Hallo Meiden, Daar ben ik ook weer eens met een vraag Weet iemand waarom ik geen horizontale streep krijg, en ook geen afteldagen DPO? Als ik het plusje van mijn ovulatie test weghaalt, geeft hij ook niet vanzelf een kruis? Ik begrijp er niets van, jullie? [img=http://img250.imageshack.us/img250/9730/cyclusoktoberup7.th.png] Groet Snoozie
jent wat een mooi kaartje, hopelijk krijg je terug een positest. Hier is de vakantie gedaan, waren moeilijke dagen, alles zo dubbel, zou alles weggehaald zijn, zou ik terug moeten. Maar dinsdag mocht ik bellen en ja alles is op dat plaatsje nu verwijderd er was geen kanker meer te vinden aan de snijranden. Maar de onrust zit nu wel in m'n lijf. Ventje vroeg zich voor de eerste keer af of het geluk ons nog goed gezind gaat zijn, hij emotioneel op. Kan ik goed begrijpen. maar ik geef de moed niet op. Na regen komt zonneschijn al mag die wel eens dringend gaan komen. Ook is hij bang dat een klein beebje ons niet meer gegund zal zijn. Ik kikker hem dan op maar zelf zit ik ook met die vraag. Daarom hoop ik dat we 29 ste hulp krijgen, ik hoop het zo. We zijn beiden getest en alles is ok, waarom lukt het dan niet? Pffffffffffff het is er uit. Durf thuis m'n gevoelens niet echt tonen, mannetje zie wel dat m'n kopke geen rust heeft. Hij vraagt me dan uit, maar sorry dit is iets voor m'n eigen dat ook een plaatske moet krijgen.
Zico ik wens je de komende tijd heel veel sterkte en vooral een goede gezondheid en heel veel zonneschijn zodat deze regenachtige periode afgesloten kan worden. Heel veel succes met het proberen, de eerste helft is al goed alle testen positief. Ik bewonder je moed. Zet 'm op! xxx Joyce
Dank je jent. Morgen ga ik een leukemiepatientje de dag van z'n leven bezorgen, ben er al een jaartje mee bezig hem steeds op te monteren en zijn moed daar trek ik me ook aan recht
Zico,heel veel sterkte meid.Ik hoop dat de zon heel erg snel gaat schijnen voor jullie.Wat een pech hebben jullie zeg.2007 is absoluut niet jullie jaar,maar gelukkig is het bijna 2008,en ik hoop dat dat een enorm geluksjaar wordt met veel zonnenschijn en geen regen! Ik duim voor jullie! liefs Simone
veel sterkte zico. Misschien dat je juist snel zwanger raakt nu alles verwijderd is. je lichaam is straks weer helemaal gezond. Geef het even de tijd om het plekje te geven, maar waarschijnlijk wordt 2008 jullie jaar! (hopelijk nog eerder ) Ik heb een beetje gevoelige borsten nu. Ook weer buiksteken. Maar ja, het kan natuurlijk ook de ongi zijn die maandag al komt. erg onzeker allemaal, als je niet zeker weet wanneer je ei is geweest. maar ik heb een idee dat ik in ieder geval met 11-11 en op vakantie nog wel een pilske kan drinken. Ik bekijk het maar positief (zeg ik nu)
Zico ik wens je heel veel sterkte toe...hopelijk is het nu afgelopen en gaat de zon voor jullie schijnen!
hallo meiden probeer al meer dan een week om mijn tempratuurkaartje in de fertilityfriend te zetten maar het lukt echt niet en mijn hubbie lukt het ook niet. Dacht dat het misschien aan mijn engels lag maar nee dus. Wie kan mij helpen
Hey dames, Helaas ben ik vandaag ongi geworden.. Cyclus van 23 dagen, 1 dag eerder.. heel apart.. maar we geven het niet op en hopen dat het de volgende keer gaat lukken.. dus dat betekent dat ik deze ronde weer met een nieuwe temp kaartje ga beginnen...
@ Manni geeft ie aan dat je je op dit moment niet aan kan melden en dat je het later nog eens moet proberen. Of wat geeft hij anders aan. Ik heb namelijk wel problemen met het aanmelden gehad. Uiteindelijk is het wel gelukt met een ander emailadres.
Ik heb eergister ook problemen gehad met aanmelden wat ik ook probeerde ik kwam er niet op, en toen was ik geblokkeerd vanwege foute ingave, maar het was niet fout, volgende dag w8woord opgevraagd en toen was alles goed En meiden vande temp Ik mag graag jullie kaartjes zien dus word wakker en temp en gooi je kaartje erop ik zal voor jullie duimen voor hoge tempjes
Ik ben alweer anderhalf uur wakker. Had toch liever uitgeslapen op zondag Weer een daling, van mij mag ie wel weer gaan stijgen. Hoop namelijk op een kruis.
Kom hier niet vaak, maar ben zo vroeg wakker...wat moet ik anders doen... Ik temp door de week altijd om half acht en in het weekend zet ik er speciaal mijn wekker voor, met het gevolg dat ik niet meer kan slapen. Tempen jullie ook elke dag precies op de zelfde tijd? Vind het een raar kaartje.... [/img]
Ik temp wel ongeveer op dezelfde tijd, maar wel zeker hetzelfde moment. Voordat ik uit mijn bed stap. Spannend zoe je kaartje.
Ik temp deze maand voor het eerst, dus ik kan er niet veel over zeggen... Verbeeld me wel dat mijn borsten steviger zijn en wat groter...Maar ik maak mezelf in die laatste week altijd gek, haat die laatste week... Hoe krijg jij je kaartje zo mooi groot in beeld eigenlijk?
@ Jent, ziet er goed uit meid. Spannend zeg! @ Zoe, ik zet mijn kaartje erop met imageshock. En pak dan de onderste link (moet je wel naar beneden scrollen)
wow, dat is een heel duidelijk kaartje.... Nu hopen dat je temp zo blijft! Spannend, wanneer is je NOD