er zijn weer zwangere bij mooi zo ******************* ****************************** ****************************** **************************** **************************** ***************************
ik ben zoals vele andere zaterdagen weer de 1e zie ik. Mijn kaartje; kon moeilijk in slaap komen van de buikpijn, maar mijn darmen zijn ook van slag, dus weet niet waar het aan lag. Mijn temp hetzelfde ondanks dat ik een uur eerder moest tempen,niet echt spannend dus. Verder voel ik nog niets aan mijn borsten ofzo, dus zie het somber in. Ik hou nog rekening met dat ik maandag nog ongi kan worden omdat mijn ei mss dag 17 is geweest. Maar we zien het wel. Fijne dag allemaal!
Meiden een fiasco met tempen vanmorgen, welke temp moet ik nu aanhouden? Ik temp normaal om 7 uur. Maar ik was vanmorgen al om 5:30 wakker temp 36,9. rechtop in bed gaan zitten en op knopje van tv geduwd die stond nog aan. Daarna weer meteeen in slaap gevallen en ik werd om 7:20 wakkeer weer getempt en toen was ie 37,1 en uiteindelijk weer in slaap gevallen en om 9:15 getempt en toen was ie 37,2. Welke temp kan ik nu het beste aanhouden? De laatste dagen was ie bij continue 37,1, maar ik loop tegen het eind van deze cyclus aan dus ik weet nu echt niet wat ik moet invullen. Of zou ik het gewoon open laten en hopen dat ik morgen wel om 7 uur wakker wordt? xxx Joyce
goedemorgen, wies, ik heb bij geen van mijn 3 zwangerschappen gevoelige borsten gehad, het zegt niets hoor! ik duim voor je!
Joyce, ik zou de 2e temp aanhouden, gewone tijd zeg maar. Je bent de eerste keer niet echt lang uit bed geweest of zo. En bent daarna gewoon weer lekker in slaap gevallen. Liesje spannend zeg. Ga je vandaag weer een test doen? Mijn tempkaartje is nog niet spannend, zit pas op dag 5 van mijn nieuwe cyclus, dus plaats nog niets. Komt volgende week wel weer. LIEFS
Jesjuh, het ziet er naar uit dat FF dat doet omdat een paar dagen na dag 15 je temp weer heel laag was, denk ik?
Voor de meiden met mooie kaartjes ga voor jullie duimen.... Hier nog een saai kaartje, mocht lekker 3 dagen uitslapen vandaar mijn verschillende tijden nu maar hopen op een mooi kaartje deze maand met een mooie uitslag
En ik ben weer gestegen!Ik kon het gewoon niet laten om toch nog even te zagen,het zag er allemaal zo stabiel uit! Mupkuh,misschien is je ei wel in aantocht!klussen dus. Wies,ik vraag me ook af of het een goed teken is,de temp is weer precies hetzelfde als vorige keer,en toen was het niks.Ik blijf duimen! Joyce,ik zou gewoon 37.1 aanhouden groeten Simone
Helaas is mijn kaartje wat minder Vanochtend ook een veeg rood bloed op het toiletpapier. Aankomende week ga ik naar de huisarts om te vragen wat we kunnen doen aan een korte luteale fase. Ben een beetje verdrietig.
Je korte lf is niet te kort hoor! Ik ben 2 keer zwanger geworden met een lf van 9 dagen, op het moment dat het innestelt zorgen de hormonen er direct voor dat je niet ongi word. Dus ik denk niet dat het aan je lf ligt
Volgens mij mocht het niet korter zijn dan 7 dagen, ik denk echt dat je je daar niet geen zorgen om hoeft te maken. Volgens mij is het zelfs zo dat op het moment dat het bevrucht word al een soort iets word af gegeven zodat je niet ongi word, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Maar je hoeft je geen zorgen te maken over lf die is volgens mij wel goed
hier mijn temp kaartje. Is de eerste keer dus weet nog niet zo goed hoe ik alles moet lezen. Hoop dat het goed gaat..... Wat vinden jullie ervan? Ben een aantal keer vergeten te tempen (stom).
hier mijn temp kaartje. Is de eerste keer dus weet nog niet zo goed hoe ik alles moet lezen. Hoop dat het goed gaat..... Wat vinden jullie ervan? Ben een aantal keer vergeten te tempen (stom).
Wat een kaartje willielien. jij heb t wel hele grote tempverschillen. maar je zit nu wel lekker hoog. Alleen doordat je zo vaak niet getempt hebt kun je nu niet achterhalen wanneer je ei is geweest en daar gebruik je eigenlijk een tempkaartje voor. Dus het is gewoon afwachten wanneer je ongi wordt of niet en anders zou ik er een testje tegen aan gooien als je op je nod niet ongi wordt. Maar als dit je eerste cyclus is na de pil dan zou ik gewoon afwachten tot je ongi wordt, want de eerste paar cyclussen kunnen erg onregelmatig zijn. Succes en ik duim voor je. Meiden nog bedankt voor tempadvies. symoen nu daar hoog in de temp blijven hangen he. xxx Joyce