Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hier mijn kaartje voor vandaag :D

@ Zico dat is niet zo best zeg, wat je gehad hebt. Hopelijk komt het niet terug voor je. Ik heb ook lang getwijfeld of ik wel door zou gaan. Maar ik doe het nu toch. Met training kan ik er mee leren omgaan. Bij jou is het gewoon hopen dat het niet meer terug komt. Moeilijk zeg.

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hier mijn kaartje weer
    geen ongitemp vandaag. de buikpijn is er nog wel, maar in mindere mate. als ik vandaag niet ongi word betekent dat dat ik dag 17 tohc mijn ei heb gehad. Of wat anders natuurlijk! maar dat durf ik niet meer te hopen.
    jent;je moet terug omhoog meid! inderdaad zonde van het kaartje. geen bloed geeft moed hè!
    symoen; succes vandaag in het zh! ik bel wel even daarna.

3. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    ik duim weer voor je wies,
    hier vanochtend een vette negatieve test. te vroeg, getest maar ik kon het niet laten., zodra ik ongi ben ga ik weer tempen hier, gezellig!

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    wens;het kan nog natuurlijk. je hebt te vroeg getest, dus wie weet test je over 3 dagen wel positief. ik denk zelf dat ik er komende ronde ook nog ben, dus is het zo kunnen we waarschijnlijk tegelijk van start gaan met tempen! maar ik hoop natuurlijk dat we beide niet meer mee hoeven te doen!

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

VANGEN DAMES

6. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Goeiemorgen meiden,

Zaterdag gingen we bij mijn nichtje en haar man op bezoek en toen zijn we overhoopt daar blijven slapen en had geen tempmeter bij me dus heb ik die over moet slaan maar vanmorgen was ie weer laag! We verveelde ons gisterenavond met zun 4e dus zijn we maar het bos ingeweest boh ik had egt wel schijt maar heb me angsten overwogen en ben toch mee geweest! af en toe schrikken van geluidjes maar ja even schreeuwen en weer door whaha! ben wel omgeklinkt maar goed moet morgen toch naar de dokter dan kijkt ie maar even ook naar mijn enkel!

Hier mijn kaartje

Liefs Dimmel

7. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    tja, maar met die matcare kun je wel 4 dagen eerder testen. Ahum, maar de vorige keer was die 2 dagen voor NOD ook nog heeeel vaag, haha, maar ik voel me alsof ik ongi ga worden, dat had ik ook bij de vorige zw.s. maar dat gevoel hield een paar dagen voor NOD op...
    We hebben ook gewoon heel slecht geklust, de dag van de eisprong (wsch.) en 5 dagen ervoor.

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    wens; haha, net als ons, wij hebben ook op de dag van mijn ei en 4 dagen daarvoor geklust. Maar er was hier laatst iemand die had 1 keer geklust 4 dagen voor hun ei en daarna niet meer en zwanger. dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit. je hebt maar 1 goed zaadje nodig! Ik heb inderdaad ook dat ongigevoel al 2 of 3 dagen, maar nog niets. spannend zeg!

9. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    ik heb precies hetzelfde als jullie geklust. Wens 3 waar is je kaartje? Daar ben ik wel benieuwd naar.
    xxx Joyce

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Mijn temp. is sinds 2 dagen 37.1, heb nog nooit boven de 36.9 gehad..
    Heb ook sinds dagen erg last van m'n buik, steken, opgeblazen en rommelen.. Kortom rot gevoel..
    Ben benieuwd!

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik ben flink misselijk en duizelig. Komt denk van mijn ei. Had ik de eerste ronde ook. Herkent iemand dit.

12. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    jent ik heb geen kaartje, ik heb 2 mnd geleden een mk gehad na mijn eerste tempronde (zie onderschrift), en sindsdien nog niet weer getempt, volgende ronde ga ik weer beginnen met tempen.

13. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    ow oke sorry. Ik temp wel gewoon. Vind ik het makkelijkste om alles een beetje bij te houden van wat er gebeurt in mijn licham. Spannende dagen zijn het toch nog zeg. xxx Joyce

14. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    He, je hoeft geen sorry te zeggen hoor! ;)
    Precies om die reden wil ik ook weer gaan tempen, omdat mijn cycli niet regelmatig zijn, ik mag graag weten wanneer mijn NOD ongeveer is.

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    pppfff, ben nu onderhand wel 4 keer naar de wc geweest. Het worden steeds kleinere hoopjes en dunner :oops: Mijn darmen zijn echt van slag. Heb net alleen een sultana op, moet er gelijk weer uit :oops: Het is nog net geen diaree, maar vast is ook anders! :) sorry voor dit smeuige verhaal hoor.

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wiesje...wat een lekkere verhalen schrijf je hier hihihihi

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ja, sorry liesje...volgens mij zijn we met een paar meiden de enige online hier. Voor jouw logisch natuurlijk. Ikzelf raak een beetje geobsedeerd door dit forum. Straks raak ik nog verslaafd,hihihi.

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik ben ook behoorlijk verslaafd geworden aan forums.

Het is ook zo fijn om te kletsen met mensen die in het zelfde schuitje zitten.

19. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    ik word vandaag ook helemaal gek van mezelf, als ik 100 tests had liggen, pieste ik 100 keer over een stokje, en dan de hele dag er naar staren totdat je denkt iets te zien. hele tijd onderbuikpijn en broekgluren, bluuch!
    en ik moet nog hard werken vandaag ook, er komt niks van terecht.

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik ken het wens, alhoewel de buikpijn nu weer minder is. ga zometeen eten, dus even kijken of het nu wel binnen blijft,haha. Wees blij dat je moet werken, heb je nog een beetje afleiding. heb jij van daag je nod, of weet je het niet zeker, aangezien je banner op nog 3 dagen staat. 3 dagen bloekgluren duurt helemaal lang,haha.

Deel Deze Pagina