goedemorgen dames... hier is de temp 0.1 graad gedaald maar nog steeds stabiel hoog boven de 37 graden....misselijkheid en moeheid zijn nog steeds overvloedig aanwezig hier mijn kaartje
Mijn temp is gezakt naar 36.8.. weet zeker dat ik weer ongi ga worden. Heb namelijk ook al dagen last van ongi pijn.. zoals altijd
ja zeker weet ik dat nog, en ik volg je nog steeds of noem je dat stalken, hahaha, ik temp niet maar ik lees toch steeds nog hier, misschien ga ik volgende ronde weer tempen want ik vind het echt zo moeilijk in te schatten telkens wanneer mijn NOD is, denk wel dat ik mijn ei heb gevoeld, maar soms zit ik er echt helemaal naast.
goedemorgend dames, kom effe piepen. wat zie ik 3 zwangeren Freesia, daantje 86, marieke een dikke proficiat meiden. Geniet er nu maar lekker van he. We vertrekken zodadelijk terug naar hengelhoef, een dagje over en weer geweest.
hè jammer enise, hopelijk volgende ronde meer geluk. wens; ja,ik dacht al, overal waar ik zit word ik gestalkt.. maar is je cyclus nog zo onregelmatig dan omdat je je nod niet weet elke keer. da's wel erg vervelend. dan kun je inderdaad beter weer gaan tempen. en gezellig ook! symoen; je gaat al mooi de lucht in. wel balen dat je nod na het zh bezoek is. ik zou het wel even zeggen/vragen maandag. wie weet kan ie al wat zien. hier mijn kaartje; hij blijft zo stabiel als ie maar zijn kan. het maakt ook niet uit op welk tijdstip van de dag ik temp, het is altijd 36.5. maar ik hou wel de temp aan op dezelfde tijd hoor. heb vandaag wat last van mijn onderrug. verder niets bijzonders. alleen veel winden, maar dat is vor mij niet zo bijzonder het kaartje gaat wel erg veel op de vorige lijken, die was 10 dagen achter elkaar 36.5. maar ja, daar kwam ook niets uit
liesje; jouw kaartje is overtuigend! je bent nu wel iets gezakt, maar voor jouw doen nog hoog toch? En al die symptomen erbij. ik zou raar staan te kijken als jij niet zwanger bent! bengeltje; mooi kaartje als zeg!
maar ja het is toch nog een hoge temp, zolang ik maar boven de 37 zit dan heb ik hoop op een goeie afloop. ben alleen zo bang dat mijn lijf me voor de gek houdt....
ja,die zekerheid heb je pas als je een positieve test in je handen hebt. gelukkig is het niet lang meer wachten voor je. ik nog een week, gaat ook al opschieten.
Ja ik weet nu nog niet zeker of deze cyclus weer korter is, ik denk alleen dat ik donderdag vorige week mijn ei heb gevoeld en had toen ook veel slijm, maar echt zeker weten doe ik het niet. Ik heb het wel vaker compleet mis gehad met zulk soort waarnemingen. Op zich vind ik het niet erg hoor als ik nu weer een kortere cyclus zou hebben (elke 4 weken kans is toch leuker dan elke 5 of 6 weken), maar ik heb liever een regelmatige cyclus, dan mag die best wat langer zijn. Dus volgende cyclus maar weer tempen, hopelijk is het niet nodig natuurlijk EN ik hoop natuurlijk ook, dat mocht ik wel gaan tempen, dat jij niet meer hoeft!
ja nog 3 daagjes volgens banner maar ik wil eigenlijk tot minimaal maandag wachten.... ja wiesje...voor jou schiet het ook op hoor!
Nee verder heb ik geen symptomen tot dusver, maar dat had ik de vorige keer ook niet. Bij de eerste zwangerschap wel, maar volgens mij begon dat ook pas toen ik wat langer zwanger was. Dus We shall see. xxx joyce
Joyce,spannend zeg.Het ziet er heel erg goed uit! Mupkuh,hoe is je cyclus ,kort,normaal,lang?Nog effe wachten op je ei. Liesje,balen oppassen voor de .Jaag ze weg! groeten Simone
Mupkuh dat is vreemd.Maar aan je kaartje te zien heb je nog geen eisprong gehad. Wat voor pijntjes? groeten Simone