hey dames wat balen wies31 ik moet vandaag ook ongi worden gister bruin verlies enkele keer en vandaag ook enkel keertje en me temp is ook al 3 dagen gelijk ik ga er ook gewoon vanauit dat ik ongi word heb nergens last van enkel beetje gevoel dat me borsten beetje gespannen zijn maar ook niet elke keer en ontstoken tandvlees(bij de verstandskies) en droge mond en gister wat last van keel pijn en last van me ogen oke (heb lenzen) ik neem dit alles met een korreltje zout en ik moet morgen naar de gyn praten over iui dus ik wacht lekker af tot morgen en zal we vandaag of morgen ongi worden. dus hier mijn kaartje spotting van vandaag enkele beetjes moeten er nog bij
@ LadyZorra: ziet er inderdaad goed uit. Ik duim voor je. Mijn kaartje van vandaag: Toch weer een klein dipje, maar nog steeds hoge temp. Heb wel sinds vanmiddag het voor mij wel bekende 'zeurderige' gevoel in mijn buik. Dus ben toch bang dat de ongi er weer aan komt. Op naar de HSG...
Wachten wachten wachten. Als het dan moet dan wil ik wel vandaag ongi worden, anders snap ik niet waarom mijn temp omlaag moeten potverdikkie. Hihi sorry dames. xxx Joyce
Hé Bengeltje,ik had gehoopt dat we zwanger zouden zijn na die HSG,maar ik zie het somber in.Bij mij gaan ze ok iuien. Jent ik begrijp jou wel,ik heb ook altijd zoiets van als ik ongesteld moet worden dan maar zo snel mogelijk.Dat lange wachten zijn weer verspilde dagen. groeten Simone
Ik merk dat mijn cyclus anders is als toen, ik ben 2 keer zwanger geworden doordat ik mijn eisprong zo goed kon voelen dat ik precies wist wanneer ik het moest doen. Nu ben ik een een aantal jaar verder, heb doordat mijn vriend vreemd was gegaan een ziekte gehad, was er wel op tijd bij en toen kreeg ik het voorstadium van baarmoederhals kanker en dat hebben ze weg gesneden maar nu kreeg ik 2 dagen geleden weer het nieuws dat het nog niet goed is. Misschien zijn dat allemaal factoren dat het niet zo snel meer gaat als toen, maar we blijven optimistisch
Hallo allemaal, ben sinds een week ook begonnen met temperaturen maar mijn temp is elke dag 36,1., is dat wel normaal? ik zit nog niet bij mijn eisprong dus weet dat hij nu wel laag moet zijn maar vind het wel raar dat ik elke dag dezelfde temperatuur heb. Ik temperatuur met een digitale thermometer van kruidvat.
Hopefull, sterkte meis, dat is niet niks! knuf voor jou! Rensie, ik denk ook een ei-dip hoor! nog even en je hebt je kruis. Joyce, ik had vorige keer ook 15 DPO en toen kwam het pas, get wat duurt dat wachten dan lang. Voor alle anderen die het kunnen gebruiken, ook een lekkere warme knuffel hoor. Nou onze klusdagen komen ook weer dichterbij hihi
he hallo mijn temp is toch eindelijk omhoog gestegen. maandag ontzettende krampen en buikpijn kon niet rechtlopen. Nu heb ik dit altijd wel een beetje gehad maar niet echt aan mijn ei gekoppeld. Dus vanaf nu weet ik dat dat mijn ei is. Mijn temp ging gisteren van 36,3 naar 36,6 en vanmorgen was hij 36,7 Dus heb mijn ei gehad. Weet alleen niet op welke dag dan kan nog niet op de ff. Maar ik denk maandag namiddag ivm die steken.
Hopefull,wat een verhaal,dat is echt erg zeg.sterkte meid,en ik ga voor julli duimen dat het snel gaat lukken en dat je uitslagen volgende keer ook beter zijn.Ik doe mijn best. groeten simone Hé Jent,hoe kom jij aan al die maffe smileys?
ha ha ha sorry ik bedoel Mieke,waar haal jij die smileys vandaan? Tja ik ben geen 18 meer he!ha ha ha
hallo meiden, Hieronder mijn kaartje, ben bang dat de ongi eraan komt. Ben er stiekum wel een beetje verdrietig van... Maar als ik dan lees hoelang sommige meiden hier bezig zijn en wat sommige meiden hebben meegemaakt, hou ik wijselijk mijn mondje... Heel veel succes allemaal....
hey symoen ag mischien nu njiety mischien volgende maand als we de iui gaan doen dus komt wel goed zeggen dus dus er hoop in houden ik moet morgen praten erover om 4 uur na je hoort het nog wel ik hoop dat we snel ongie worden als we toch niet zwanger zijn. dan kunnen we veder na de volgende ronde
Dit is mijn templijst tot nu toe. Maandag getest, was negatief. Wat vinden jullie ervan? Is onze eerste ronde.
Nou, heb ik dat weer. Mag ik vanmiddag komen omdat ik niet ongesteld word, word ik et opeens heel heftig op mn werk om 11.00 uur. Was niet veel bloed, maar wel vers bloed en veeeeel pijn in mn buik en rug. Toch maar naar afspraak gegaan en uitleg gevraagd. Kreeg niet veel antwoord maar echo zag er goed uit en mag dus vrijdag weer aan de Clomid 150 mg! Ben zo blij, ben zo blij!
Moet zeggen dat het er veelbelovend uitziet. Je zit al op 17 DPO dus ik zou morgen nog een keer testen of het weekend.