hallo allemaal zie een paar nieuwe zwanger super hoor gefeliciteerd! hier weer ongi geworden maar goed weer een stap dichter bij onze IVF liefs debje
hallo meiden, vanaf morgen begin ik terug te tempen. Vandaag eerste ovutest gedaan. Hier een beginnend kaartje
Tijdens je ei heb je geen wit slijm meiden maar helder en je kunt er mega lange draden van trekken zico lekker vkantie gehad meid
ja , heeft deugd gedaan, maar tot dinsdag zeer moeilijk omdat ik zo in de onzekerheid zat ivm de huidkanker of alles wel weg zou zijn. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF ben nog wel ongerust omdat het voor heel m'n leven is en het zou terug keren zeiden ze omdat het zo'n agressieve is, dus waakzaamheid geblazen.
Klopt hoor, bij sommige komt de eisprong later, kan echt. Mijn cyclussen zijn ook nog niet echt regelmatig. Maar mocht je temp in ene dus veel lager zijn, dan is de je ei onderweg die dag of de dag erna.
liesje;geweldig nieuws! gefeliciteerd,geniet er lekker van! ik hoop je gauw te volgen! hou je ons op de hoogte hoe het allemaal gaat? Nu gaat het weer, maar heb de hele dag buikpijn gehad. alsof ik mega ongi was geworden. niks gezien, wat ook nog te vroeg zou zijn, dus hoop dat het iets anders is. maar ik reken er niet op, ondanks weer een stabiel kaartje. ik voel me niet echt zwanger ofzo. als ik mijn ei dag 15 zou hebben gehad moet ik morgen ongi worden. dus het blijft spannend groetjes wies
Gefeliciteerd Liesje! Einelijk de ooievaar gevonden! Ik moet morgen het ziekenhuis bellen want ik bennog steeds niet ongesteld na de provera(11 dagen nu) Heb een beetje een dip weekend gehad daardoor, want het voelt alsof mn lichaam me in de steek laat! Testen waren negatief, dus wat is er dan aan de hand? Groetjes, welterusten en tot snel!
dank je mieke, ik hoop het ook. maar ik hoop eigenlijk dat mijn temp wat gaat stijgen ofzo. dit is mijn normale temp na mijn ei, alleen net als de vorige ronde megastabiel. dus ja, wat het betekent...vorige maand in ieder geval niets. die rotonzekerheid ook. maar ik duim met je mee,hahaha!
hoi meiden sorry dat ik weinig reageer heb problemen met mijn internet denk dat clomid niks voor mij gaar doen deze ronde.... nog geen ei... fijne dag rensie [url=http://img77.imageshack.us/my.php?image=kaartpr9.png][img]http://img77.imageshack.us/img77/8617/kaartpr9.th.png[/url][/img]
He meiden, Ik heb vandaag super negatief getest. Helaas. Hier mijnkaartje. temp is ook aan het zakken denk ik dus ik zal wel 1 dezer dage ongi worden. xxx Joyce
jent ik blaas je omhoog pfffffffffffffffffffffffffffffhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Liesje een dikke proficiat meid. Hier mijn kaartje wel heel saai, het is met de eerste temp terug
Blazen jent....blazen! Balen Rensie, hoop dat ie nog komt, maar misschien doet clomid 100 ook niet genoeg voor jou!
Oke dan probeer ik toch nog meee te blazen het is anders zonde van dit kaartje he? xxx Joyce Liesje gefeliciteerd
Liesje en Evi gefeliciteerd!Geniet ervan! Joyce,ik blaas voor je mee. Ik ben vandaag 0.1 gezakt,maar dat is niks bijzonders.Dus hier mijn kaartje weer! groeten Simone
Hier mijn kaartje voor vandaag @ Zico dat is niet zo best zeg, wat je gehad hebt. Hopelijk komt het niet terug voor je. Ik heb ook lang getwijfeld of ik wel door zou gaan. Maar ik doe het nu toch. Met training kan ik er mee leren omgaan. Bij jou is het gewoon hopen dat het niet meer terug komt. Moeilijk zeg.