Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Mijn temp is weer omhoog. Had eigenlijk wel een kruis verwacht...

2. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Mupkuh, ik denk dat je overmorgen je kruis krijgt, als je drie hogere temps achter elkaar hebt gehad. Je hebt wel goed geklust zie ik!

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dan ga ik wachten op mijn kruis :) Wij klussen altijd wel veel, het is ook net weekend geweest ;)

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland

Mooi zo!
    Weet je wat jij nu hebt voorgenomen dat heb ik me afgelopen cyclus ook voorgenomen.
    Je kunt je zo gek laten maken door die hoge temp na je ei, maar eigenlijk is je temp altijd hoog na je ei en ziet je kaartje er daardoor altijd mooi en spannend uit.
    Maar echt wijs word je er niet van. Het is gewoon iedere keer weer anders en iedere keer is het gewoon afwachten.
    Het gaat alleen maar om die laatste 2 dagen eigenlijk, daarvoor maakt het niets uit of je stijgt of zakt.
    Ik probeer mezelf iig hiermee niet meer gek te maken, maaaaar blijf wel gewoon tempen haha ;)

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dat is een hele goede dames. Ik temp ook puur voor mijn ei. Zal het daarna ook minder goed bijhouden. Als het straks toch veel stress opleverd en ik niet aantel. Ga ik de volgende ronde met ovutesten werken.

6. hopefull

hopefull Actief lid

6 mei 2007
    418
    0
    0
    Ik temp voor mn ei en daarna na mn ei 1 of 2 dagen, meer hoeft ook niet want mn tempje is vor mn ei en na mn ei erg stabiel. Op die manier weet ik of ik goed heb geklust :) en zodra mn temp omhoog gaat dan weet ik dat ik na 14 dagen ongi word, hopelijk niet maar goed mijn lichaam laat me beetje in de steek, zou dat komen omdat ik 30 ben? Ik ben niet meer zo vruchtbaar als toen. Ik hoefde iemand maar aan te kijken en was al zwanger.

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ hopefull
    Ik ben ook van plan om het zo te doen zoals jij. Maar zul je zien dat ik van de spanning alsnog iedere dag temp.

Maar meid 30 is nog niet zo heel oud. Misschien ligt het wel helemaal niet aan jou. Hoe lang ben je al bezig?

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi dames

na hier mijn kaartje wat ik niet snap is gistermorgen 2 keer toen ik naar de wc ging bij het afvegen wat enkel bruin verlies had niet veel .en over de rest van de dag niets.
    tot vanmorgen weer enkele bruin verlies ik wacht vanmiddag nog even af maar denk dat het game over is morgen alleen me temperatuur die blijf wel gelijk maar let maar op me woorden morgen vroeg is die omlaag :cry: krijg donderdag al een gesprek bij de gyn over IUI maar goed we zien het dan wel he dames.

hier me kaartje

9. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Wij zitten in de mmm dus ik moet van de gyn m'n temp bijhouden. Ik hoop wel op een mooi kruis ... [-o<

Hier mijn kaartje voor vandaag:

10. MissyN

MissyN Actief lid

10 sep 2007
    140
    0
    0
    Goedemorgen,

Ben ff niet geweest maar hier is dan mijn (saaie) kaartje weer

Liefs

11. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

12 sep 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    goedemorgen meiden,

daar ben ik weer eens! Iedereen die in de tussentijd zwanger is van harte en geniet ervan!
    Er zitten behoorlijk wat mooie kaartjes tussen!

Ik ben ook weer op weg naar een kruis! :)

Hier mijn kaartje!

Liefs shirley

12. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Even klagen hoor!
    Word weer niet goed van mezelf, ik had nog 1 test liggen en voorgenomen die te bewaren tot zaterdag. Nu zit ik weer thuis achter de pc de hele dag om een rapport te schrijven en hup voor ik het weet heb ik al weer die test gedaan, baal baal! En ik denk heel af en toe een heel vaag lijntje te kunnen waarnemen. Soms zie ik hem en even later denk ik dat ik gek ben geworden want dan zie ik niks meer.
    Oh, ik baal zo van mezelf! In plaats van flink door te werken, zit ik de hele tijd naar dat stomme stripje te staren! Grrrrr...
    Nog iemand tips voor een test die duidelijk is dan de Matcare, want ik kan niet leven met die onzekerheid!

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Wens, ik hoor altijd dat de kruidvat test snel posi test. Wat als je de test op een witte ondergrond legt.

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 37&start=0

Hier vertellen ze dat die van matcare langer nodig heeft voor een streepje dus wie weet.
    Sterkte, ik duim mee!

15. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Nou het streepje wat ik zag zie ik nu echt niet meer, en de TP test die ik net heb gedaan, was hartstikke wit. Ik zie gewoon spoken :oops: !

16. Hster

Hster Actief lid

14 mei 2007
    481
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi allemaal,

Mijn kaartje van vandaag. Temp is weer omhoog, dus wie weet...

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ziet er goed uit Hster, duim, duim!

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    mijn kaartje van vandaag, heb nog niet het gevoel dat er een ei aan zit te komen. Normaal voel ik ze :cry:

19. hoi meiden,
    vind het zo raar, vandaag nega ovutest, maar toch echt megadip vandaag. er stond wel in de handleiding dat door clomid de testen anders konden zijn....
    nou ja, donderdag bloedprikken en dan wten we het...

liefs rensie

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    balen rens! zou toch leuk zijn voor "ons" pco meiden om een postiefe ovu test te hebben. Ik heb hem nog nooit gezien, maar heb dan ook al sinds feb geen ei meer gehad....

Morgen naar de gyn, vragen waar mn ongi blijft....

Deel Deze Pagina