hoi dames, mijn kaartje van vandaag... lichte tempstijging, maar weet dat het geeen eiis, wanr dat zagen ze dus op echo... ik blijf gewoon nog even broeden liefs rensie [/url][/img]
mijjn kaartje weer een daling.... game over? @daantje86Nee, wat vind ik dit erg voor je! ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, het spijt me voor je... @rensie broedse meid!
Goedemorgen meiden, gisteren ongi geworden. Dus de aankomende tijd lees ik ff mee, want kaartje is toch nog niet interressant. Ik hoop dat het dit jaar toch eens wat wordt, we zijn nu al meer dan een jaar bezig en nog steeds geen resultaat.. @Daantje, een hele dikke knuffel van mij, en heel veel sterkte de aankomende tijd! @rensie, succes met broeden meid! Liefs Bregt
Goedemorgen dames! Hier mijn kaartje: (ben toch wel erg benieuwd of dat uberhaupt mogelijk is een ei op dag 8?) @Daantje86, vreselijk meid! Leef echt met je mee! Het is gewoon niet eerlijk! Dikke knuf voor jou!
Wij zijn nu in de derde ronde belandt... net begonnen dus eigenlijk (al voelt het stiekem al wel heel lang hoor) Liefs Maudi
Hallo allemaal, Hier weer ff mijn kaartje van vandaag! Helaas heb ik nu niet zoveel tijd dus moet ff snel nu... maar ik reageer snel weer! Allemaal een fijne dag!
hey meiden boh net wat zeurende buikpijn hoop toch dat het een dezer dagen doorzet want vind het nu niet meer leuk...maar goed zaterdag geen ongi gewoon even 1 testje... hier mijn kaartje Liefs Dimmel
goedemorgen|! @wieffie... ziet er goed uit joh! denk dat t dus je ei was gisteren! hoop t voor je! @ karine...ook al zon leuk kaartje hihi, net als die van mij.. nog niet echt een peil op te trekken dus haha ik zou juist nu omlaag moeten gaan als ik een innestelingsdip zou hebben...maar hij is omhoog gegaan nu moet ik er wel bij zeggen dak om 5 uur nodig moest plassen en toen pas om 8 uur getempt dus miss dat ie daarom wel omhoog is gegaan... liefs marieke
Dames, ik plaats alleen even mijn kaartje. Ik ben nl. heel benieuwd wat jullie ervan vinden. Oh ja: de eerste dip op 4 dpo was 'sleep deprived'. Maar de dip op 6 dpo? Geen idee... Jullie wel? Helaas heb ik geen tijd om jullie verhalen/kaartjes te bekijken (ben aan 't werk). Dat komt hopelijk vanavond.
aquilegia; ik hoop voor je dat het een innesteling is geweest. bengeltje; lijkt je ei wel gistern! ik ben net terug uit het ziekenhuis van de HSG. Jeetje, dat viel echt reze mee. Ik werd een beetje bang van al die verhalen maar het stelt niets voor. En alles was ook in orde. Nu worden we weer voor 6 maanden op de wachtbank gezet, pppfff. maar ik vertrouw erop dat de zwemmers en het eitje elkaar nu beter kunnen vinden!
ik heb gister neits van gevoelt dan heb ik dus te laat geklust dan word het deze ronde ook niets ik heb vanmiddag wel wat steekjes gehad in me zij/zijkant buik links. dus dachde eingelijk vandaag hoop het dan had het geklust van gister avond wel zin gehad anders niet en over jou wachtbank ja zo zijn ziekehuizen ik moet wachten tot december als ik dan nog niet zwanger bent gaan ze starten met behandelingen ze had ut over ivf enzo
bengeltje; het hoeft je ei niet te zijn geweest hè, misschien gewoon wat warmer dan anders. Klus maar lekker door, wie weet komt ie nog! heb jij alle onderzoeken al gehad? Wij zullen dan ook wel aan inseminatie moeten denken. Maar hoop dat het voor die tijd spontaan gebeurt. mag onderhand wel nu!
Hohoi allemaal, Daantje ik vind het heel erg voor je. Dikke knuf joyce. Heb het zelf ook 1 keer gehad xxx
ik ben aankomende december anders al 2 jaar bezig ik heb alle onderzoeken al gehad en blijk ik een verhoogde insuline te hebben wat invloed heeft op de eisprong die gebruik ik nu ongeveer 3 week ik heb zoveel bloedonderzoeken gehad en ventje zaad onderzoek wat in februarierg lui bleek tezijn toen is hij gestopt met roken en nu zijn we bijna 5 maand veder en het zal wel verbeterd zjn alleen dan moet nu dus door insuline medicijnen helpen me cycus en me ei te regelen die was 41 hoog en hoort onder de 15 najah onder de 25 zij de gyn dan zij ze al blij. dus ik moet 8 augustus terug en 30 juli bloedprikken kijken of het aan geslagen is de medicijnen . ik hoop voor jou dat het bij jou snel raak is
Daantje: heel veel sterkte! En ook alle andere meiden die in spanning zitten sterkte ermee! Vandaag is mijn NOD en vanmorgen is mijn temperatuur enorm gekelderd (van 37,2 naar 36,7). Maar nog geen . Mijn stemming wisselt van 'het zullen wel weer de worden' tot 'misschien is dit wel de innestelingsdip en is het deze maand raak . De spanning neemt wel toe. Normaal gesproken wordt ik 's ochtends ongesteld en het afgelopen jaar waren mijn cycussen 27 - 25 - 25 - 25 - 23 - 26 - 26 - 26 - 24 dagen lang, dus slechts 1x langer dan 26 dagen... Maar goed, afwachten is de enige optie, zaterdag ga ik testen. groetjes, Pooltje