Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    Hij gaf inderdaad aan dat ik over enkele dagen weer moest proberen en dat het geen error was. Heb verschillende wachtwoorden geprobeerd en ook het email adres van mijn man. Wou ook niet.
    zal zo even kijken of ik wel kan inloggen.
    dank je

2. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    Jullie hebben wel wat ervarind in tempen dus even een vraagje. Temp voor het eerst deze maand maar snap het niet zo goed.
    Zit vandaag op dag 26 van de 35 en ik heb volgens de temp nog geen ei gehad. Volgens mijn banner wel. (maar dat is natuurlijk een vast staan feit) Maar mijn temp blijft gewoon lekker laag zoals in het begin van deze maand. Snap het niet. Kan mijn ei nog komen?
    Zal hem wel even proberen op de foto tezetten en in mijn map te plaatsen. Kunnen jullie even kijken.

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Manny, ik kan er eigenlijk nog geen ei uit halen.
    Misschien dag 23, maar dan moet je temp vanaf morgen wel gaan stijgen, doet ie dat niet, dan ben ik bang dat je nog geen eisprong hebt gehad.
    Misschien dat de anderen hier daar anders over denken hoor.
    Maar je temp na je ei moet toch wel een paar tienden hoger zijn dan je gemiddelde basale temperatuur.

Zoe, in het weekend hoef je niet perse je wekker te zetten voor het tempen hoor, een uurtje later is niet zo erg. Misschien dat je ook in het weekend wel een uurtje later je bed in duikt.

4. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Ik weet niet wanneer mijn nod is. Normaal gesproken was een cyclus bij mij tussen de 28 a 30 dagen. Maar nu is het de eerste cyclus na mk dus ja ik weet het niet. Ze zeggen dat je altijd na ei 14 dagen erbij op moet tellen dus dan zou mijn nod dinsdag zijn. Maar ik ga morgen al testen omdat ik naar het zh moet. Ik heb ook nog nooit mijn ei zo vroeg gehad. Eerst had ik die altijd op dag 18 en dan had ik 1 cyclus een dpo van 10 dagen en daarna was ik weer zwanger dus ik weet ook niet echt hoe lang mijn luteale fase is. Maar we zullen het morgen wel zien he op de test wat het deze maand word.

xxx Joyce

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend Joyce! wens het heel erg voor jullie!
    Zou wel heel mooi zijn om posi te testen juist voordat jullie naar het ziekenhuis gaan.

6. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Idd zou het posi zijn dan hoop ik wel dat het nu wel goed gaat want anders moeten we alsnog weer een nieuwe afspraak voor de onderzoeken maken. Denk je dat ik morgen al eventueel een dun lijntje op de test zou kunnen zien als ik zwanger zou zijn of is het eigenlijk nog te vroeg?

xxx Joyce

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    tja ik lees wel vaker hier en daar dat de eerste cyclus na mk wat langer op zich laat wachten, dus heb gewoon geen idee.
    maar je hebt getemp en je ei gevonden dus het zou best kunnen toch?
    dus dat zegt al genoeg dat je cyclus misschien toch weer meteen goed opgang is en je zit dan toch op 13 DPO dus het zou best kunnen.

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    oh zie net dat je juist hiervoor al die lange cyclus had, en nu dus normaal :oops: :oops:

9. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Normaal gesproken zou ik ook nog morgen getest hebben. Ik wacht meestal totdat de langste cyclus voorbij is maar ja. Nu heb ik niet veel keus he. Ik heb geen zin om voor niets naar het ziekenthuis te gaan.

xxx joyce

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    moet je dinsdag vroeg dan? anders zou je dinsdag nog kunnen testen.

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Manny, Ben je al wel aangemeld of niet. Bij mij is het aanmelden uiteindelijk gelukt met een ook een andere inlognaam.

12. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama

En weer iets omhoog!Ik duim dat het zo blijft! [-o<

Joyce,als je test en je zou geen streepje zien,dan kunnen ze in het ziekenhuis altijd voor de zekerheid een echo laten maken of een bloedtest doen.Dus daar zou ik me niet zoveel zorgen om maken.
    Ik moet morgen ook naar het ziekenhuis.Ik laat gewoon mijn temp kaartje zien en ik weet nu al voor 90% dat hij een inwendige echo gaat maken.

groeten Simone

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    voor jou dus ook wel extra spannend simone, wie weet zien ze iets heel moois op die echo.
    En je kaartje ziet er nu al totaal anders uit dan de andere in je album.

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    elise,balen zeg die ongi. wel een lekkere korte cyclus. succes de volgende ronde.
    jent; mooi kaartje hoor. hij lijkt een beetje op die van mij trouwens ;)
    ik krijg weer zo'n mooi voorbeeldig kaartje, net als de vorige ronde. gek hè, 2 rondes zo'n stabiel kaartje. ik hoop nu dat het de vorige keer mss is mis gegaan met de innesteling ofzo, en dat het nu dan goed gaat. :D
    je haalt je vanalles in je hoofd. Ik kon vanacht niet slapen van de buikpijn. Mijn darmen zijn flink van slag en mijn onderbuik kietelt en krampt en steekt. Ik werd er gewoon wakker van vanmorgen. En een zere rug ook. wat een klager ben ik toch :oops: alhoewel het welkom is als het komt door iets anders natuurlijk! ;)

15. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Hé Mieke,dat zou wel heel erg leuk zijn,maar ga er maar niet vanuit.Ik moet zeggen ik ben deze mand veel relaxter als anders.Normaal schiet ik al in de stres tegen het einde van de cyclus,zou ik ongesteld worden?Maar dat heb ik nu dus helemaal niet.

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hé simoon, je gaat goed zeg! heb je ergens lasst van ofzo, of voel je nog niets? Met een inwendige echo kan ie wel iets zien denk ik, spannend.
    Tot straks!

17. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    ik heb alleen mega zere (.)(.).Maar dat heb ik altijd!tot straks

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    misschien een mooi voorteken, maar ja maar niet te veel over hebben anders schiet je alsnog in de stress ;)

19. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    ha ha ha ha! :) :) :)
    Ik zie het morgen allemaal wel.Ik moet pas om half 5 er zijn.

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh, dan zou je dinsdag ook nog kunnen testen toch?
    En eventueel afzeggen.
    Wat is het voor afspraak?

Deel Deze Pagina