goedemorgen! nog een dagje werken en dan lekker bijna 6 weken vakantie! mijn kaartje van vandaag is nog niet bijzonder boeiend, maar als het goed gaat komt mijn ei in de komende 4 dagen.... hoop hoop! iedereen een hele fijne dag vandaag liefs rensie [/url][/img]
wies, gelukkig viel de hsg mee en is alles goed. pooltje, al , of nog niets, ga je testen ? alle dames die wachten op hun nod, spannend, het komt weer dichterbij, laten we hopen op veel positieve testen. hier mijn kaartje weer, mijn temp lijkt hoog maar dat is het niet, ff heeft de horizontale lijn laag gezet.
helaas, vanmorgen was mijn temp 36,8 dus wel 0,1 gestegen maar blijft laag ten opzichte van de 37,1 /37,2 die ik afgelopen week had. Ik vrees daarom voor de maar ze zijn nog niet in aantocht dus ik blijf wel wat hoop houden... Vraagje: Ik weet dat ik deze maand een dubbele eisprong heb gehad (dankzij follikelmetingen heb ik dit proces deze maand van heel dicht bij mogen mee maken). Wat als er nu ƩƩn eitje wel bevrucht is en de andere niet? Wordt het niet bevruchte eitje dan wel afgevoerd en wordt je dan dus wel ongesteld of niet? Dus kan het zijn dan na de er wellicht toch nog een bevrucht eitje is ingenesteld of is dat dan echt ijdele hoop? Afwachten en nog eens afwachten, het kost me steeds meer moeite om het van me af te zetten groetjes, Pooltje
Goeiemorgen meiden. @ Wies: Gelukkig viel het je mee de HSG. @ rensie: Klussennnnnnn! @ Bengeltje: Je ei hoef je toch ook niet altijd te voelen? Ik heb er eigenlijk nooit last van... @ Pooltje: Ik duim voor je dat de wegblijven.. @ Marieke: Bij jou al wat te zien op je kaartje? Mijn kaartje dan voor vandaag. Liefs
Hier nog niet veel te melden, alleen dat ik gisteren nog Heavy ongesteld was en vandaag tot nu toe alleen maar spotting heb....
verdorie, vandaag weer laag en........... spotting! zit pas op dag 22 terwijl mijn cycles al maanden 30 is! hoe kan dit! word er moedeloos van! heb vandaag heel erg gesjouwd en kreeg daar ook buikpijn van..... word er bang van!
hoihoi hier mijn kaartje: ga mooi omhoog, maar ja geen dip gehad dus zal wel nix worden deze maand... jou kaartje is ook nog in afwachting zie ik karine! we maken t wel spannend weer haha liefs marieke
Helaas, de zijn echt doorgebroken en vandaag staat daarom weer genoteerd als dag 1 van de nieuwe cyclus. Voor de meiden die nog mooie hoge temperaturen hebben: ik hoop dat de duveltjes weg blijven, sterkte met het afwachten!
he balen voor de dames die vandaag de op bezoek hebben gehad hier mijn kaartje alleen ik snap het nu niet meer
Balen Pooltje dat de zijn doorgebroken. Zal nog even antwoord geven op je vraag. Je had deze cyclus twee eitjes, als er een bevrucht zou raken en zich zou innestellen dan zou dat eitje HCG gaan aanmaken en voorkomen dat je baarmoederslijmvlies zou worden afgestoten en word je dus niet ongi. Als het andere eitje zich niet innestelt zal die na zo'n 24 uur na je eisprong dood gaan en afgevoerd worden, dat is gewoon wat slijm. Veel succes in de volgende ronde. Voor de andere meiden afwachten. @Dimmel, ben benieuwd wat er aan de gang is bij jou, je kruis staat er nog staat en temp is ook niet heel laag. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Mijn kaartje is nog niet heel interessant, heb momenteel ook een vrij onregelmatig slaappatroon dus kaartje zal niet zo heel betrouwbaar zijn, had vanmorgen wel een positieve ovulatietest in mijn handen, dus waarschijnlijk vandaag of morgen ovulatie. Heb gisteren goed geklust, dus waarschijnlijk wel een goede timing. Mijn vriend gaat vanavond op vakantie en als hij terugkomt zal duidelijk worden of het raak is....Als mijn kaartje interesant wordt zal ik hem plaatsen.
Hallo meiden, even een vraagje aan jullie. Ik slik nu voor het eerst clomid 50 mg. Op dag 13 heb ik een follikelmeting gehad en toen was mijn ei al 22 mm. 2 dagen daarna heb ik mijn ei gevoeld! (best heftig gevoeld zeg maar) Dus op dag 15. Nu zeg FF dat ik hem heb gehad op dag 18. Eerst een heel zeker kruis en nu opeens een niet doorgetrokken kruis... Ik denk dat FF het fout heeft... Kan dit: Hier is mijn kaartje: [/img]http://img393.imageshack.us/img393/6906/ffmp2.png Hoop dat het zo lis gelukt! (ben niet zo goed met computers!) Liefs Houda
Dank je voor je snelle antwoord... - Kan het zo zijn dat ik mijn eisprong voel op dag 14 en 15 maar dat hij toch pas is op dag 18? - Ik heb op dag 13 een follikelmeting gehad en toen was mijn ei al 22mm. Kan het dan zijn dat hij pas springt op dag 18? - heb ik nu wel goed geklust dan? Mijn man heeft goed zaad by the way Sorry voor de hoeveelheid vragen maar ik ben er zo mee bezig dat deze vragen allemaal in mij op komen... alvast bedankt voor het meedenken en lezen.. Liefs Houda
Hier mijn kaartje. Ik hoop dat mijn temp nu blijft stijgen en dat ik dus een eisprong heb gehad......... Heb ik een beetje goed geklust?