mijn kaartje nog even een keertje. Ik ben nog steeds aan het hopen en aan het bidden dat het raak is geweest
Hoi dames, mag ik even inbreken. Is jullie temp nu ook anders doordat de klok een uur verzet is? Ik ben vorige week ongesteld geworden dus ik weet dat ik niet zwanger ben, maar mijn temp ligt nog steeds 0,3 graden hoger dan anders. Toen bedacht ik me vanochtend dat dat misschien aan het uur tijdverschil kan liggen. Hebben jullie dat ook. Want dan moet ik nu maar van deze basale temp uitgaan.
Mijn temp is aan het stijgen.Ik hoop dat ie hoog blijft. Wies,ja ik ben ook al verbaasd dat mijn temp zo stabiel is! groeten Simone