ja ik hoop het ook ik ben vandaag weer zo vrolijk komt vast door mijn temp en dat de client me vandaag weer binnen heeft gelaten. Mijn humeur/gevoel schommelt dus als de pest, maar ja. ik ben een vrouw he xxx Joyce
@ Simone, is inderdaad heel raar dat ik nu al last heb van soort ovaluatiepijn. Vorige keer heb ik er ook bijna 2 weken last van gehad. Maar dat begon toen een paar dagen voor mijn ei.
goedemorgen, eggwhite is weer weg en geen ei gelegd.... zal toch niet weer alleen een broedkip zijn, wil legkip worden! fijne dag vandaag rensie [/url][/img]
Hier mijn kaartjes voor vandaag weer. Misschien Rensi dat vandaag je ei is of morgen. Succes. xx Joyce
hoop voor je dat ie nog komt rensie. hier mijn kaartje, niets verandered. ik weetniet of dat nu goed of slecht is.
hier is mijn kaartje voor vandaag... ben gisteren zo ongeduldig geweest en ik heb getest en er staat een hele lichte 2e lijn op .....maar ik wil nog nergens van uitgaan
@ Liesje, Spannend mei. @ Wies, Ik vind je kaartje er mooi uitzien! Maar hij kan nog altijd dalen, helaas. Mijn ei komt steeds dichterbij. Hoop zo dat ie springt.
@Liesje, spannend meid! Hier mijn kaartje.. hij is alleen maar aan het dalen en dalen en dalen en dalen..... Heb ook een hoopje slierten met bloed gekregen, dus deze ronde is het zeker over, ook gezien mijn temp..
Hey meiden, hier ben ik weer even. Beetje verkouden dus daarom al 3 dagen niet geklust! Verder heb ik eigenlijk niet veel te melden saai he! hier mijn kaartje Liefs Dimmel
Dat kom waarschijnlijk omdat je temp vandaag erg laag is waarschijnlijk als ie de komende dagen weer hoger is dan zul je wel weer een dikke lijn krijgen. toch liesje alvast voorzichtig gefeliciteerd ik hoop dat ik maandag ook een posi test zie. xxx Joyce
heb vanavond steken in mijn onderbuik, hopelijk goed teken! Ik hoop dat mijn temp eens wat anders aangeeft morgen, of een goed stuk hoger of een daling(innesteling). Zo heb ik er niet veel vertrouwen in. Maar ja, moet morgen een uur eerder tempen omdat ik vroeg moet werken, dus heel veel zekerheid heb ik dan niet.
heb f een vraggje over mijn temp kaartje van de vorige cyclus. dag 15 heb ik ontzettende buikkrampen gehad rechts onderin mijn buik. toen stond de kruis daar ook en nu staat hij in stippellijntje en veel verder in de cyclus. Ik begrijp dat niet goed, wat denken jullie? Deze maand trouwens exact het zelfde gehad op dag 14.